We gaan ervoor, part III

Hi meiden,

zijn onderweg naar vrienden waar we o&n gaan vieren en wat zie ik... Janneke zwanger! Van harte meid! Ik weet t, erg onzeker nu deze periode maar... Stap 1 is gezet! Gelukkig bijna n echo. Super joh!

désirée, welkom terug meid! Goed dat je t even links hebt kunnen leggen. Gaat t beter nu? Begrijp dat je over tijd bent, nou laten we morgenvroeg t jaar héél goed beginnen met goed nieuws van jou!

lieve forumvriendinnetjes, wens jullie allemaal een mooi uiteinde en een nog beter 2009! Dat we allemaal maar n gezonde baby op de wereld mogen zetten...

lfs Janneke
ps dat verhaal over mn werk liever niet op t forum, je weet maar nooit.... Thanks! ;)

JannekeChris: van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Wat een super nieuws. En idd de eerste weken zullen super spannend zijn.
Wat gaan jullie ook prachtig het nieuwe jaar in !
Een augustus baby??? Mijn zoon is in aug. 06 geboren. Prachtige periode.
Probeer af en toe op je roze wolk te gaan zitten ondanks de onzekerheid.

Groetjes Linda

GELUKKIG NIEUWJAAR allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009 is toch anders begonnen als ik gedacht had. Gisteren naar mijn ouders geweest en dat was wel leuk, maar mijn man was 's middags al ziek. Om 11.30 uur toch maar naar huis gereden en daar vuurwerk afgestoken. Manlief meteen naar bed en heet dat hij het had. Ook zwaar ademenen enzo. Dus ik heb ook niet lekker geslapen, was toch wel bezorgd. Net mij uit bed gesleept om te kijken waar manlief was. Lag hij nog op de bank beneden. Gaat ietsjes beter maar nog niet geweldig. Ik net mijn tandenpoetsen en voordat ik kon spoelen, moest ik bijna overgeven. Ik ben dus ook niet geweldig fit. Wil dadelijk toch naar de lunch bij mijn ouders, zodat ik iedereen gelukkig nieuwjaar kan wensen. Heb ik nog iets mee gekregen. Maar ff kijken. Zo ff wat eten en dan kijken of het binnen blijft. Herken het van de vorige zwangerschap maar weet niet zeker of dat het helemaal is of dat ik ook een beetje griep heb. Veel water drinken in ieder geval, anders krijg ik hoofdpijn.

Ga nu op de bank zitten. Ik hoop dat jullie het jaar geweldig hebben ingeluid.

Groetjes, Yvonne

Hallo dames,

Geloof het of niet....volgens mij ben ik ZWANGER!!! (als de test klopt tenministe).

Even het verhaal: ik werd de 30e ongesteld alleen heeft dit maar een halve dag geduurd en ik was 3 dagen over tijd. Verder voelde ik me de afgelopen maand totaal niet fit, geen eetlust, last van emoties enzovoorts...ik voelde me eigenlijk een beetje zwanger. Maar goed. Vandaag met mijn moeder geklets en ik vertelde dat ik al voor de 2e keer na de mk heel kort ongesteld was geworden, dat ik er niets van snapte. Ik was van plan om morgen de dokter te gaan bellen omdat ik het toch wat vreemd vond (1/2dag is echt niets natuurlijk). Ik dacht vandaag voordat ik de dokter morgen ga bellen, dan doe ik eerst van te voren voor de zekerheid maar een test (had tenslotte net 3 binnen gekregen van sensitest). Nou ja; de test gedaan en nu staan er twee dikke strepen op: wat betekend dat ik zwanger ben!!! Snap er helemaal niets van. Wil nog een keer testen maar hoef nu even helemaal niet te plassen...... Ben een beetje in de war van alles; ongesteld geworden voor oud en nieuw en nu een positieve test. Kan het niet geloven. Hoop dat ik snel moet plassen, kan ik nog een keertje testen. Hoop dat het echt zo is. JOEHOE!!!!!!!!!

O ja, weet niet meer op wie ik zou reageren.... JannekeChris in ieder geval gefeliciteerd! En de rest: al het goeds voor 2009!!!!!

HAPPY NEW YEAR DAMES!!!!!

Hiltje: van harte!! Die test die liegt niet hoor, die 2e streep komt er echt alleen maar als je zwanger bent. Wat geweldig!!!! Die bloeding kan komen door de innesteling, hoor je best vaak. (volgens mij heeft bijna elke zwangere hier een bloeding/bloedinkje gehad tijdens zwangerschap) Laat het nieuws lekker bezinken. Jeej wat begin jij je jaar goed!!!

Desiree: al een test gedaan meid? Wil je je gegevens weer ff invullen? Hopelijk kunnen we je snel verplaatsen naar de lijst onderaan...

JannekeChris: is het goede nieuws al bij je geland?

Hiltje en JannekeChris: heb jullie even verplaatst naar het lijstje aan de onderkant: jeuj!!! Willen jullie de lijst verder invullen (kopieren / plannen in je bericht) wanneer je denkt uitgerekend te zijn?

Nog  7 dames te gaan... Hopelijk voordat dit topic vol is, zoals we "afgesproken" hadden.

Yvonne: wat vervelend zeg jullie oud en nieuw... Gaat ie nu al wat beter met je man?

Ons O&N was leuk. Met zn 8en gegeten en gedronken. 8 gangen en alles was lekker maar heb rustig aan gedaan. 2 zwangeren dus om de beurt even aan de wandel of even liggen. Heb het gelukkig tot 3uur vol gehouden. We zouden in principe blijven slapen maar voelde me nog zo goed om 3uur en het was niet mistig, dus lekker naar huis gegaan. Vandaag nog niet meer gedaan dan ontbeten, samen in bad gezeten en een wasje gedaan. Gaan zo even naar de videotheek om wat filmpjes te huren.

Roos: had aan het einde van het diner (8 gangen...) weer zo'n harde en gespannen buik, dus denk echt dat het idd te maken heeft met teveel gegeten. Hoop het maar! Ik houd t vanaf nu in de smiezen.

Meiden besten wensen en dat er maar meer gezonde zwangerschappen mopgen volgen!

Greets, Janneke

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
22/12
5/1
4e
1
-
33
Flevo
-

Yosha
28/7
23/12
6/1
6e
1
-
32
H'sum
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
5e
1
17/12
32
Z-H
-

Laura
10/6
30/12
9/1
8e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Desiree

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

15/1 vk
16/1 groei-echo en gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

05/01 (20w)
16/01
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
2/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
24/12 1e echo
31/12 vk
15/01 10 wk echo
28
N-Br
22-12 t/m 04-01

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
24/12
32
N-Br
29/12-5/1 & 13-21/1

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
?
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
?
?
2e
1
?
25
Frl
?

Hoi allemaal!

Hiltje en JannekeChris GEFELICITEERD, ik wens jullie een heerlijke zwangerschap toe. Leuk dat het zwangerlijstje steeds langer wordt.

Desiree, heb je al getest?

Yvonne, beterschap! Ik hoop dat je niet teveel last krijg van kwaaltjes... Alhoewel die ook wel geruststellend zijn soms in het begin van de zwangerschap.

Linda, mooie buikfoto! Ik ga volgende week een keer een buikfoto maken, als ik mijn 20-weken echo gehad heb. Ik heb wel al positiebroeken aan maar zit denk ik nog in die fase van 'is ze dik of is ze zwanger', ha ha. Ik heb van mezelf al geen platte buik, vandaar.

Hier gaat alles verder goed. De meiden zijn aan het donderjagen en ik heb me maar even opgesloten in de werkkamer van mijn man. Slapen doen ze toch niet als ze zo hyper zijn. Ik probeer het straks nog eens. Komen ze net binnen en hebben ze hun dozen met zomerkleding gevonden en hebben ze zich helemaal verkleed. Nou ja, ze kunnen morgen uitslapen en ze hebben plezier dus vooruit dan maar! Gisteravond moest ik ze om middernacht wakker maken voor het vuurwerk maar dat lukte echt niet, ik heb het 2 keer geprobeerd maar ze wilden niet. Vanmorgen waren ze natuurlijk boos dat ze het vuurwerk gemist hadden!

Het kindje voel ik nu meerdere keren per dag schoppen, echt heerlijk is dat! Gister nog controle bij de gyn. even hartje geluisterd. Maandag dus DE 20-weken echo en over 4 weken weer op controle bij de gyn. Ik ben zo benieuwd naar het geslacht maandag!

Goed, laat ik maar even kijken naar de staat van de meidenkamer, het zal wel een chaos zijn daar met kleding over de vloer... Nu moeten ze echt slapen want ik ben ook aan mijn rust toe!

liefs
Marijke

Terug
Bovenaan