We gaan ervoor, part III

Hi ladies,
bij mij ook rustig op het werk dus kan ook even typen!
Bij mij was de uitgerekende datum 09-12. Was ook wel moeilijk, zeker omdat ik had gehoopt weer zwanger te zijn. Heb 2 vriendinnen die net een baby hebben gekregen die tegelijk met mij waren uitgerekend. Dat is wel even k.t kan ik je vertellen. Toch vind ik het een raar idee dat ik nu ook een kindje had kunnen hebben.
Heb in het ZH diverse testen laten doen omdat het nu 'al' 5 maanden duurt en ik maar niet zwanger wordt. Was de eerste twee keer immers gelijk zwanger; al is het toen ook twee keer mis gegaan. Ze hebben een waterecho gemaakt, bloedonderzoek gedaan, een uitstrijkje gemaakt en een chlamydia test gedaan! All the works dus! En het heeft helemaal niets opgeleverd; alles is in orde. Gelukkig natuurlijk, maar dus geen reden waarom we nu moeten wachten. We moeten dus gewoon geduld hebben en ik moet ovulatietesten bijhouden omdat mijn cyclus erg onregelmatig is. Nou, ik ben benieuwd. Houd jullie op de hoogte!
Groeten uit een zonnig Utrecht!

Hi ladies

Mijn bui is gelukkig weer wat gezakt. Jee wat baalde ik .
Tuurlijk Yosha heb ik het er maar wat graag voor over maar het was allemaal wat ongelukkig.  Keep my fingers crossed voor jullie.

Jannie met Piepschuim (tempex) lukt het ook wel eens om het er af te halen.
Als het verf op waterbasis is kun je het ook wat proberen te verdunnen (met water) maar daarvoor is het waarschijnlijk te laat.

Pat succes morgen!
Nog een dagje werken......
San

Goede avond dames,

Hier even een update voor wat betreft mijn zoektocht naar non-alcoholische, maar toch lekkere drankjes. De rosé van alcoholvrij.nl is binnen. Joehoe. Heb 'm nog niet geproefd. Ik wil eigenlijk met kerst een roseetje kunnen drinken. Als ik de fles nu al open maak, staat ie zo lang open. Maakt misschien helemaal niets uit, maar toch wacht ik even tot het zover is.
De alcoholvrije whiskey is ook binnen en toevallig kwam vandaag ook het ijspoeder binnen. Allemaal nodig om alcoholvrije Baileys te maken. Dat heb ik net gedaan. Het staat nu in de koelkast, omdat het nog een beetje warm was. Het heeft in ieder geval wel de kleur van Baileys. Het ruikt er ook wel een  beetje naar, maar toch nog meer naar koffie. Nou ja, ik verwacht ook niet dat de smaak echt helemaal gelijk is aan Baileys. Ik hoop gewoon dat het een lekker drankje is.
In de garage stond nog een oude Baileys fles die ik had leeggedronken na mijn laatste ongi. Die fles heb ik net stofvrij gemaakt en zuiver gemaakt. Daar giet ik dan dadelijk mijn nepbaileys in. Staat toch leuk. Als de drank tenminste een beetje smaakt. Ik houd jullie op de hoogte!

Miep
18w5d

Hey meiden!

Ik heb alles wel gelezen, maar ben al veel weer kwijt. Dat krijg je als je enkele dagen niet meeleest. Grrrrrrr............
Hier gaat alles naar wens. Weinig te melden. De kerstboom staat te pronken en we gaan gezellige dingen doen met de feestdagen.
Mijn buikie groeit en bloeit en morgen hebben we weer controle bij de huisarts. De doptone is toch altijd wel erg leuk.
Morgenmiddag nog ff winkelen en kijken of ik nog leuke zwarte laarzen kan scoren en een leuk rokje ofzo.

@ Laura: je wintersport komt in zicht!! Wow.Lekker hoor. En pasen tijdens de wintersport..................... Neem geen laptop mee en vergeet ons ff. Er ligt overal veel sneeuw heb ik begrepen.

@ Janneke: jammer van de rode verf buiten de lijntjes............. Idd met witte verf bij stippen??? Manlief heeft ook bij ons een beetje buiten de lijntjes geknoeid met fel aqua op Niek zijn nieuwe kamer. Ik zal hier ook maar met witte verf bijstippen.
Morgen je babykamer!!! leuk leuk. Al iets van Maud-design gehoord???

@ Yv: fijn dat alles goed lijkt na controle. Ook al geeft dat niet direct garantie op een zwangerschap. Het lukt hoeplijk z.s.m. !!

@ San: lastige dilemma's he. Wij hebben het vrijwel direct aan directe familie verteld. Juist vanwege dit soort toestanden. Bovendien had ik zoiets van "wanneer het fout gaat dan heb ik ze ook nodig". Na de 1e echo (7 wkn 5 dgn) hebben we het onze naaste vrienden en werkgever verteld. Om dezelfde reden. En mensen leven we zo mee. Bijna je 1e echo toch??

@ Marieke: heb je al uitslag van je examen?? Je huis wordt helemal opgepimpt las ik. Leuk hoor!

@ Hiltje: balen van je stuitje zeg! Idd nog maar ff rustig aan doen.

@ Patricia: mijn man en ik waren echt onder de indruk van  Bas z'n  website. Ik hoop dat je morgen een fantastische 20 wkn echo hebt!!!!! Denk aan jullie en kijk morgen uit naar je berichtje hierover.

Kweet het verder ff niet meer.
Fijne avond! Ik ga lekker tv kijken: Greys Anatomy en Men in Trees. Heerlijk relaxt.

Groetjes Linda

Hee dames,

Ben ik weer, ik voel me nu weer eens GOED!!!!! Heb de hele week hoofdpijn gehad, heb ook wel af en toe paracetamolletjes geslikt. Was écht niet fijn. Gelukkig is Julia zo goed als beter, nog wat hangerig, maar wel weer gezellig, op haat stoute momenten na dan....
Vandaag twee paracetamollen geslikt en nóg verdween mijn hoofdpijn niet. Na een uurtje op de bank was het wer helder in mijn hoofd. Heerlik, ik ben zo bli, heb meteen klusjes gedaan en zit nu voldaan op de bank.
We zijn van plan een nieuwe auto te kopen, een grotere. Hoeft nu niet direct, over 6 maanden is ook goed, maar zijn nu helemaal enthousiast. We wilden een scenic, maar zijn beland bij een peugeot 307. We moeten ons nu echt inhouden deze niet meteen te gaan kopen. Het is verstandiger en paar maanden te wachten ivm de recessie.
Heb sinds gister wél af en toe harde buiken als ik te snel loop. BALEN. Vorige keer moest ik hierdoor met 20 weken stoppen met werken. Krijg na de vakantie wéér en nieuwe collega die met me de groep gaat doen. Nummer drie dit schooljaar alweer. Wéér overdracht, wéér begeleiden. Word er niet goed van! Als het goed met hem gaat, ja een man, eens wat anders...., kan hi me vervangen als ik niet meer kan en in ieder geval mijn verlof doen. Nu dus duimen dat hij die kids wél aan kan. Maar nu eerst genieten van de vakantie, heerlijk!!!!

Gr Roos

Hee dames en San, ik heb ook een alcoholvrije wijn gekocht en ben er niet blij mee. Carl Jung red wine light van Gall en Gall is niet lekker. Hij ruikt zuur, maar smaakt waterig, met vleugje wijnsmaak, wat zoetig.
Lastig hè die onzekerheid. Ieder toiletbezoek is een spannende actie.

Janneke, hoe staat 't met je kamertje? Wij hebben ook een rode muur, staat heel warm. Groot gelijk dat jullie de meubels in elkaar laten zetten. Wij zijn er ook niet zo'n ster in en levert geregeld 'huwelijkse' problemen op hi hi
Jouw zwangerschap is ook niet echt een pretje, hè. Al die kwalen, niks aan....En nu die douchekop weer....

Yvonne, vervelend, juist buikpijn in deze spannende weken. Da's niet echt fijn. Is de griep nu doorgezet? Dan heb je meer zekerheid dat het met jouw zwangerschap goed zit....

Yosha, hoe gaat het met je oma?
Hoe hou je de moed erin met klussen?? Pfff.....
Wij doen 't al sinds de bevruchting niet meer, eerst vanwege de misselijkheid en moeheid. Vanaf week 10 niet vanwege dat bloedverlies. Ben bang dat teveel actie daaronder de boel oprekt en dat het vlies misschien  verder scheurt of zo. Nu hebben we wel weer zin in wat  meer actie, maar durven dus niet. 2 jan gaan we 't navragen...

Wat lees iknu, Laura, een 307, vinden we prachtig!!!! Hoeveel op de teller??? We denken eigenlijk aan een iets jongere auto. Zijn ze fijn??

San , ja lastig hè als je het geheim wilt houden en je ineens iets te eten krijgt wat je niet mag hebben. Heb ik óók  gehad, wist net dat ik weer zwanger was, kwam ik bij mijn moeder, had ze lekker biefstuk voor me gebakken, omdat ze vond dat ik er zo slecht uitzag. Tja, daar gaat je goede voornemen. .....  

Patricia, veel plezier bij de echo morgen!!!!

gr Roos

Hoi,

nou gister gewogen, zit nog steeds keurig rond 10 kilo ondanks een hele erge vreetweek....haha Tussendoor ga ik gewoon door met de shakes, maar lukt het niet en op de feestdagen laat ik ze voor wat ze zijn....In januari pak ik het weer goed op en wil ik verder afvallen! (mits niet zwanger...)

Manlief en ik gister weeeeeeer geklust....haha, echt hoor, met onze inzet is niets mis!! Maar inderdaad, soms hebben we geen zin en dan doen we ook niets hoor, zelfs niet als het rond mijn ei is....je kan zoiets niet afdwingen, het moet wel spontaan en met gevoel...

30 december moeten we naar de orthopeed voor mijn mans heup...ben zooo benieuwd wat die er van zegt...hij heeft nog steeds erg veel last, maar tis een bikkel en hij blijft maar doorgaan met alles..

Met mijn oma gaat het stukken beter, gisteravond even op bezoek geweest, ze werd 85 jaar! Ze zag er goed uit, veeeel beter dan vrijdag en als het goed blijft gaan mag ze morgen naar huis, dus dat is wel fijn. Het blijkt toch enorme bronchitis te zijn en geen longontsteking en vocht rond haar hart, maar ook dat is nu weg....wel fijn dat ze met de feestdagen weer thuis is.
Mijn zus was er ook met haar gezin en mijn nichtje van 10 maanden had meteen een big smile toen ze mijn man en mij zag, zooooo'n scheet is het!! Maar ja, ze is nu 10 maanden en nog maar 65 cm groot, dus dat is met recht een uk....nu zijn paps en mams en broer en zus ook niet de grootste, maar door het ziek zijn van dit kleintje heeft ze inmiddels wel een achterstand opgelopen.

Wat wel leuk is, is dat je nu ze beter is, je haar enorm hard ziet ontwikkelen, ze begint nu te brabbelen, mama zegt ze nu spontaan, ze eet als een grote vent en lacht de hele dag door! Tis mijn mans grote liefde zegt ie altijd....haha, zoooos schetig, mijn man is 1.90 m en dan die kleine meid erbij, zoooo lief....haha

Nou laatste dagje werken, hoop bijtijds klaar te zijn, dan smeer ik hem lekker!!!

Nou meiden, mocht ik jullie niet meer spreken, dan zal ik vast de eerste zin, heeeeeeele fijne feestdagen!

liefs Yosha

Alle dames behalve Roos, sla dit berichtje maar even over ;-)))
Hier een verkooppraatje over onze auto hihi!

Hi Roos,
Nou dat is toevallig, dus jullie willen een 307! Ja mooie auto, vinden wij ook!
Wij zijn er  blij mee hoor, rijdt lekker en fijne hoge instap (ja haha, zijn niet oud maar toch wel fijn hahaha). Als mijn man geen lease-auto zou krijgen zouden we em ook zeker niet wegdoen. Maar vind het echt te duur worden als 2e auto. Wegenbelasting is 35 euro per maand, dus hakt er nogal in. Te overzien als enige auto, maar als 2e vind ik het teveel.
Het is een grijze (metallic lak), benzine, ongeveer 95000 km op de teller. Geen airco, tis een 1.4 XT versie. Wel boordcomputer, elektrische deurvergrendeling + afstandsbediening, elektrische ramen voor. APK tot eind november 2009, net vorige week grote beurt gehad en een stel winterbanden op velg (zitten er nu onder). En een grote kofferbak, kan in ieder geval wel een kinderwagen in ;-)))) Oh ja, ook een trekhaak zit erop. Maar eerlijk is eerlijk, je kan er geen caravan mee trekken, daarvoor is de motor te licht. Maar een fietsenrek of een boedelbak lukt nog wel (die laatste zelf getest met een verhuizing).
De auto ziet er goed uit en rijdt prima!

Belangstelling?? Hihi.....

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan