We gaan ervoor, part V

He meiden,

hier nog steeds niets te bekennen en geen ongi en geen streepje!! Aaarggghh, ik herkende gisteravond zooooooveel van vorig jaar, meteen op de bank in slaap gevallen onder een dekentje, was zooooo moe en honger honger honger....tja das lastig als je aan het dieten bent...haha sta daarmee ook al een week stil trouwens. En gister in bed voelde ik mijn onderbuik ook heel erg, alsof er een "stukje" in mijn baarmoeder zit...dat heb ik nooit gehad behalve vorig jaar...

Maar ja, dan komt nu de GROTE vraag, gaat die test nog positief worden??? Daar knijp ik hem nu wel voor.....vorige keer testte in 2 dagen na NOD positief en nog wel 's avonds....was een heeeeeel licht streepje....dus toen volgende dag 's morgens, maar t streepje werd niet donkerder, toen die middag met clearblue en die gaf meteen een +....dus zit nu wel in de rats wat de test betreft..haha Maar mijn gevoel en lichaam geven echt aan dat er iets gebeurd downunder...haha En daar ben ik dus niet zenuwachtig over, meer voor de test!! Janneke, wist jij al voor de test dat je zwanger was van Jip en heb jij ook eerder getest en deed de test echt niets (nog niet eens een licht streepje krijg ik, echt volledig blanco!)..

Laura: ik heb nog geen positieve test hoor! Dus voorlopig ben je niet alleen!!

Nou meiden reageer straks even, heb vanmorgen een meeting die ik nog even moet voorbereiden...haha als mijn buik me maar niet gaat afleiden door krampjes te geven...

Fijne dag (in de regen hier),

gr Yosha

Hi meiden,

Yosha: jij bent vast op van de zenuwen....!! Ik had pas een week na NOD een positieve test, beide keren. Wist beide keren ook dat ik zwanger was, dus de test was meer een bevestiging. De testen gaven tot de week erna idd geen streepje, niks, nada, noppes!
Duim voor je!

Laura: balen meid dat de red devils alweer zijn gearriveerd! Dorie...

Marijke: wel beetje rust houden he... Tis niet niks hoor! Fijn dat je zo aan t genieten bent van Noor! Hoe gaat t met het familiebezoek; komen ze nog bij jullie logeren?
Jip past nog wel in de Bugaboo, die zijn nu groter dan t vorige model. Ben benieuwd tot wanneer want zitten kan ie nog niet... Maar gelukkig groeit hij nog niet heeeeeel hard in de lengte.

Nathalie: hoe gaat t met jou? Ik heb ook beide zwangerschappen bloed verloren, de meesten hier maar hoop vooral dat dit keer je gevoel je in de steek laat en dat alles nog goed zit... Volgende week een echo; wow wat zal die week lang duren!

Hier alles ok. Jip heeft vannacht doorgeslapen! We moesten m elke keer zo enorm hard wakker maken om 23uur, was tegen mn gevoel in. Gister laatste fles 19.15uur en vanmorgen om 6uur 1e fles. Ben benieuwd of ie t volhoudt en hoe t ritme nu wordt. Mss wil hij de 5 voedingen nu wel door de dag heen, we zullen zien.

Vanmiddag ga ik naar de gyn, ben benieuwd of alles nu schoon en leeg is!  Daarna allerlei boodschappen doen, mn moeder komt oppassen hier.

Meiden ik krijg bezoek, fijne dag!
Groetjes Janneke

Yosha, spannend!! Ik duim voor je!!

Ik moet nu weg, dus even heel kort: aan mijn mannetje ligt het in ieder geval niet!! Yeah, dat is al goed nieuws. Nu ik nog volgende week!!

Doeiiiii
Gr. Laura

ha meiden,
nou hier een nieuwe computer, de oude heeft echt het loodje gelegd. Wel weer leuk dus, beetje sneller dan de vorige, altijd fijn. Nu nog hopen dat alle bestanden van die oude gehaald kunnen worden. De belangrijke dingen zoals foto's van Bas* hebben we gelukkig op meerdere plekken bewaard,   maar ik heb toch nog wat bestanden die ik nog wel terug zou willen, dat is dus nog even afwachten.
Ben net met Daan pasfoto's gaan maken, van de week ook al 2x, maar toen wilde meneer zijn ogen niet open doen, was teveel in slaap. En de 2e keer, deed hij wel zijn ogen open, maar stonden mijn handen erop, of keek hij naar boven. Pff zitten zoveel eisen aan foto's voor een paspoort, bijna niet te doen met zo'n kleintje. Maar nu toch gelukt, helemaal leuk!
Vanmorgen helemaal goed op schema, heb ook al boodschappen gedaan. Daan slaapt nu nog lekker, dus ik ff snel reageren, eindelijk echt op iedereen (geloof en hoop ik)
Voor zijn darmen heb ik nu   trouwens abc Dofulac (ofzo) Ook een natuurproduct, kijken of dat helpt, hopen maar, hij kan zo krijsen van de pijn, echt zielig. Gelukkig over het algemeen alleen  's avonds, maar in zijn slaap kreunt hij er ook wel van. Het moet dus maar snel over zijn...

Janneke, meid hoe is het met Jip zijn uitslag? Zou het zonneallergie zijn geweest? Zit je veel met hem in de zon dan? (zat, want nu schijnt hij niet meer he...) Wow dat hij al draait zeg! Daan doet dat ook, maar wel bij ons op bed, als wij dus het matras indeuken, dan rolt hij zo om, maar op een vlakke ondergrond echt niet en dat hoeft ook nog niet. Als ik soms kleertjes maat 68 krijg, denk ik al, daar hoef je voorlopig nog niet in te passen hoor. Hij groeit nu echt uit 50. Ik heb maar weinig kleertjes maat 56, maar aangezien hij zo'n 250 gr per week groeit, wil ik niet teveel bijkopen ook, dan zit hij waarschijnlijk zo in maat 62 en daar heb ik meer dan genoeg van.
Wow meid nog 13 kg te gaan, tsja, het komt vast goed. Beetje opletten met eten en lekker bewegen, maar zo te lezen ben je alweer lekker actief! Ik ben dan qua gewicht al bijna weer terug, maar veel broeken passen nog niet hoor, ik ben toch wat veranderd qua bouw. Dus die heupen moeten nog wat smaller worden...
En heerlijk op vakantie, meid genieten hoor! Ben je verder weer uit je dip. Kan me voorstellen dat je wat gaat stressen als je moet gaan werken, is zo definitief dan he. Wel fijn dat je een leuke functie krijgt op je werk en dan weg bij die eerdere baas toch?
En weer ongesteld, dat kan ook maar weer gebeurt zijn. Waren de klusplannen voor de 1e klus na je bevalling? Arthur wil al wel weer, ik wil in ieder geval eerst de nacontrole afwachten (dinsdag), om te weten of de hechtingen in ieder geval goed genezen zijn, rond mijn anus voelt het nog niet helemaal goed. Dus we gaan het zien. Verder ben ik geloof ik ook wel weer toe aan een kluspartijtje, snel de spiraal er weer in dus!

Phoeby, niet gek dat je bang blijft voor een mk. Dat had ik ook. Bij alle 4 zwangerschappen (2x mk,  Bas* en Daan) heb ik bloedverlies gehad. Allen begonnen met bruin bloed. Je weet dus nooit waar je aan toe bent. Maar jij kent je lichaam dus zo goed dat je weet wanneer het goed zit. Ik ben niet zo, helaas... Of dat geen vertrouwen is, of gewoon niet zo gevoelig voor wat er in mijn lichaam gebeurt, geen idee.

Laura, meid je had het maar druk met het evenement zeg! Wel fijn als het allemaal zo goed verloopt dan. Mag je trots zijn op jezelf!
En wat is de uitslag van de zwemmertjes?
Hoe gaat het trouwens op je werk, heb je al een beetje je draai gevonden op je nieuwe plekje? en met dat verhaal wat je op de mail had gezet?

Linda, ik heb ook wel zo'n prik voor de placenta gehad hoor, volgens mij zetten ze die standaard. en die pethedineprik die ik gehad heb, is een kortwerkende pijnstilling. Marijke jij schreef volgens mij dat het voor de kindjes niet goed is als ze binnen 4 uur geboren worden na die prik, maar volgens mij werkt die prik niet veel langer... Daan leek er weinig last van te hebben. Hij moest wel even opgewreven worden om goed te gaan huilen, maar of dat door die prik gekomen is.
En LInda, Ayla lijkt het nu heerlijk te doen, fijn zeg! Zielig he die prikjes. Daan krijgt de 1e op 29 juni, brrrrrr.

Miep, meid wennen he zo'n kleintje. vind dan de tijd maar eens voor internet. Nou dat werkt bij mij dus ook niet altijd hoor! En Daan vond zijn 1e bad meteen heerlijk, was in het ziekenhuis. Thuis vindt hij het ook heerlijk. De tummytub, maar ook het bad. In beide kan hij in slaap vallen, zo schattig om te zien. Van te voren krijst hij, maar als hij dan lekker ligt, vallen zijn ogen dicht..

Roos, meid wat een heftige bevalling zeg. Logisch dat je geen bv bent gaan geven, dat had alleen maar stress gegeven en nu kan je lekker genieten van je dochter! Goede keuze toch!! Ben je weer opgeknapt van je koorts? Lachen dat Robin het liefst op haar kop in de tub gaat, maar niet doen he. Is ze een ander kind dan Julia?
Enne jouw kaartje ligt ook op tafel beneden hoor, klaar om te worden gepost. Hij ligt naast die van Marijke, maar dat posten he, dat valt niet mee..haha

Yoshua, meid wat gaat het lekker met je dieet, maar mag je ermee doorgaan of niet??? Het klinkt wel positief allemaal, maar ja die positieve test he, die heb je toch ook nodig. Met welke testen test je? En dat je er zelf eigenlijk van overtuigd ben dat er een innesteling gaande is, zegt ook wel wat. Jij die eigenlijk dacht niet meer zwanger te zullen worden... Meid ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

San, meid goed opletten hoor als je weinig beweging voelt en lekker aan de bel trekken. Beter 6x te vaak controle dan 1x te weinig! Ik wilde nog wat reageren bij je, maar ik begrijp mijn eigen gekrabbel op het papiertje niet meer...

Yvonne, heerlijk meid dat je weer een goede controle had. Het gaat echt opschieten nu, je verlof komt er al aan, super! En nog gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk.

De mama's onder ons, wat geven jullie de papa's voor vaderdag?

liefs
Patricia mama van Bas* en Daan.

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha
28/7/08
?
?
??
1
26/5
33
H'sum

-

Laura
10/6/08
?
?
??
14e/15e of zo
1
18/6 gyn
10/6 man
34
Gron

8/8 t/m 6/9

Els
11/4/08
?
?
?
2
?
30
Ensch

-

Nathalie
12/9/08 en10/1
?
?
2e
1
-

29
NH

-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19-6 vk

28
N-Br

VERLOF 16-7

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
13/5 vk
33
N-Br

-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl

6-13/6 naar Engeland

Yf
23/7
23/12/2009
?
8e
1
29/5
32
Z-H

-

Phoeby
17/9-28/2-13/5
27/02/2010
?
?
1
24/6
33
Flevo

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

CB

Gewicht

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
FV

Janneke    
5-4
Jip
4040
59
1
FV
7/7
7060

Linda
27-4
Ayla
3980
55
2
FV
8/7
5115

59,4 cm

Patricia
5-5
Daan
3685
?
2
BV
29/6
4455

52.5 cm

Miep
25-5
Willem
4230

1
BV

Roos
29-5
Robin
4330
54
2
FV

Marijke
1-6
Noor
4090
53
3

Hey meiden!

Nog even in de rust voordat Ayla wakker wordt.......... ik hoorde net al wat.
Vanmorgen een auto die niet meer wilde starten bij de pzs. Daar sta je dan met baby in maxi cosi die honger heeft en gepoept heeft. Paar x proberen, nix dus...........grrrrrrr
Vriendin gebeld, heeft mij opgehaald. Manlief gebeld, uit z'n werk naar auto geraced (45 min rijden), maar kreeg hem ook niet aan de praat. Auto staat nog bij psz en moet er vanavond weggesleept worden...grrrrrrrrrrr. Zal wel weer een duur grapje worden:-(
Morgen met Ayla voor 2e x naar Osteopaat. Ben benieuwd. Ze slaapt nog steeds heeeeeeeeel slecht. Vooral het inslapen is een groot probleem. Dus Marijke en Pat het gaat hier zeker nog niet van een leien dakje en een ritme is dan ook ver te zoeken........

Pat: een nieuwe comp dus.......altijd leuk. Hebben jullie al een ritme?? Fijn dat je BV goed gaat!!! En alweer klusplannen, ikke nog niet en ik voel me fysiek helemaal ok. Anticonceptie moet ook nog ff geregeld worden;-)
Tot wanneer ben jij vrij??? IK moet 10 aug. weer beginnen.

Janneke: vanmiddag controle in z'huis toch?? Ben benieuwd.

Marijke: rustig aan hoor! Ik denk nu bij mezelf hoor wie het zegt;-) Fijn dat Noor het zo goed doet en dat ze een ritme heeft. Wil ik zoooooo graag! Hahaha......... Tja prikjes, niet leuk!! Maar wel goed. Er is hier vlakbij kinkhoest geconstateerd:S

Miep en Roos: hoe gaat het met jullie???? En de beebs??

Nathalie: hoe ist meis???
Yosha: ooef wat spannend!! Duim.. duim....... duim..........

Laura: super dat de zwemmertjes van goede kwaliteit zijn;-) Jij de 18e toch?? En toch weer tekenen van ongi??? Balen!!

Hier is de dag begonnen met regen..... regen....... regen......... NU gelukkig droog. MOrgen ook hoop ik want dan hebben we hier een BBQ van mijn werk. Wel zo leuk om buiten te kunnen zitten ipv met z'n allen in de garage.

Fijne dag!
Grtz Linda

Hi meiden,

Controle bij de gun gehad: alles was schoon!!! Ben dus ontslagen... Fijn! Hoef er pas heen bij een evt volgende zwangerschap. Duurt dus nog even, maar wel fijn want had geen trek in een curettage.
Vanmiddag ook veel gedaan: stad geweest en alle  boodschappen gedaan. Zijn klaar voor de vakantie! Morgenavond alles inpakken.

Patricia: gaat goed met je, fijn joh! Wij hebben ook alweer geklust (of heet het nu weer vrijen?) en was bang dat het pijn zou doen maar gelukkig niet! Was wel weer fijn alleen met condoom is toch ff anders. Maar goed het startsein is gegeven! ;-)

Linda: balen joh van de auto! Al meer bekend?

Ik ga mn mannetje in bed leggen, zit nu op mn schoot maar is moe.

Doeiii! greets Janneke

Hee meiden,

Weet zo even niet meer wie het vroeg, maar over het werk. Het gaat wel redelijk. Het is verschrikkelijk druk en dan krijg je nog al wat negatief geklaag. Lastig om dat te doorbreken. Die ene heeft al menig huilbui gehad. Word er wel wat kribbig van. Ze kan geen besluiten nemen. Blijft maar wikken en wegen. Die tijd hebben we dus niet!! Vanmiddag zei ze over iemand dat die z'n tijd wel beter kon benutten. Kon het niet helpen, maar lag in een deuk. Hoor wie het zegt!!
Gister met de baas erover gesproken en hij heeft later met haar gesproken. Ze heeft heel veel achterstallig werk. Zo oud, nou dan zijn sommige problemen allang opgelost. Ik heb het er (op aandringen van de baas) weggehaald en weggewerkt. Zo klaar, daar zit zij dan maanden en maanden tegenaan te hikken. Verder moet ze verplicht 1 dag per week alleen gaan zitten. Om geen afleiding te hebben en om dan productie te kunnen draaien. Het zal mij benieuwen.
Maandag krijgen we er een nieuwe bij die al vanaf september stage loopt, in een ander team maar hetzelfde werk. Stage is nu voorbij en ze heeft het erg goed gedaan. Heerlijk dat zo iemand niet vanaf het begin hoeft te worden ingewerkt.
Tis gewoon jammer dat we begonnen zijn met flink achterstallig werk. Het lukt bijna niet om dat weg te werken omdat er teveel onervaren mensen zijn en nu staat de vakantieperiode ook nog voor de deur.
We doen ons best en meer kunnen we niet, dat hou ik m'n collega's telkens maar voor!!

Nou ik zal even lezen wat er vandaag is geschreven.

Ben zo blij dat met de zwemmertjes van manlief in ieder geval niks mis is!

Doeiiiii
Fijne avond nog!
Gr. Laura

Terug
Bovenaan