We gaan ervoor, part IV

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
17/1
1/2
6e
1
-
32
Z-H
24-31/1

Yosha
28/7
19/1
2/2
7e
1
2 maart gyn
32
H'sum
13-22/2

Laura
10/6
24/1
3/2
9e
1
-
33
Gron
1-9/3

Hiltje
(HFN)      
23/10
5/1
25/1
8/2
1e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
9e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

30/1 gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
26/1 controle vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof al verplicht gestart

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
9-2 ha controle
30
Frl
zw.schapsverlof start 12 maart!

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
5/2 gyn
19/2 gyn
30
Z-H
7/4 start zw.schapsverlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
23/2 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/1 12 wk echo
19/2 vk
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
3/2 echo
33
N-Br
-

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
-30 jan. intake VK
-28 jan.;vervroegde echo door bloedverlies op 26 jan.
29
Gld

Hey meiden,

Bedankt voor jullie medeleven. Ik kan jullie gelukkig wel melden dat het bloedverlies beperkt is gebleven tot gistermiddag. Toch ben ik er nog niet gerust op, want tja, je weet wat het kan betekenen. Als het de eerste keer was, had ik me er heel anders bij gevoeld en me meer opgetrokken aan de verhalen dat het meer voorkomt. Nu hoop ik alleen maar vurig een kloppend hartje te zien morgenochtend.
Het verschil met de vorige keer is wel dat het toen begon met wat bruinverlies wat overging in helderrood bloedverlies. Ik kan me alleen niet meer herinneren of er ook een periode tussen zat dat ik niks verloor. Stom he, dat stop je op een bepaalde manier weg, ookal maakt het op dat moment enorme indruk op je!

Het is voor mij een extra spannende periode omdat ik ook in afwachting ben of ik aangenomen wordt op een ander KDV of niet. Ze waren allemaal hartstikke lovend over me, maar moesten wel even kijken hoe ze het beste de continuiteit konden bewaken op de groepen omdat ik natuurlijk met een opzegtermijn, en vervolgens, een zwangerschapsverlof zit. Gister had ik ook het telefoontje gekregen dat het uberhaupt nog de vraag wordt of het daardoor wel door zal gaan. Dit in tegenstelling tot een paar dagen daarvoor toen ze me de indruk gaven het wel even te moeten bekijken maar zeker weten met me in zee wilden! Je wordt daar toch niet goed van. Zo word je echt heen en weer geslingerd met je gevoelens....Ik krijg woensdagmiddag eindelijk antwoord wat ze nou gaan doen.
Echt een paar dagen met flinke pieken en dalen staan me te wachten dus (zwanger+bijna aangenomen>>JOEPIE! ----- bloedverlies + bijna afgewezen)
Ik zei al tegen mijn vriend; ik weet zeker dat als ik op bijna punten geen groen licht krijg, ik er helemaal doorheen zal zitten. Dat TREK ik dan gewoon niet meer! Maar goed, voor nu probeer ik het nog allemaal positief te bekijken. Alhoewel; ik heb meer hoop dat de baby nog spartelt in mijn buik (ookal ben ik er wel super gespannen over) dan dat ik de baan ook daadwerkelijk krijg...:-(

Jullie lezen het nog....

Sorry dat ik het de laatste keren alleen maar over mezelf heb. Hoop dat jullie je er niet aan storen? Ik haal dat wel weer een keertje in. Ik wens jullie in ieder geval allemaal het allerbeste!!!!!!!

Hoi,

JannekeChris, dat geeft toch helemaal niet dat je op niemand reageert en het alleen over jezelf hebt, daar zijn we voor, heerlijk je hart luchten!!! Doe ik nu ook meer dan anders hoor....gewoon doen want dat lucht enorm op ook al is het niet de oplossing...

Meis heeeeeel veel sterkte met beide beslissingen, maar ik duim toch het meeste voor een prachtig kloppend hartje morgen!!

liefs Yosha

Hi meiden,

Janneke: ik duim voor je meid dat en je kindje ok is en dat je die baan krijgt! Hoeveel weken ben je nu? Weet ik even niet meer... (lang leve de handige banners ;-))
Bloedverlies: bijna alle zwangeren hier hebben bij zwangerschap bloed verloren en was meestal echt onschuldig. Maar desalniettemin hebben we ons allemaal zorgen gemaakt daarover, dat wil je gewoon niet! Helemaal niet na een mk... Meid nog een nachtej slapen, ga maar vroeg naar bed...

Hiltje: ik hoop t voor je meid, dat je weer zwanger bent. 3 Keer is scheepsrecht!

Laura: wow, naar de Dominicaanse... Heerlijk vooruitzicht en al zo snel! Leuk dat jullie met zn 3tjes gaan, zal ze vast heel fijn vinden.

Greets, Janneke

Hi dames,

Heb niet al jullie mailadressen maar ik heb een Hyves-site (geheel afgeschermd!) aangemaakt, leek me handig voor oa foto's, prive-berichtjes of voor als het forum t een keertje niet doet.
Uiteraard laat ik alleen de regelmatig meekletsende dames toe en kan niemand zien dat jij lid bent van deze Hyves.

Meld je aan via

http://wegaanervoor-forum.hyves.nl/

Groetjes Janneke

hoi hoi,
JannekeChris, meid wat een onzekerheid ineens. Daar zit je echt niet op te wachten natuurlijk. Balen ook dat niemand je gewoon zekerheid kan geven. Het kan echt alle kanten opgaan. Morgen weet je meer. Duidelijkheid is fijn, al is het misschien niet de duidelijkheid die je wil...
Ook van je nieuwe baan morgen meer duidelijkheid.. Ik dacht dat je niet meer in een KDV wilde werken, is dit een totaal andere baan, of eigenlijk zo goed als hetzelfde als wat je nu doet?

Marijke, fijn dat alles goed was bij de gyn. Groot gelijk dat je lekker bij haar?/hem blijft als je een goed gevoel hebt.
Ik hang nu tussen 2 gyns in geloof ik. Ik begon bij hem en omdat we steeds geen hartje te zien kregen en hij op cursus ging, kreeg ik een afspraak bij zijn vrouw. Zij heeft me toen bij haar gehouden. Nu was zij vorige week op cursus en kreeg ik weer een afspraak bij hem. Hij vroeg ook, blijf je nu hier of niet? Benoemd dat ik het niet wist. Ik had 3 weken later een afspraak bij haar staan, maar omdat ik eerder een afspraak wilde, staan er nu weer 2 bij hem en daarna nog 1 bij haar. Dan zie ik daarna wel weer verder. Zij is echt heel lief, maar hij wordt ook menselijker (eigenlijk pas vanaf deze zwangerschap) haha wie weet wat er daar thuis over tafel gaat...

Marieke, jij ook goed nieuws. Fijn dat je rust houden werkt! Ook lekker om te weten dat de pijn die je voelt waarschijnlijk grotendeels bekkenpijn is, hoe vervelend ook. Maar dan heeft het tenminste niet direct betrekking op je kindje! Ben benieuwd of de fysio nog wat kan helpen.

Janneke, ik heb me aangemeld voor die hyves. Zat wel te denken hoe ik hem nu moet vinden. Heb de mail met de uitnodiging maar bewaard nu.

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 24w1d

Hee meiden,

Heb met smart op mijn man zitten wachten, zodat hij ons draakje over kon nemen, pffffff....
Nu even tijd voor mezelf.

Jannekechris, probeer hoop te houden. Ik heb zelf óók een bloeding gehad, met 10 weken, meteen helder rood bloed en een beste plas kan ik je zeggen, was ook helemaal van de kaart, kon de volgende dag terecht voor een echo. Het hartje klopte en de gyn zag een  flinke bloeduitstorting. Daar kwam het vandaan. Ik weet ook niet hoe dat kwam....Als je geen buikpijn hebt, kán het niet mis zijn volgens  mij....  Heel veel sterkte morgen!!!!

Janneke, was de sauna nog fijn? Goed dat je ene hyves site hebt aangemaakt, ik heb daar nog nooit aan meegedaan, maar ik zal binnenkort eens bekijken hoe dat moet....
Misschien zit je niet op de tip te wachten, maar weet je dat lavendelolie helpt om in slaapt te vallen? Je kunt een druppeltje op een zakdoekje naast je kussen leggen.... Ik had destijds een paardruppeltje op mijn kussensloop gedaan, STINKEN!!!!! Iets teveel van het goede.....

Marijke, lekker bij de gyn blijven, als je er meer vertrouwen in hebt.

Miep, klinkt heerlijk, jouw vakantie, wij gaan 23 feb een midweek weg naar zo'n park, ik verheug me er nu al op...

Yvonne, spannende dagen dus voor je, voor je het weet is het vrijdag....

Linda, ik kan het ook nog niet goed geloven, had me zo ingesteld op 't andere geslacht, mijn man ook, hij heeft het zelfs al over een derde..... Maar ben er nu wel superblij mee natuurlijk....
Vind jij het ook niet lastig om met dingen gas terug te nemen? Ik heb daar zó moeite mee.... Julia maakt ook een beetje misbruk van mijn ongemakken, maakt overal een strijd van..... pffffff ze was vandaag écht een bandiet, zegt overal nee op en zelfs van de gebruikelijke dingen, zoals schoenen aantrekken maakt ze een strijd van....
Ik heb trouwens een boekje gekocht, biba baby boek, erg leuk voor de voorbereiding op een broertje of zusje... Met flapjes waaronder een baby steeds groter wordt....
Hoe vaak gaat Niek naar de psz?

Hiltje, lekker uitgerust dus... heerlijk, misschien heeft je man wel gelijk en ben je al weer zwanger.... Afwachten dus.... spannend!!!!

Miep, fijn dat alles goed was in je buik, geeft je weer moed om veel rust te nemen. Klinkt ook wel goed dat de pijnen ook komen door je bekkeninstabiliteit, toch? Dat heeft niks met de baarmoeder te maken, kan het kind niet eerder van komen. Ach, dan heb je weer en leuk uitje hihi , naar de fysio....jippie....

Ik denk dat ik ook al deels mijn harde buiken kan verklaren: ik had vorige week wat moeite met mijn ontlasting, nu niet meer en weg zijn de harde buiken.... Morgen weer werken, ben benieuwd...

gr Roos

@Marieke: gelukkig was alles goed bij de vk! Als de pijn idd door je bekken komt, kan de fysio dan verlichting van de pijn geven? Of blijf je de pijn zo ie zo houden, wat de fysio ook gaat doen?

@JannekeChris: Geeft niets hoor dat je hier alleen even je verhaal komt doen, lekker blijven doen want dat lucht op!!! Gelukkig is het bloedverlies niet toegenomen, ik hoop het zo voor je dat morgen gewoon gerustgesteld kan worden. Wat vervelend van die baan...maar ze mogen je toch niet afwijzen omdat je zwanger bent? Of zit het wat anders inelkaar? Maar wel vervelend dat je de ene keer A de andere keer B krijgt te horen... Sterkte!

@Janneke: wat een leuk idee van dat hyves, ik heb me aangemeld! Moet alleen nog geaccepteerd worden... :) Ik zit ook nog niet in de mail lijst...zou me wel steeds aanmelden maar dat is erbij gebleven. Maar nu heb ik me direct aangemeld!

Hier alles rustig, op wat rare emotionele uitspattingen na. Snap er niets van, maar durf echt niets te denken. Gooi het er maar op dat ik volgende week ongi moet worden...maar het is best wel extreem... Koop het liefs nu een extra gevoelige test, maar weet me te beheersen haha. Moet gewoon rustig afwachten. Soms weet ik ook echt niet meer wat en hoe ik me voel en hoe ik me anders voelde. In principe ben ik vanaf september steeds zwanger geweest... Maar goed, probeer het uit mijn hoofd te zetten, al lukt dat toch niet.

Heb het plan voor de studie even voor me uit geschoven, zie in aug wel weer. Was nu ook wel erg kort dag en zo hebben we nog even tijd om te sparen. Verder ben ik ook nog aan het solliciteren en dus met van alles bezig, wil het liefs uit de zorg en wat meer begeleiden zeg maar. Ga nu lekker languit op de bank...heerlijk! Fijne avond allemaal!

Groetjes, Hiltje

Hi meiden,

Roos: wat een leuke foto heb je doorgestuurd, je hebt wel een heeeel schattig dochtertje maar dus wel n bandietje. Haha! Lastig he dat minder doen, ik vind het elke dag even lastig maar merk nu dat het zijn vruchten afwerpt! Maar met een kleintje lijkt t me nog veel en veel lastiger...

Hyves: de pagina vind je als volgt: je klikt op " Hyves" in de blauwe balk bovenin en als je die geopend hebt, zie je daar  een kopje " mijn prive-hyves". Daar staat ie tussen.
De pagina is in ieder geval via geen enkele zoekoptie te vinden, je moet de link echt weten maar dan moet je alsnog toegang krijgen van de zeeeeeer strenge beheerdster! ;)

Hiltje: duim duim! Is volgende week je NOD? Kruidvat-testen schijnen erg gevoelig te zijn maar heb er zelf geen ervaring mee.

Greets Janneke

Terug
Bovenaan