Goedemorgen meiden,
Ben ik ook weer...... en nog steeds zwanger ;-)))
We zijn gistermiddag weer bij de internist geweest. Die feliciteerde ons gelijk want de hcg bloedtest was hartstikke positief. Hij vroeg er wel gelijk achteraan toen hij ons feliciteerde: Je bent toch nog wel zwanger he? Pff gelukkig kon ik ja zeggen.
Me trombosyten zijn nu ik zwanger ben nog steeds te hoog maar niet gestegen sinds de laatste keer dat het gecheckt is.
Over 6 weken mag ik bij de internist terug komen. Week daarvoor moet ik dan bloed laten prikken, me hb en trombosyten wordt dan nagekeken.
Het blijven lopen bij de internist is meer voor me eigen geruststelling. Hij zei dat hij weinig voor me kan doen omdat ik vanaf volgende week ook bij de verloskundige ga lopen, maar hij zei wel dat hij om de zoveel weken me bloed kan nakijken en me gewoon voor een zielenrust praatje graag wil blijven ontvangen ;-)) Heb dan ook maar gezegd dat ik dat wel wil. Vind het eigenlijk wel een prettig idee om toch ook bij iemand in het ziekenhuis te blijven lopen. Mocht er dan wat zijn dan kan ik zo bij hem terrecht.
Me krampen zijn duidelijk minder geworden. Gelukkig maar. Voel wel merendeel vd dag me baarmoeder. Het zijn nog steeds wat ongipijntjes af en toe en links en rechts in me buik krijg ik regelmatig steekjes. Als ik weer wat krampen heb ga ik meestal ff liggen ( als ik in die gelegenheid ben ) en dan trekt het meestal wel weer weg.
Meiden ik heb er om eerlijk te zijn toch weer meer vertrouwen in gekregen.
Me hoop dat het goed gaat is nu groter dan de vrees dat het fout gaat en ik hoop echt zooooo ontzettend dat die hoop terrecht is!!!
Lijkt me zo ontzettend bijzonder als we op me mams haar verjaardag 27 juli, kunnen vertellen dat ze dan toch oma gaat worden van ons kleine wurmpje.
Zo en dan nu weereens goed gaan reageren op jullie allemaal, want dat heb ik de laaste week wat verwaarloosd.
Yosha, meissie ja ik begrijp je onzekerheid toch echt wel hoor.
Wat is het nu he, zwanger of niet zwanger?
Je wilt het gewoon zeker weten zodat je jezelf erop aan kunt passen en zodat je van die onzekerheid af bent.
Balen dus gewoon dat je nog niet positief hebt getest.
Maar................. nog steeds ook geen ongi he?
Heb je nog steeds gevoelige borsten en tepels?
En je zegd nog steeds wel erg moe te zijn toch?
Ja ik heb nog steeds hoop voor je!!!
Nog een paar uurtjes werken voor je en dan lekker weekend.
Hoop echt dat als ik er maandag weer ben dat je dan mooi nieuws hebt.
Sterkte met wachten he en een dikke knuff van mij!
laura, yessssss de zwemmertjes van je man helemaal in orde dus.
Dat is tenminste heel positief. Nu volgende week naar de gyn.
Zie je er tegenop? Best wel spannend he. Ik denk aan je !
En je werk............
Pff meid meid zeg daar wordt je dus ook niet echt vrolijk van als ik dat zo lees.
Ze mogen op je werk wel heeeeel erg blij zijn met iemand als jij die de achterstand van een ander wegwerkt. Houd moed meid, hopelijk wordt het beter.
Hoe is het trouwens met dat ene baantje waar je toen voor aangenomen was en waar de burgemeester ook bij betrokken was enz....??
Ik hoor je er nooit over maar ben wel heel erg benieuwd.
Janneke, jullie gaan heerlijk met vakantie.
Ik heb het even gemist maar waar gaan jullie ook alweer naartoe?
A gosss Jip zn eerste vakantie ;-))) Leuk man
Jullie zullen vast hele mooie en leuke foto,s maken die we kunnen gaan bewonderen op hyves?
Ik kijk regelmatig op jou hyves, ook op die van Linda en marieke want jullie zetten met regelmaat zulke leuke foto,s van jullie kindjes erop.
Mocht de laptop niet meegaan dan spreken we je gewoon volgende week weer.
Voor nu, genietse heerlijk van alles he. Prettige vakantie
Linda, jij hebt dus maar heel weinig geslapen vannacht.
Ik heb helemaal niks gemerkt van onweer.
Zielig voor die kleintjes he als ze er zo bang voor zijn. Het was dus wel een knusse boel vannacht bij jullie in bed ;-))
En gelukkig doet jullie auto het weer. Bleg die dingen zijn ook zo onvoorspelbaar he.
Ze laten je soms op het moment dat je ze heel hard nodig hebt gewoon in de steek.
en zo met kleine Ayla weer naar de osteopaat. Hoop dat helpt voor haar.
Fijn weekend alvast en geniet vanaaf van de bbq met je collega,s. Zal vast heel gezellig worden.
San, er wordt zo te lezen hard gewerkt aan het babykamertje.
Leuk hoor.
En groot gelijk dat je het even wat rustiger aan gaat doen.
Je bent volgens mij een aardig bezig bijtje he.
A en je voelt de kleine steeds beter. Heerlijk lijkt me dat joh. En voor je man ook superleuk dat hij het nu meer gaat voelen.
Geniet er lekker van samen.
Patricia, kijk je kunt dus weer gewoon internetten.
Balen als je comp het ineens begeeft he.
En lekker aan het genieten verder.
Ik ben nog steeds heeeeel benieuwd naar het geboortekaartje ;-)))
Marijke, wat fijn dat het zo goed gaat met Noor en dat jullie er zo van genieten.
Hoe gaan de grote zussen met Noor om? Vechten ze soms om haar vast te mogen houden?
En verstandig van je dat je gedeeltelijk borst en gedeeltelijk flesvoeding geeft.
Wist niet dat je dat zo ging doen. Mag ik vragen waarom je ervoor gekozen hebt om het beide te doen?
Denk dat je man dat wel leuk vind he want dan kan hij ook af en toe eens de fles geven.
Trouwens even over dat logeerpartijtje. Gaat dat nu nog door? Of is dat helemaal van de baan?
Marieke, en zijn de wasmanden met was weer weggewerkt?
Bha af en toe kan je zo tegen het huishouden opzien he. Niet leuk, maar moet wel gebeuren. Ik moet zo ook weer flink aan de slag want heb bijna niks gedaan deze week en dit hele weekend ook weer druk dus komt het er ook weer niet van.
Is je ongi doorgezet of nog niet?
En hoe was de nagym?
Phoeby, hoe gaat het nu met jou?
Spannend he om na zoveel miskramen weer zwanger te zijn.
Kan je je onzekerheid goed met je mannetje bespreken?
Wij praten er heel veel over samen en dat lucht toch ook weer wel op.
Soms durven we toch ook weer saamjes te dromen van dat moment dat we onze kleine beeb in onze armen mogen houden.
Ik hoop dat jullie dat ook kunnen ondanks de grote onzekerheid die ik zelf zo goed ken.
Wanneer mag jij nu weer voor een echo?
Meis iniedergeval sterkte de komende tijd.
Miep, hoe gaat het met jou?
Kun je een beetje van het moederschap genieten?
Wat keek Willem al helder he op die eerste foto,s
Mooi mannetje hoor.
Roos, hoe gaat het nu met jou?
Kun je je draai een beetje vinden nu met 2 kindjes?
Zat best wel heel erg wennen zijn he.
En hoe gaat het slapen nu met Julia?
Yvonne, je krijgt de kriebels ;-)))
Heel begrijpelijk hoor. Tis ook heel spannend he.
Stop je met 6 of met 4 weken werken voor je bevalling?
Heb je al plannen wat je allemaal in je verlof wilt gaan doen?
Volgens mij hoef je dan niks meer te regelen en te doen voor de beeb want dat is allemaal al gedaan he.
Lekker op tijd met alles. Groot gelijk want dan heb je ook geen gestress op het laatste moment dat je nog vanalles moet doen.
Meiden, als ik me niet vergis heb ik weer op iedereen gereageerd nu.
Mocht ik toch iemand vergeten zijn, sorry.
Ik ga nu snel door het huis heen om het weereens netjes te maken.
Vannacht en morgennacht heb ik een nachtdienst ( zie er best tegenop want is best zwaar werk ). Morgenmiddag gaan we naar vrienden toe die op een camping zitten, dus wel leuk.
Het weekend zal vast snel voorbij gaan en dan is het snel dinsdag.
Heel fijn weekend voor jullie allemaal.
Het wordt mooi, dus genieten maar.
Liefs, Nathalie