We gaan ervoor, part III

Goedemorgen!

De babykamer staat! Heb m nog niet gezien maar manlief belde net dat ie al in elkaar staat. Wat een service; om 7uur stonden ze voor de deur! Baby-dump olé! Gisteren is ein-de-lijk mn pakket van Maud Design gekomen en het ziet er allemaal supergaaf uit. Helaas moet ik vanavond werken maar ik hoop toch al eea neer te kunnen leggen, zitten of in ieder geval een doekje over de kamer te trekken en de Zwitsal geurzakjes erin te leggen. :-D

De verf: manlief gaat al een penseel kopen en witte verf. ben erg benieuwd maar we kunnen er nu allebei heel hard om lachen. Hij is ma di wo vrij dus hij kan aan de slag. Afplakken was geen optie want we hebben groffe spachtelputz, helaas pindakaas.

Yosha: Pasen is dus alweer voorbij en jullie hebben goed geklust: meer kan je niet doen meid! Er hoeft maar 1 winnaar bij te zitten en hopelijk denken ze met de kerstgedachte mee en zijn er deze ronde weer een paar meiden zwanger, waaronder jij!!! Ik duim voor je!
10 kilo; wow!!! Goed meid. Even een pauze is zeker goed hoor, voel je er niet schuldig over dat je even wat meer pakt en.... geniet daar ook van! En wat fijn dat je oma vandaag naar huis mag, met kerst in het ziekenhuis liggen is geen feest!

Hiltje: leuk hoor Tarzan, lijkt me geweldige musical! Spannend voor jou maar je denkt dus dat je ongesteld wordt deze ronde?

Pat: vandaag de echo! Hopelijk heb je een beetje geslapen! Dus nog geen geslacht vandaag? Wil Arthur het wel weten of juist niet? Nou ja het aller-allerbelangrijkste is vandaag dat jullie kindje gezond is. Snap dat het geslacht echt ergens op de 24e plaats komt. Meid, zet m op en we horen het wel. Ik duim driedubbel voor jullie!

San: gelukkig is je buik weer gezakt. Herkenbaar. Ik had ook zo'n 'kater' na de bruiloft van goede vrienden eind augustus. Alles was besproken met de catering (bruidspaar wist t wel nl) en nog ging t fout. Kreeg continu wijn bij geschonken en 3 van de 4 gangen werd mijn bord weggehaald omdat ik t verkeerde had terwijl er geen keuzemenu was. Tja, wat dat betreft! Kon wel janken want alle ogen waren op mij gericht en er kwamen al vrienden / kennissen naar manlief toe om hem te feliciteren. Niet leuk!

Miep: jij kunt lekker aan de slag met je drankjes! Hopelijk smaakt alles lekker! na

www.sensitest.nl

gaan we nu met zn allen ook

www.alcoholvrij.com

rijk maken. ;-)

Linda: ben benieuwd naar je buik! Fotootje? ;-)

Roos: goed nieuws dat je je eindelijk weer eens lekker voelt!
Begrijpelijk hoor dat jullie t niet goed aandurven om te vrijen. Maar misschien andere dingen dan het echte klus-werk? Ach waar bemoei ik mee mee, maar navragen zal jullie vast gerust stellen 2 januari!
jeetje die groep van je, is het zo heftig met die kids? Bij welke groep sta je? Hopelijk is dit wel een goede en kan je met een gerust hart met verlof gaan. 3 keer is scheepsrecht! Wanneer gaat dat in principe in bij jou?

Harde buiken: ik vrees dat ik ze teveel heb. Weet soms alleen niet het verschil tussen een harde buik en het gevoel als ons mannetje zich even goed omdraait. Ga het maandag even checken bij de gyn. Ook omdat je na de 26 weken wel regelmatig harde buiken hebt, maar geen idee wat teveel is.
Ik hoef nog maar 34 dagen te werken zag ik net. Apart! Ben dr nog niet veel mee bezig, eerst even de feestdagen en het kamertje. Ga zaterdag even de stad in met mn moeder voor de uitzetlijst.

Question: Weet iemand van jullie waar je een goede uitzetlijst kan vinden op Internet die ook voldoende is? Vind er veel verschil in zitten!

Groetjes Janneke

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
13/12
27/12
2e
1
-
25
Frl
-

Phoeby
17/9
22/12
5/1
4e
1
-
33
Flevo
-

Yosha
28/7
23/12
6/1
6e
1
-
32
H'sum
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
5e
1
17/12
32
Z-H
-

Laura
10/6
30/12
9/1
8e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

29/12  gyn
15/1 vk
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

05/01 (20w)
16/01
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
2/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
31/12 vk
15-01 10 wk echo
28
N-Br
22-12 t/m 04-01

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
24/12
32
N-Br
29/12-5/1 & 13-21/1

Hoi Meiden,

@Linda; vervelend dat je pijn hebt in je arm enzo. Wel fijn dat jullie slaapkamer bijna af is. Vind het wel fijn dat ik zo snel weer een echo krijg. Ben nu 8 wk en ik voel mij goed op zich. Vandaag tot 12 uur uitgeslapen, had het echt nodig. Gisteren avond een beetje last van misselijkheid, maar na het cabaretier nog wat gegeten en toen ging het wel.
Gisteren avond ook mijn zwangerschapsbroek aangedaan, zit toch lekkerder als ik gegeten heb. Vandaag de trend maar meteen voortgezet. Is een gewone broek met stiek erin, dus valt niet op. Zit ook lekker voor mijn buik, heb snel last van mijn darmen. Een hoge broek met stiek knelt dan sneller omdat deze boven mijn taille nog zit. ALs mijn buik groeit komt dit wel groei, dan zit deze automatisch lager op mijn taille ofzo.

@Marieke; ik hoop dat je computer het weer snel doet. Ik zit ook op een andere lap-top. Mijne is ook gecrasht. Krijg van de week een nieuwe.

@Janneke; wat heftig op je werk zeg. Dat is toch niet normaal. En jij zit er tussenin natuurlijk. Hoop dat het snel vanzelf oplost. De 7 bij het poppetje op het briefje stond voor 7wk zwanger. Had ik zelf ook niet meteen door, manlief is toch wel slim.

Voor de rest gaat alles goed. Deze week nog vakantie en ik doe het rustig aan. Merk als ik te snel doe, dat ik misselijk wordt of ik krijg steken. Woensdag naar de vk dus kan ik een aantal vragen stellen. Wel fijn dat het forum het weer doet. Ben benieuwd hoe lang dit zo blijft. Of dat ze het nog aanpassen of aangepast hebben. Via de mail vond ik ook wel leuk. Kan je toch prive dingen zeggen. Ik ga er weer vantussen.

Groetjes, Yvonne

Hallo allemaal,

Hoop dat iedereen goede kerstdagen heeft gehad...ik niet zo: werd 1e kerstdag met de griep wakker en ben nu nog steeds niet helemaal fit. Heb de kerstdagen op paracetamol doorgebracht . Ben nu nog erg verkouden, zere keel en heb weinig eetlust.

Verder ben ik nu 3 dagen over tijd... begint nu wel spannend te worden. Denk nog steeds dat ik elk moment ongesteld kan worden maar hoop natuurlijk van niet. Heb net tests besteld op sensitest en zal over een paar dagen testen als er nog niets is.

Hou jullie op de hoogte als ik meer weet!

Iedereen alvast een goede jaarwisseling!!!

Doet ie 't weer?
Durf nog geen lang bericht te typen, bang dat alles weg is als ik het bericht plaats...
Ja Janneke, Roos vind ik best een mooie naam.... Misschien weet ik vrijdag het geslacht. Ik vermoed nog wel dat we een jongetje krijgen, maar méér vanwege de feiten, dan wat mijn gevoel me ingeeft: Ik voel me anders dan toen, het kind is precies op de eisprong verwerkt, dus met 'snel' zaad, ben minder misselijk geweest, ben al voller in mijn gezicht, toen was ik altijd bleek en met ingevallen wangen.... We zien het wel.... Maakt me niks uit...
Gister de auto verkocht en nu zijn we druk met zoeken naar een nieuwe, wat een gedoe zeg....
Nog een logeetje en de drukte is compleet!

Gr Roos

Helaas ben net ongesteld geworden... Hopen dat dit het begin zal zijn van een nieuwe   zwangerschap...

Wil iemand het schema aanpassen? Ei is waarschijnlijk op 19-1 en NOD op 2-2. Heb al geprobeerd om het aan te passen maar het lukt me op een of andere manier niet. Krijg een foutmelding.

He HFN wat balen van je kerst en van je NOD. We hadden het ons al afgevraagd toen het forum eruit lag. Als je het fijn vind, kun je je emailadres mailen naar Laura dan kun je bij een eventuele volgende forum crash gewoon bij blijven. Kijk maar even.

Roos wat vind je van Fenne / Femme misschien best een leuke combi met Julia.

Ik heb mijn alcoholvrij bestelling binnen. De ene fles ziet er wat lekkerder uit dan de ander. Maar goed we zullen het pas weten als we ze opentrekken....

Damn het batterijtje is alweer bijna leeg en heb nog feestje vanavond. Pffff
Weet iemand of ik parmaham mag hebben? Dit is gedroogde ham. Telt dat als rauw?

Voor zover voor nu.
Gr San

Terug
Bovenaan