Hoi allemaal!
Hiltje en JannekeChris GEFELICITEERD, ik wens jullie een heerlijke zwangerschap toe. Leuk dat het zwangerlijstje steeds langer wordt.
Desiree, heb je al getest?
Yvonne, beterschap! Ik hoop dat je niet teveel last krijg van kwaaltjes... Alhoewel die ook wel geruststellend zijn soms in het begin van de zwangerschap.
Linda, mooie buikfoto! Ik ga volgende week een keer een buikfoto maken, als ik mijn 20-weken echo gehad heb. Ik heb wel al positiebroeken aan maar zit denk ik nog in die fase van 'is ze dik of is ze zwanger', ha ha. Ik heb van mezelf al geen platte buik, vandaar.
Hier gaat alles verder goed. De meiden zijn aan het donderjagen en ik heb me maar even opgesloten in de werkkamer van mijn man. Slapen doen ze toch niet als ze zo hyper zijn. Ik probeer het straks nog eens. Komen ze net binnen en hebben ze hun dozen met zomerkleding gevonden en hebben ze zich helemaal verkleed. Nou ja, ze kunnen morgen uitslapen en ze hebben plezier dus vooruit dan maar! Gisteravond moest ik ze om middernacht wakker maken voor het vuurwerk maar dat lukte echt niet, ik heb het 2 keer geprobeerd maar ze wilden niet. Vanmorgen waren ze natuurlijk boos dat ze het vuurwerk gemist hadden!
Het kindje voel ik nu meerdere keren per dag schoppen, echt heerlijk is dat! Gister nog controle bij de gyn. even hartje geluisterd. Maandag dus DE 20-weken echo en over 4 weken weer op controle bij de gyn. Ik ben zo benieuwd naar het geslacht maandag!
Goed, laat ik maar even kijken naar de staat van de meidenkamer, het zal wel een chaos zijn daar met kleding over de vloer... Nu moeten ze echt slapen want ik ben ook aan mijn rust toe!
liefs
Marijke