meiden,
Nou, ben niet blij met de veranderingen hier, structuur is weg!!!!
Ik was jullie kwijt, dames.... Niks aan. Ik kan nu ook niet zo snel zien wat er nu het laatst is geschreven....
Ik ben nl benieuwd hoe het met Linda bij de KA is vergaan, ook heb ik gister regelmatig aan Janneke op haar eerste werkdag gedacht. Hoe gaat het ermee????
En Yosha, hoe voel je je nu? Je bent zo vaak ziek, heel sneu voor je...
En Laura, hoe staan de zaken er nu voor?
San en Yvonne, jullie schieten ineens heel hard op.... Last van de warmte?? Dikke voeten? Of valt het mee?
De andere mama's, hoe is het met jullie in de hitte?
Ik heb een paar dagen geen energie/tijd gehad om te lezen en te typen, heb gister het oude deel nog gelezen, dus tot zondag ben ik bij...
Ik heb gister een telefoontje gehad, mijn hb is nu alweer 7,5 hartstikke goed dus.... Maar mijn m nog wat, heb ik niet onthouden, was nog aan de lage kant. Ik moet di as naar de vk en kan ik 't navragen.
Zodadelijk naar het cb voor de check van Robin, ben benieuwd hoeveel ze weegt etc.
Het gaat goed met haar, ze wordt steeds meer mens, nog wel wat verkouden. Ze lacht zo lief, vergeet meteen dat ik moe ben als ze naar me lacht midden in de nacht als ik dan met haar alleen op de bank zit...
Julia en ik zijn ook weer meer naar elkaar toe gegroeid, ze hangt weer meer aan me, ten koste van de papa, kan er niks aan doen. Ben blij dat ik weer meer mobiel ben. Kan nog niet zo heel ver lopen, voel dan mijn bekken, auw, maar moet volgende week naar de fysio, een szien of alles daar op zijn plek zit...
20 juli mag ik naar U2, ben benieuwd, maar ook erg bang dat ik dán net enorm ongesteld zal zijn. Ik weet nog dat het de vorige keer een bloedbad van jewelste was, de eerste keer na de bevalling... Nou ja, we zien wel...
Mama's hoe is jullie relatie met de papa na de bevalling? Ik merk dat ik hem enorm mis, we komen nergens meer aan toe, niks aan. Hoop dat het wel weer goed komt..
Robin huilt, fijne dag
Gr Roos