ha meiden,
ben ik ook weer eens. Ik lees wel iedere dag, maar dat doe ik 's morgens met mijn boterham en dan heb ik geen tijd om te reageren, tenzij ik net zoals bij San ff snel een reactie erin gooi.
Hier gaat het wel. Ik moet veel werken. Aan de ene kant niet fijn, aan de andere kant wel, omdat het dan lekker snel dinsdag is en we dan de 20-weken echo hebben. Ben eigenlijk vanaf dinsdag al aan het werk. Donderdag van 9-19, door een behoorlijk uitgelopen soll. gesprek van een nwe leidinggevende en gister ook, maar toen werkte ik met de kinderen. Vandaag een dagje vrij, maar morgen mag ik weer een dag met de kinderen. Al heb ik het met mijn collega goed geregeld. Er zijn nl maar weinig kinderen in de groep door de vakantie. Dus ik werk van 9-14.30 uur en zij van 14.00 uur tot 20 uur, dat scheelt weer, anders moest ik weer tot 19 uur. Maandag 'gewoon' van 9-17 en dinsdag dan van 9-12 ofzo, 13.15 uur de echo. Die ochtend staat er een soll. gesprek voor een nwe collega gepland, daar wil ik wel bij zitten, weet ik zeker dat ik niet kan piekeren! Had gister het idee dat ik uk minder voelde en dat idee is nog niet weg. Al voel ik uk wel af en toe, het zal wel met de zenuwen te maken hebben. (hoop ik)
Ik dacht van de week toen het forum zo raar deed, nu zullen de nieuwe maandfora gaan komen, want er is nog steeds geen mei-mamaforum, maar helaas, weet niet wat ze aan het doen waren...
Ik ga straks eens een kijkje nemen op die alcoholvrije site, ben benieuwd.
Laura, lekker genieten van Cold Feet, ik heb denk redelijk wat afleveringen op tv gezien en vond het wel leuk, zelfs Arthur vond het leuk en dus keken we samen.
Balen dat je toch weer ongesteld geworden bent. Gelukkig heb je weer gezorgd voor iets om naar uit te kijken, lekker op wintersport. Enne idd die laptop maar thuis laten, even niet aan ons denken, maar gewoon genieten!!
Janneke, fijn dat het geen zwangerschapssuiker is! En dat je kamertje gewoon dinsdag al komt, snel hoor. Groot gelijk dat je het door Baby Dump in elkaar laat zetten, dat wilden wij bij Bas* ook. Mijn zwager is echt wel handig en die beschadigde zijn eigen meubeltjes al een beetje, en wij zijn minder handig, dus wij wagen ons er niet eens aan, zo zonde als dat al gebeurt.
Zag op je banner dat je vanaf vandaag nog 100 dagen te gaan hebt, dan wordt het wel aftellen, grappig hoor!
Yf, meid je vakantie klinkt super, alleen die zon al! Gister 1.5 uur in een speeltuin gezeten met de kinderen van mijn werk. Zij hadden lol, maar ik had het koud..
Balen dat je daar weer ongesteld geworden bent zeg!!
San, spannend zeg die buikpijn, hopelijk heb je straks een goede echo!
Roos, je hebt nu heerlijk vakantie. Daar zal je echt aan toe zijn. Hopelijk is Julia ook snel weer beter, dan kan je er wat meer van genieten!
Els, tuurlijk is het niet erg als je even afstand neemt en volgend jaar pas weer terugkomt. Lees gewoon af en toe mee! Sterkte van de week als ze het steentje van Willem komen plaatsen. Ben benieuwd naar de foto! Het is een zware tijd!!
Marieke, jeetje wat een geklus bij jou in huis, ja doe dan maar eens rustig aan he. Maar zo te lezen zal je wel moeten meid! Denk aan je lichaam! Haha moet je mij horen, ik heb ook al last, maar ga ook gewoon door. Elke avond is het in bed een crime met omdraaien. De ene avond erger dan de ander. Gelukkig is het in de ochtend weer weg. Ga (hopelijk) begin volgend jaar een afspraak maken bij de bedrijfsarts, want die groepsdiensten zijn leuk, maar ik beweeg er teveel in en als ik straks echt zwaarder wordt (vanmorgen de 1e halve kilo erbij...sorry Jannie) zal ik vast meer last gaan krijgen.
Eng ook dat je gevallen bent. Wel fijn dat je het hartje weer gehoord hebt en dat alles dus goed is met de kleine.
Miep, fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!
Yvonne, ja meid heel herkenbaar. Die eerste weken gaan zo ontzettend langzaam. Je voelt ieder krampje en pijntje en maakt je constant zorgen. Toch zal voor jou ook de tijd komen dat je denkt, he ineens ben ik al zover zwanger! En dat mailen met elkaar. Laura heeft hiervoor speciaal een emailadres aangemaakt, ze zal het hier vast nog wel een keer neer willen zetten voor je.
liefs
Patricia mama van Bas*