Meiden,
Ik meld me maar even, ben alweer een paar dagen niet online geweest. Ik ben zo verschrikkelijk moe en kan maar niet bijslapen, slaap nog heel weinig en ga vannacht maar eens op zolder slapen.Ik kan Robin nog niet goed loslaten en wil overal bij zijn... Ik huil om niks en mijn man loopt op zijn tenen.... Maar ik mag eigenlijk niet klagen, heb twee gezonde kinderen en alles (op die placenta na dan) zit me tot nu toe mee. Gelukkig is de kraamhulp hier klaar, de laatste was niet echt produktief, een jonge meid van nog geen 20.
Robin is net op haar geboortegewicht, gelukkig, na twee weken pas....
Julia is wat rustiger en geniet van mijn aandacht..... Mama, nu kun je weer rennen hè, zei ze gister.....
Mijn man is nog tot donderdag thuis, zoooo fijn... Wat een superdirecteur heeft hij, zomaar een paar dagen extra gekregen.....
Ik ga een andere keer alles bijlezen, sorry.......
Yosha, spannende tijden dus nog. Heb jij wel een kaartje van me gehad, ik kreeg nl gister eentje met jouw naam en je man erop terug.... Wil je me jouw adres nog een keer geven, er is iets misgegaan....
Ik ga nu even mijn ogen dicht doen, manlief en Julia zijn naar en bbq, godzijdank hoefde ik niet mee.... Robin ligt te slapen, ze is een enorme slaapkop.... Wat een verademing vergeleken met Julia, hoop dat het zo blijft, heb al wel het boek van Ria Blom van zolder gehaald, wil de R en R zeker in orde hebben..... Ze krijgt wel 8 voedingen, van 100cc per keer, ze drinkt niet alles op, anders zou ze teveel krijgen....
gr Roos