we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Goeiemiddag!!

Ja Mammik je maakt mij ook erg nieuwschierig??

Hoe is het met jou Puck??

Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en heb mijn zwangerschap bevestigd gekregen.. ben 15 augustus uitgerekend!! ook het snowboarden kan gewoon doorgaan.. gewoon rustig aan doen.. wel stoppen met hockey adviseerde zijn assistente.. moet de verloskundige bellen en dan een afspraak maken.. ben 5 á 6 weken op weg.. vertel over ongeveer een maand het aan familie en vrienden,, en dan 2 a 3 weken later aan andere mensen.. al zal het dan wel snel circuleren..

zaterdag ga ik shoppen met een vriendin.. al wel stiekem gluren voor leuke dingetjes.. zijn er  hier  al mensen die dingen gekocht hebben?

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /
Uitgerekend

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

15 augustus 2009

Mammik
28
1
6 of 13

Kip84
24
4
7 dec

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Puck28
28
1
17  dec

Beibi
35
1
17 dec

Bon20
22
1
17 dec

Missy1979
29
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Sjesje
26
1
23  dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Fren
29
12
03-01-09
denk ik...

Niek1981      
27

15 dec

Junestar

??

En weer even aangepast.. hoop dat er snel meer volgen!!

tot het eind van de middag..!

Hey Gaby,

Het is rustig hier....hihihihi.

Wat leuk dat je "het bevestigd" hebt gekregen van de dokter.
Dat moet wel een heel bijzondere ervaring zijn!
En je hebt dus OFFICIEEL een datum...15 augustus...leuk hoor!!
Gefeliciteerd meid!!!

Tja, hoe is het hier......kan wel janken!
Voel me waardeloos!

Ik heb alweer dagen pijnlijke boobs, heb puistjes in m'n gezicht
en onder m'n haar gekregen en dat heb ik nog nooit gehad.
Ben behoorlijk chagi en moe....

Als ik zo eens terug zit te bladeren in een oude schoolagenda, dan
zie ik dat er iedere keer netjes 3 weken tussen mijn menstuaties zat
toen ik de pil nog niet slikte.
Dat zou dus betekenen dat 17 december als NOD niet helemaal klopt.
Ik zal rond het weekend wel ongesteld worden denk ik.

Maar gezien bovenstaande klachten, dacht ik dat het misschien wel
raak zou kunnen zijn.
Maar vanmorgen heb ik echt een uur ongi-krampen gehad heel laag in
m'n onderbuik. Daarna ook wat meer steken richting m'n zij (dat is
voor mij wel nieuw trouwens), dus ik weet het ook niet meer.
Ben momenteel gewoon even heel negatief!

Gisteren had ik nog sterk het gevoel van "het zou nog weleens raak kunnen
zijn, voel me zo vreemd....." en vanmorgen die zeurende pijn down there.

Ik kan hier zo slecht tegen he.....dat ONWETENDE!!
Hoop dan ook maar dat ik morgen ofzo, ongesteld word .

Dagdag..

He meiden,

Kan er ook behoorlijk onzeker van worden, van al die rare steken, pijntjes en maffe signalen die mn lichaam geeft. Heb toevallig van de week eens mn cycles geevalueerd en moet zeggen: zit dus geen logica meer in. Toch maar de stap naar de dokter? Vind het zo'n grote stap. Wil eigenlijk niet de medische molen is, dan is de hele romantiek van het zwanger worden er ook wel een beetje af lijkt me zo...

Wat denken jullie?
Fran

Hey Fran,

Het is natuurlijk heel persoonlijk of je er een "medische kwestie" van wilt maken.
Mijn mening zal misschien wat mensen voor het hoofd stoten hier, maar het is
gewoon hoe ik (en mijn man) erover denken.

Als het niet gaat lukken, dan gaat het niet lukken.
Een kindje moet groeien uit de liefde tussen 2 mensen en niet een scheikundig
"project" worden is onze mening.
Nog voor mijn man en ik hadden besloten om het te gaan proberen, had ik al duidelijk
gezegd...als het niet gaat, gaat het niet! Ik wil absoluut niet gaan dokteren!
En gelukkig is mijn man het daarmee eens!
Ik zou ook niet willen weten of het dan aan hem of mij zou liggen...wat heb
je eraan als je toch onvoorwaardelijk voor elkaar gekozen hebt?
Als je zou weten aan wie het ligt, kan de ene stiekem toch de ander iets verwijten
en zal de ander zich toch waarschijnlijk schuldig gaan voelen.

Mijn vent en ik zijn daar gewoon heel ouderwets in.
Vroeger was er ook geen IVF of weet ik wat allemaal, als moeder natuur niet meewerkt..houd het voor ONS op.

Ik zal nooit zeggen wat een ander zou moeten doen!!
Dit is hoe ik het voel, beleef en wil, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!

ha meiden!

hier alles rustig... even tot fran gesproken.. ik heb ook heel veel puistes gekregen.. rond mijn mond op mijn wangen bij mijn haargrens.. en dat had ik voor mijn zwangerschap nooit!! nu is daar dus volgens de dokter een verklaring voor.. wil je geen valse hoop aanpraten maar het kan dus een van de tekenen zijn..

en je weet het.. ik voel niks! het is dat ik het weet meer niet.. wel heerlijk eigenlijk geniet nu best wel..

mijn moeder heb ik het verteld met een slabbetje.. hahah.. en paps met een speen! geweldig...

Maar ik ga morgen de verloskundige bellen.. nu komt er niks meer van.. en ga zaterdag shoppen met een vriendin.. stiekem dingetjes kijken en miss wel kopen..

en fran die buikpijn!! die had ik ook.. en nog steeds mijn darmen zijn op hol.. heb vandaag al 3x een grote boodschap moeten doen.. (sorry!) maar mijn moeder kreeg pas klachten bij 7/8weken dus het kan nog komen..

ik weet niet of ik de medische molen in zou gaan.. als je het heel graag wilt en je hebt dat er voor over dan is dat jullie keuze.. het lijkt allemaal zo makkelijk maar dat is het niet!! al mag ik niet zeuren.. maar besef me wel dat dit echt een wondertje is..

wil nu ook dat het zo snel mogelijk bekend is.. maar dat is nog te risicovol.. maar heb even wat feiten opgezocht.. in de 1e maand is de kans op een miskraam 60% in de 2e 30% en in de 3e 10%. We gaan het dus over 3 á 4 weken vertellen.. als we het hartje gehoord hebben en als alles goed gaat en is..

Waar hangt de rest allemaal uit? En fran zit er niet over in.. het kan zo gebeuren terwijl je zelf echt denkt dat het niet zo is.. ik dacht namelijk ook echt dat het niet zo was..

Hallo dames,

Is er nog plaats voor één op jullie grote lijst??

Mijn man  en ik hebben zo'n 3 weken geleden besloten om er ook voor te gaan.  Ik heb afgelopen weekend voor  het eerst mij eisprong gevoeld. Ik wist niet dat het zoveel pijn ging doen. Het gaat nu inmiddels iets beter, voel het in lichte mate nog steeds.  Daarnaast voel ik mijn lichaam van top tot teen veranderen.  Ik hoor graag of ik welkom ben op jullie lijst??

Groetjes    

Terug
Bovenaan