We gaan ervoor, part V

Hey!

Yosha: nog steeds spannend....... ik blijf hoop houden.
Nathalie: gelukkig ben je voorzichtig positief.........duim. duim.........

Vanmorgen met Ayla bij de osteopaat geweest. Eerst was ze heel relaxt: onderste deel lichaam en bij haar nek-schedel werd ze al onrustiger.
Uiteindelijk bracht hij haar weer in de foetushouding, hand over oogjes (in hetdonker dus)  en KRIJSEN............... ongelooflijk. Herkenbaar geluid dus! Dit heeft al met al ongeveer een half uur geduurd. Dan leek ze zich er eindelijk aan over te geven en dan begon ze weer KRIJSEN en met haar hoofdje naar achteren slaan. In deze houding komt heeeeeeeeeeel veel boosheid bij haar los. Nu is de hamvraag natuurlijk waarom is ze zo boos. De Osteopaat gaf aan dat dat waarschijnlijk toch met haar hele snelle geboorte te maken heeft. Ayla heeft tijdens de geboorte fysiek en geestelijk geen tijd van herstellen gehad. Ze geeft zich dan ook heel moeilijk over aan slaap en ontspanning. Het lijkt wel of ze bang is om te gaan slapen.
Volgende week weer even bellen hoe het gaat. Ze ligt nu vredig, ingebakerd te slapen. Ons meiske, ons hartediefje........................
Maar oooooogodogod meiden wat is het moeilijk om er dan rustig bij te zitten en deze osteopaat zijn gang te laten gaan. Het is gelukkig wel een hele rustige plezierige man die ook steeds keek of ik het nog wel kon hebben.............

Vanavond hier dus BBQ. De vraag is of dat buiten kan............... Nu hier harde wind, wel droog en niet heel koud. Zo maar even de weersvoorspellingen bekijken.

Fijne dag!
Grtz Linda

O ja Janneke: mochten we vandaag niet meer kwekken dan wens ik je nu alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Oostenrijk met je gezin!

Linda gossie zeg zielig dan he... vooral dat extreme krijssen!!
Jurre had dat heel erg als hij het hoofdje/schedeltje behandelde....
En dan liep hij helemaal rood aan!
Tussen de behandeling door liet hij mij Jurre ook elke keer even vasthouden kon ik rustig worden als t nodig was en Jurre weer even rustig worden... doet hij dat ook??

t weer is hier wel aardig! Hoop dat je de bbq gewoonkan houden is wel lekker, als maat droog blijf en warme kleren aan!!
Veel plezier!!

Hoi Meiden,

Hier nog steeds alles goed. Gelukkig nog geen druppel bloed gezien. Daar ben ik echt nog steeds het meest benag voor.
Ik durf bijna niet eens de "grote boodschap" te doen zeg maar. Bang dat door het persen bloed meekomt. Zo zijn namelijk mijn 3 miskramen begonnen, op de WC bij de grote boodschap. Ook al weet ik dat daar niet de miskramen door zijn ontstaan, het blijft een angstig moment bij mij. Met als gevolg dat ik dus met buikpijn loop omdat ik naar de wc moet. Pfff, lastig hoor.

Het moet allemaal nog goed zitten hoor; toen ik van de week testte (zondag en dinsdag) gaf de test 1-2 weken aan en vandaag 2-3 weken. Dat zijn die testen van clearblue met indicator. Ik wilde vandaag graag weten of mijn HCG gestegen was.

Als iemand nog mijn stukje over de franse kaasjes hebt gelezen... ik zou heel graag advies willen hebben!

@ Nathalie; O, wat ben ik blij dat het goed met je gaat. Ik zat echt te huilen met je berichtje dat je dacht dat het mis was. Dat stomme bloed ook hè? Dat maakt je helemaal gek en onzeker.
Ik mag 24 juni voor een echo, de eerste. Ik ben dan precies 6 weken dus ik hous rekening met het feit dat ik nog geen hartje te zien krijg.
Ik kan gelukkig, net als jij, goed met mijn mannetje praten. Het grappige is dat hij zo'n 3 dagen na mijn ei al riep dat ik zwanger was. En hij was ervan overtuigd, twijfelde er niet eens aan. Raar of niet? Ook is hij ervan overtuigd dat het een meisje met donker haar wordt en dat het ook goed gaat deze keer.
Hij heeft over mijn zwangerschap gelijk gehad, dus laat hem a.u.b. ook over de rest gelijk hebben!
Wanneer krijg jij een echo?

@ Yosha: He meissie, wat moet jij in een onzekerheid zitten! Waarom koop je niet de clearblue met indicator? Die mag je doen vanaf 4 dagen voor je NOD. Is een gevoelige en je hoeft ook niet te zoeken naar een streepje.
Ik heb deze ook gedaan en daarom wist ik het ook al zo vroeg (3 dagen voor NOD).
Zolang je nog geen bloed heb moet je hoop houden hoor! Je riep van de week nog dat je echt dat dat er iets gaande was in je buik, dit gevoel moet toch ook ergens vandaan zijn gekomen?

@ Laura: Blij dat er met je mannetje niets mis is! Dat is alvast 1 uitsluiting. Wat gaan ze precies allemaal bij je doen donderdag?
Ik ga aan je denken hoor, donderdag ben ik 5 jaar getrouwd dus ik zal het me zeker herinneren.

@ Janneke; vast een fijne vakantie gewenst, Ik hoop dat het met Jip goed gaat in de auto met z'n poepluiers:)
Moet ontzettend lachen zoals je het schrijft.

@ Alle meiden: een fijne avond en een fijn weekend gewenst met veel mooi weer.

Groetjes,
Pascale

Hi meiden,

Phoeby: op deze site staat een handig te downloaden lijstje voor wat je wel en niet mag. Mijn verpleegkundige in t zkh zei altijd: alles wat je bij de AH kan kopen mag je hebben, maar de meningen zijn verdeeld. (

www.jongegezinnen.nl

--> zwanger --> zwanger zijn --> veilig eten tijdens de zwangerschap (onderaan de pagina))
Verder geen rood vlees, alcohol en sigaretten en dan komt t goed!
Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt meid, echt!

Nathalie: wat fijn dat je weer hoop hebt! Ik duim voor je.. Zal voor je duimen dinsdag!

Linda: kreeg ff brok in mn keel bij je verhaal over Ayla bij de osteopaat... Brrr wat lijkt me dat moeilijk te zien! Hopelijk heeft het allemaal veel nut deze behandelingen!

Marieke: jeetje balen joh! Hopelijk heb je binnenkort geen klachten meer! Pff wanneer houdt t op? Wat leuk n fotoreportage?

Morgenvroeg gaan we weg, naar Bad Hofgastein in Oostenrijk. Mn ouders hebben er sinds december een appartement, ideaal. Gaan dit jaar 4 keer weg / op vakantie, allemaal low budget want tis met of op bezoek bij onze ouders. Komt goed uit want verder een reteduur jaar!
Jip heeft niet gepoept dus big chance dat dat morgen gebeurt. We ruiken t vanzelf! ;-) Hoop dat ie niet teveel krampjes heeft maar hij is zooo lief, slaapt goed en soms denk ik: wanneer ga jij huilen??? Dus, t zal wel meevallen.
Alles is bijna gepakt en zo kom en onze buurtjes nog n afzakkertje halen hier, is traditie voordat een van ons op vakantie gaat.

Laptop gaat denk ik gewoon mee dus tot later deze week! ;-)

Doeiii!

Lfs Janneke

Terug
Bovenaan