We gaan ervoor, part III

Hi ladies,

Miep: wat voor cursus is dat dan? Ikke niet snappe... Of boek je zoiets "gewoon" via Internet? Heel veel plezier en hopelijk voel je je na t weekend lekker! Doe je wel voorzichtig?

Roos: hoe was je echo? Ben ZO benieuwd.....

San: en hoe was jouw echo  alias eicheck?

Laura: ahaaaaa de verkeerde pillen! Nee vast niet maar idd, baat t niet, dan schaadt t niet!

Marijke: heb t verhaal ook gelezen, er zit zeker wat in! Maandag echo: succes en veel plezier. Jammer dat je man er niet bij kan zijn....
Heeft ie t naar zn zin bij de familie? Heeft hij hier ook familie wonen?

Phoeby: geen idee over de afscheiding. Ik heb er sowieso veel last van en nu helemaaaaal. Word er soms gek van maar tis hormonaal. Ik ben beide keren - lucky bastard I know! - in een keer zwanger geraakt.

Patricia: hier nog zo'n zeikerd, maar dat is nu minder! Ik drink 's avonds nu minder. Normaal dronk ik wel liter thee en/of water op n avond, nu maximaal 2 a 3 glazen. Met n beetje mazzel - maar das iets van de laatste weekjes - slaapt mn blaas door van 23-6uur. ;-) Misschien een tip?

Voor degenen die onze website kennen: hij is weer up to date gemaakt! Staan nog wat foutjes op (verkeerde banner en titels van echo's omgewisseld) maar dat gaan ze begin vlg week herstellen.

Morgen naar Marrakech, thanks ladies dat plezier gaat lukken. Ik kijk zeker goed uit met eten en drinken. Niks van de straat, geen ijs en alles uit de fles. Moet alles nog pakken maar heb zo'n enorm drukke week gehad op mn werk dat ik naar bed wil. En moet alles ff passen want weet niet welke zomerspulletjes ik nog n beetje aankan.

Laatste weken af en toe last van mn stuitje lijkt wel. Herkent iemand dat? Lijkt wel alsof ik heel erg naar wc moet maar is niet zo, of dat ik op mn stuitje ben gevallen. Voel het met zitten en met lopen. Iemand n idee?

Ga toetje eten, tv kijken en mn tas pakken. Tot laters!

Groetjes Janneke

Roos: zie nu je berichtje! Goed nieuws dus dat alles goed is met je beebie!
Maar wel eng idee dat je vlies beetje loszit. Moet je binnenkort weer terug komen?
Hopelijk kun je echt rustiger aan doen meid. Luister naar je lijf en naar je gevoel!

Groetjes Janneke

Hey meiden!

Roos: wat heerlijk dat je beeb ok is wel onzeker dat je vlies los zit. Lijkt me best eng. Wanneer volgende controle???

Janneke en Miep: heel fijn weekend toegewenst!!!!! Janneke: neem je veel zon mee terug??!!!

De griep heeft me toch geveld. Ik lig op bed met een hoofd vol snot en een giga hoofdpijn. Rustig aan dus.

Tot gauw meiden!

Grtz Linda

hallo meiden,

zo ben ik ook weer eens!! Heb hele drukke dagen gehad, en dan vooral met school. Ik zag het donderdag en gister even niet meer zitten, maar nu wel weer. Heb gistermiddag vrij genomen en even een inhaalslag gemaakt.   Dus nu zie ik het wel weer zitten. Zo nog even leren en dan gaan we naar m'n schoonzus daar slapen we een nachtje en wij gaan vanavond naar de bios en de mannen vermaken zich wel!!

Janneke en miep maak er allebei een leuk weekend van, jullie zullen al wel weg zijn!!

Roos fijn dat met de beeb alles goed is, maar inderdaad wel spannend dat het vlies los zit en dat je lichaam dat zelf moet herstellen. Luister goed naar je lijf!!

En meiden mooie foto's leuk om jullie te zien en jullie kids!!

Marijke eind is dus in zicht en manlief bijna weer thuis!! Interessant stuk!!

Laura bij jou blijft het dus spannend!! En is het gelukt gistermiddag met de presentatie??

Linda doe rustig aan en ziek goed uit.

Sommigen hadden gevraagd wat ik straks met werken ga doen. Ik werk nu 18 uur, dat hou ik zo, op woensdag en vrijdag en op donderdag werk ik halve dag om de week en die ga ik dan voorlopig vervangen door ouderschapsverlof en neem na mijn verlof een maandje ouderschapsverlof op. En na 1 jan 2010 worden wij boventallig omdat dan onze functies verdwijnen. maar hoop dan mijn diploma te hebben en een baan als medisch secretaresse!

Zo ik ga nog even leren en dan spullen pakken en gaan we!!
Allemaal fijn weekeend!!

Hee dames,

Heb 's avonds echt een buikje, kan bijna geen broek meer aan. Durf ook geen knellende dingen meer aan, stel je voor dat de baarmoeder daarvan geprikkeld raakt.....
Ik heb de zwangerschapskleding maar voor de dag gehaald. Nog wel gek, hoor, durfde het nog niet.
Vanmiddag sinterklaaas gezien, kwam met de boot aan. Julia vond het prachtig en heeft al pepernoten van zwarte piet gekregen. Net de schoen gezet en gezongen.
Heb ook voor mijnman en mezelf een cadeautje gekocht: voor hem een nieuw boek van Kluun, voor mij een broodrooster. Mijn man zal verrast zijn!!!!

Marijke, nog even en dan is je man er weer! Heb net je tekstgelezen, wist ook lang niet alles. Hebben in de vruchtbare tijd 't elke dag gedaan, voor de zekerheid, wel een week lang, dus dat was wel een goede move!
Linda, ziek maar lekker uit, lukt dat wel met je zoontje erbij?
Patricia, lekker een avondje uit, gezellig, welke film ga je zien?

Iemand dacht dat ik joods was, maar dat is niet zo hoor, mijn familie heeft die synagoge na de oorlog gekocht.....
Ik moet pas in de 18e week opnieuw bij dezelfde gyn een extra echo laten maken, heb wél een extra bezoek bij de vk, begin dec om naar het hartje te luisteren. Ik las in mijn papieren van de gyn dat de placenta vóór zat. jammer maar geen probleem.

gr Roos

Ha Ladies, heerlijk he weekend....
Wij hebben de hele dag in de tuin gewerkt   vanavond ouderwets op stap. Lekker.

fijn Roos dat je Beeb helemaal ok is. Dat van je vlies had ik nog niet eerder gehoord. Rustig aan dan maar ?

Laura bedankt voor je uitleg. Ik ben me eerlijk gezegd niet bewust van signalen rondom de eisprong. Misschien omdat ik hem van nature dus ook niet zo vaak heb ?!? Ik zal het eens in de gaten houden.

Marijke heerlijk vooruitzicht dat je lief alweer bijna huis komt; kun jij lekker bij komen.

Ik heb gisteren inw. echo gehad. Er waren twee eiblaasjes zichtbaar helaas waren ze nog (lang) niet groot genoeg. (eentje 12-13mm en de ander <10mm) ze moeten rond de 20 zijn om te kunnen springen. Ook mijn baarmoederslijmvlies was nog niet erg dik. Al met al geen gunstige omstandigheden. Omdat ze niet weten of mijn ei het  gaat "redden"  / verder groeit whatever moet ik maandag terugkomen. Gelukkig kan ik al om 8.15 uur terecht en hoef ik niet allerlei moeilijke uitvluchten te bedenken.
(je hebt het er maar druk mee ;) )  Nou, ik hoop dat het allemaal toch nog goed gaat komen deze maand anders heb ik die zooi voor  niks geslikt.

Weer een vriendinnetje zwanger. Iedereen in mijn omgeving lijkt (is) wel zwanger.
Af en toe toch wel een beetje lastig maar uiteraard van harte gegund. Het scheelt wel dat mensen denk ik, denken dat wij er niet echt mee bezig zijn op dit moment. Al moet ik zeggen dat we steeds vaker "lastige" vragen krijgen. (Tja ruim een jaar getrouwd he....) Vorige week nog...."en...wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen" (in vol gezelschap) Nou eh... we oefenen elke dag. Grrrr!!

Nou toch weer een heel verhaal.

Fijn weekend allemaal      
Liefs San.

Hey meiden,

Ik voel me gelukkig al iets beter. Vandaag nog maar ff rustig aan doen en morgen weer naar het werk.
Vanochtend heerlijk gebadderd met zoonlief. Zo relaxt en gezellig!
Een heerlijk familiedagje. Ook hebben we de Sinterklaasintocht gezien op TV.Niek begrijpt het fenomeen sinterklaas nog niet. Volgend jaar wel dan zullen ze op de peuter er wel aandacht aan besteden.
We vieren elk jaar wel Sinterklaas. Bij beide families. Zo gezellig!
We hebben voor Niek een houten keukentje gekocht met potten en pannen. Vindt hij vast leuk. Hij loopt ook steeds met mijn oude rieten poppenwagentje en zijn baby rond. is al voorbereiding................hahaha.........

Roos: Julia begrijpt het fenomeen Sinterklaas al wel?? Gaat zij naar een KDV?? Niek gaat in januari naar de peuter. Het gaat zo snel.
Heb je nu iemand die je paard in conditie houdt?? Een vriendin van mij rijdt de mijne 2x per week en ik longeer hem 2x. A.s. zaterdag hebben ze weer een wedstrijd in de L2. Zijn blessure is opgelost en nu nog weer lenig en aan de hulpen zien te krijgen. Ik ben benieuwd. Afgelopen jaar hebben ze meegedaan aan de Friese kampioenschappen. olgend jaar weer? Mijn vriendin rijdt hem komend jaar in elk geval nog. Jouw zus reed toch op je paard?? heb je een dresuurpaard? Rijd je wedstrijden?? Is vast je droom om hem thuis te hebben?? Ik heb er mijn hele leven van gedroomd en het is super!

Patricia: gave foto's hoor!! wat een mooi buikje! Ik moet ook nog steeds foto's maken. Hoe voel je je ??

Laura: how are you?? Nog druk aan het sporten?? Ik vind het kanp hoor dat je het hele nog-niet-zwanger-kunnen-worden wat van je af kunt zetten. Ik had er in ronde 4 heel veel moeite mee. Ik was er teveel mee bezig. En toen gingen we met vakantie..........geen internet..geen forum en rust in mijn hoofd denk ik. Ach zoals het artikel van Marijke verteld: zwanger worden hangt van zoveel meer factoren af dan alleen timing. En helaas hebben we er geen invloed op. Aan jullie inzet zal het niet liggen..........hahahaha........... Nog ff en dan weten we meer. Ik duim heel hard voor je.

Gisteren een hele poos met mijn schoonzusje (heeft een dochterje van 7 weken) aan de telefoon gezeten. Ik heb ook zo'n zin aan een kleine wurm!!!

Het zonnetje begint hier weer te schijnen..............straks maar ff buiten rommelen. Fijne dag meiden!!

Grtz Linda

Terug
Bovenaan