We gaan ervoor part VI

Ik een heel verhaal getypt, druk op plaatsen en staat er op slot???
Ik dacht wat is dit... haha hij was gewoon vol!!!

Maar heb t gekopieerd even kijken of dat werkt....

Laura fijn dat de zwemmers van je man goed zijn!! heerlijk moet een opluchting zijn, en tis bijna de 18e spannend!!!

Pascale, mijn vk zei hetzelfde als die van Janneke, als er maar geen au lait cru (schrijf ik t goed?? hoop het) op staat en die kaasjes liggen idd niet bij de Ah enzo.
Ik hoop zeker net als jij dat je man gelijk heeft!!
Fijn dat het goed voelt!
Mijn mk de begon net als bij jou! bij de grote boodschap en vond dat de eerste maanden ook eng, heb toen veel vezels gegeten dan komt het makkelijker, scheelt wel hoef je minder te persen en dat gaf mij fijner gevoel...

Ik zit lekker met een paar tijdschriften in de bank heerlijk potje thee erbij, manlief ook geZellie thuis, lang geleden is dat lekker met een paar tijdschriften in de bank!!
Dus ga verder met genieten!!

Janneke fijne vakantie!!

Fijn weekend allemaal!! Groetjes, marieke

Fijn dat werkt!!!!
Nou nu alsnog plaatsen!

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha
28/7/08
?
?
??
1
26/5
33
H'sum

-

Laura
10/6/08
?
?
??
14e/15e of zo
1
18/6 gyn
10/6 man
34
Gron

8/8 t/m 6/9

Els
11/4/08
?
?
?
2
?
30
Ensch

-

Nathalie
12/9/08 en10/1
?
?
2e
1
-

29
NH

-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19-6 vk

28
N-Br

VERLOF 16-7

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
13/5 vk
33
N-Br

-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl

6-13/6 naar Engeland

Yf
23/7
23/12/2009
?
8e
1
29/5
32
Z-H

-

Phoeby
17/9-28/2-13/5
27/02/2010
?
?
1
24/6
33
Flevo

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

CB

Gewicht

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
FV
6/7

6040

62,5 cm

Janneke    
5-4
Jip
4040
59
1
FV
7/7
7060

Linda
27-4
Ayla
3980
55
2
FV
8/7
5115

59,4 cm

Patricia
5-5
Daan
3685
?
2
BV
29/6
4455

52.5 cm

Miep
25-5
Willem
4230

1
BV

Roos
29-5
Robin
4330
54
2
FV

Marijke
1-6
Noor
4090
53
3

Hoi Marieke,

Dat is ook toevallig dat bij jou de mk ook zo is begonnen. Dan heb ik nog een "probleempje" erbij. Een aantal jaren geleden heb ik een behoorlijke eetstoornis gehad. Tijdens deze periode (heeft 4 jaar geduurd) heb ik veel laxeertabletten geslikt. Het gevolg hiervan is dat ik luie darmen heb gekregen en nu, zoveel jaar later, helaas niet meer op de natuurlijke manier naar de wc kan.
Soms lukt het wel maar dan moet ik belachelijk hard persen.
Hierdoor ben ik nog steeds afhankelijk van laxeertabletjes. Tijdens mijn eetstoornis nam ik er ongeveer 70 per week, nu om de dag 4. Met minder lukt het niet.
Mijn gyn is hiervan op de hoogte en heeft me gerustgesteld. De tabletjes kunnen geen kwaad. Ik moet ze zelfs wel slikken anders raken mijn hele darmen van streek.
Nu heb ik van de week lactolose geprobeerd (een laxeerdrankje dat rechtstreeks naar je darmen gaat en niet in je bloed terecht komt).
Helaas ging dit niet, ik heb de hele dag met enorme buikpijn. Dus om die reden heb ik besloten maar niet iedere dag naar de wc te willen maar om de dag.
Ik eet wel zo gezond mogelijk en inderdaad met veel vezels, op deze manier gaat het inderdaad iets makkelijker.
Tja, dat is helaas het gevolg van mijn ideaal beeld van destijds: mega-dun.

Groetjes,
Pascale

He meiden,

nou hier slaat de twijfel steeds meer toe hoor....nog steeds negatieve testen!!! aarrgghhh

Heb nog wel grote tepels (manlief vindt ze huge haha) en buikzeur is er wel vooral na inspanning, maar wel een stuk minder aanwezig als begin van de week toen ik overtuigd was dat er iets gaande was...misschien was dat ook wel en is de innesteling niet goed verlopen???? geen idee...maar denk nu dat ik niet zwanger ben....maar waarom ik dan nu niet ongi wordt??? Zou mijn lijf zooooo van slag zijn door die 2 weken pilgebruik?? De boel kan namelijk niet weer dicht zitten want nadat ik met de pil was gestopt heb ik 5 dagen gevloeid en dat was meer dan de laatste 6 maanden bij elkaar opgeteld!!

Maar het rare is dat ik die enoooorme buikpijn ook niet heb gehad deze maand....

Nou je meiden, jullie snappen het al, ik wordt gek van die twijfel. Als ik dan toch niet zwanger ben laat me dan gewoon ongesteld worden, kunnen we tenminste weer verder....

Nou ja, als ik dinsdag nog niets weet bel ik de gyn, dan gaat ie mijn hormonen maar checken in mijn bloed en een inwendige echo om naar mijn baarmoederslijmvlies en eierstokken kijken ....weet t anders ook niet.

Marieke: jij geeft aan dit ook een keer te hebben gehad, te laat ongi....ben jij achter een reden gekomen??

Phoeby: ik herken dat ook niet de grote boodschap durven doen....vorige keer ging ik ook steeds vloeien na toiletbezoek. Misschien een tip Colon Clean zijn vezels die je tijdens zwangerschap mag gebruiken of ik zelf gebruik weleens Wapiti, dat is op natuurlijke basis...wie weet helpen die wel! Lijken mij beter dan laxeertabletten want die zijn vaak chemisch gemaakt..

Janneke: veeeeeeel plezier in Oostenrijk en goeie reis (alhoewel ik denk dat ik nu te laat ben..haha)!! Geniet er van!!

Laura: fijn hoor dat er niets mis is met je man....hoop dat t bij jou ook iets kleins is en dat jullie dan snel verder kunnen!! En je ziet het he....je bent nog steeds niet alleen over hoor....ik ben zoooo sociaal   hahaha

Ga zo met manlief even dorp in (tja Hilversum is nog steeds een dorp en geen stad) even voor vaderdag op pad, nog kado voor zijn moeder, nieuwe schoenen voor manlief, kadootje voor buurmeisje....en nog wat dingen..haha druk druk druk dus! Maar goed heb ik wel afleiding....durf met die buik nu ook niet te gaan sporten omdat fietsen al irri is! We gaan zo wel op de fiets, maar meer dan dat voelt gewoon niet lekker, das toch ook raar!!

Nou ja, ga even snel verder in huis en wacht op terugkeer van manlief!

Fijn weekend,

gr Yosha

Hoi hoi,

@Nathalie; wat sneu zeg voor jou. Ik hoop dat je de afgelopen dagen al een beetje opgeknapt bent. Het verdriet zal inmens zijn. Sterkte. Lees volgende bericht, dat het nog onzeker is hoe het nu zit. Oh wat een achtbaan. Hoop dat je dinsdag bevestiging krijgt van je zwangerschap. Gelukkig heb je steun aan je man. Klinkt als een lieverd. Weer een beetje hoop. Gelukkig maar.

@Yosha; wat spannend voor jullie zeg. Bijna niet te houden. Je klachten klinken wel heel  herkenbaar. Vooral dat warm en  koud worden. Had ik nooit bij ongi, rest van klachten kan wel. Dus HOOOOOOOOOOP het zo voor jullie.

@Voor alle mama's; wat groeien jullie kindjes toch hard. En prikjes weer overleefd. Heb wel moeite om de juiste namen bij de juiste mama's te koppelen. Het zijn ook in 1 keer zoveel baby's (en namen dus). Wel heel erg leuk.

@Laura; fijn dat de zwemmertjes van je man zijn goed gekeurd. Ben benieuwd wat ze de 18e zeggen.

@San; en hoe was de echo en vk. Heb zelf ook gekke dromen gehad. Zijn de hormonen denk ik dan maar.

@Pascalle; ik ben ook een echte kaas liefhebster. Je moet alleen oppassen met blauw schimmel kazen, die mag je niet. Gorgonzola enzo. Voor de rest staat er in nederland bijna nergens cru au lait op. Dus brie en andere kaasje mag je gewoon hebben.
Over je probleem met je darmen. Ik heb spastische darmen (gewoon lui dus) en heb magnesium voor de kramen in mijn benenen. Werkt ook laxerend. Kan helemaal geen kwaad. Misschien iets voor jou? Veel pruimen en dadels (als je deze lust) helpen ook heel goed. Ben echt een expert hierin, ondertussen. En met de zwangerschap worden je darmen nog luier. Dus dat is wel heel lastig. Herken je krampen enzo helemaal.

Deze week was het weer druk, net al alle weken dus. Nog een paar weekjes werken en dan verlof. Moet volgende week een aantal examen op school afnemen en dat is dan een hele dag. De anita maar om, dat scheelt veel. Onze uk is zeer bewegelijk en maakt de gekste vormen van mijn buik. Soms is het net een punt torentje. Echt heel raar. Kan ook nog bijzonder goed vooruit, uk groeit nu niet zo hard, heb ik het idee. Komt dadelijk vast wel weer. Maar vind het wel zo goed. Baby kleertjes gewassen en bijna allemaal gestreken. Ga zo weer verder. Maak wel weer een foto als bedje en zo is opgemaakt.
Ben nu echt een huismus. Heel sloom enzo. Wel een fijn gevoel. Kan niet wachten tot onze uk er is. Begint nu echt te kriebelen.

Heel fijn weekend allemaal.

Groetjes, Yvonne

http://ukjevanboekel.beebiesite.nl/

Meiden,

Ik meld me maar even, ben alweer een paar dagen niet online geweest. Ik ben zo verschrikkelijk moe en kan maar niet bijslapen, slaap nog heel weinig en ga vannacht maar eens op zolder slapen.Ik kan Robin nog niet goed loslaten en wil overal bij zijn...  Ik huil om niks en mijn man loopt op zijn tenen.... Maar ik mag eigenlijk niet klagen, heb twee gezonde kinderen en alles   (op die placenta na dan) zit me tot nu toe mee. Gelukkig is de kraamhulp hier klaar, de laatste was niet echt produktief, een jonge meid van nog geen 20.
Robin is net op haar geboortegewicht, gelukkig, na twee weken pas....
Julia is wat rustiger en geniet van mijn aandacht..... Mama, nu kun je weer rennen hè, zei ze gister.....
Mijn man is nog tot donderdag thuis, zoooo fijn... Wat een superdirecteur heeft hij, zomaar een paar dagen extra gekregen.....
Ik ga een andere keer alles bijlezen, sorry.......

Yosha, spannende tijden dus nog. Heb jij wel een kaartje van me gehad, ik kreeg nl gister eentje met jouw naam en je man erop terug.... Wil je me jouw adres nog een keer geven, er is iets misgegaan....

Ik ga nu even mijn ogen dicht doen, manlief en Julia zijn naar en bbq, godzijdank hoefde ik niet mee.... Robin ligt te slapen, ze is een enorme slaapkop.... Wat een verademing vergeleken met Julia, hoop dat het zo blijft, heb al wel het boek van Ria Blom van zolder gehaald, wil de R en R zeker in orde hebben..... Ze krijgt wel 8 voedingen, van 100cc per keer, ze drinkt niet alles op, anders zou ze teveel krijgen....

gr Roos

He meiden,

vanmorgen weeeeer getest en weeeeeer negatief, ga er nu dus echt vanuit dat ik een dezer dagen ongi ga worden. Ben vandaag helemaal niet lekker, heel erg buikpijn en misselijk....bleeegghh niets aan. Dus net maar 2 paracetamollen genomen en buikpijn zakt iets af nu....Manlief en ik hebben deze poging dus echt vandaag definitief opgegeven....wil nu alleen maar zsm gaan bloeden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou roepen...haha). Maar dan weet je waar je zit in je cyclus....Gisteravond nog geklust in de hoop dat mijn ongi zou komen, maar echt helemaal niets te zien!!

Nou ga rustig aan maar even in huis rommelen....

wat een rot weer he, hier plenst het ineens!!

gr Yosha

Terug
Bovenaan