Hee meiden,
Linda, hoe was het bij de vk en lactatiekundige? Heb je er iets aan gehad? Nu vol goede moed bv geven? Baby ingedaald? Heb je nog gevraagd of het verlies van de slijmprop iets zegt over het termijn waarbinnen je gaat bevallen?
Volgens mij is mijn baby nog niet helemaal ingedaald hoor, ik heb nog niet die bekende steken gehad....
Ik heb over twee weken, meteen na de controle b ij de vk de afspraak om over bv te praten...
En heb je hét plankje al gezien?
Bevalt de volvo eigenlijk?
patricia, balen van de gordijnrails, kan zo'n gedoe zijn, hebben wij ook 'ervaring' mee. En je bent het ook wel zat om zwanger te zijn? Tja, van die dagen hebben we allemaal wel hè. Gelukkig is de ene dag beter te handelen dan de ander. En nog maar even, en dan kunje weer herstellen van de bevalling en dan wordt het alleen nog maar beter....
Yosha, je klinkt weer lekker opgewekt.... En steeds maar weer aan de klus, dan weer laminaat, dan weer voor het goede doel!!! Beide erg dapper hoor!!! Én hopelijk beide resultaat!!
marieke, ja we zijn nog niet uit de naam.... Mijn man wil heel graag een naam die ook bij een jongen kan passen, een stoere meidennaam dus.... Ik twijfel zo, ik ben bang dat ons meisje zich dan steeds moet verantwoorden, neehee ik ben een meisje.... Dus....Ik wil graag een naam waar je niet over hoeft te discussieren, niet over het geslacht, niet over hoe je het schrijft.. Net wel het geboortekaartje besteld. Nu de tekst en kleur en lettertype nog...
Blijf maar lekker op die wolk zitten hoor.... Ik hoop dat je snel even naar buiten mag!!!
Janneke en Jip, zijn jullie al thuis? Liggen jullie al lekker bij te komen in jullie eigen bedje? Ben benieuwd! Wat vond Nard van de bevalling?
Ik ben net dus het geboortekaartje wezen bestellen, ook weer klaar.... Paard's stal gedaan, lekker de deken afgedaan... Naar fysio geweest, voelt meteen weer lekkerder bij mijn bekken....Heb ook het matrasje van de wieg weggebracht naar iemand die goed kan naaien, ik hoop dat ze er een andere hoes omheen kan maken.
Zonnetje begint lekker te schijnen.... Mooi weer voor een bevalling, Linda!
Wat denken jullie, hebben we begin juni nog een kruik nodig voor de baby? We hebben ze destijds geleend, maar wil ze eigenlijk niet kopen, best prijzig....
en Marijke, frambozenbladthee mag je dus vanaf week 32 drinken? 2 kopjes per dag hè?
Ik moet gaan, Julia ophalen bij de psz....
Fijne en zonnige dag, dames!
Gr Roos