we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Gaby GEFELICITEERD!! Wat fijn!!
Goh is wel een vruchtbaar forum hier...hopen dat het bij iedereen werkt!

Kip als je vandaag weer een test gedaan hebt dan is het beter om het over 3 dagen weer te doen ipv morgen.
Om de 2 a 3 dagen dan stijgt het hormoon weer en is de test waarschijnlijk nog duidelijker.
Maar ik denk niet dat hij nou nog duidelijker wordt je bent gewoon hartstikke zwanger!!
Probeer er gewoon lekker van te genieten ipv zorgen te maken.
Stress is niet goed vooor je dus lekker genieten!!
Maar kan het me wel een beetje voorstellen hoor.

Gr Wen.

Hey iedereen,

Zo dat gaat wel hard op dit forum, de een na de ander raakt zwanger!!!!!
GEFELICITEERD en ik hoop dat de rest ook snel mag volgen.....

Ik voel al vanaf zaterdag een buikpijn/zijpijn....en dat voel ik nu voor de 3e maand....
Vandaag is het ook het ergste van alle andere dagen, dat ik het voelde, vlak voor de 14e dag.....is woensdag....denk dat het mijn eierstokken zijn......Dus zometeen weer snel effe klussen als ie thuis is.....

Hopelijk heeft het deze maand meer effect...

Gr Han

Gaby, gefeliciteerd! Wat goed zeg. Geniet er maar lekker van.

Ik heb vanochtend een test gedaan en deze was negatief. Volgens mij ben ik ook echt ongesteld aan het worden, maar het zet nog niet zo door. Hoop dan maar dat dat gewoon snel gebeurd. Vind dat wachten maar niks. Ik wil duidelijkheid, de ene kant op of de andere kant op. Maar gewoon duidelijkheid is een stuk fijner dan dat niet weten.

Liefs

Jeetje meiden, dit is een goed forum. Gaby, van harte. Geniet ervan!
Misschien dat het geluk van de zwangeren ook op de rest afstraalt :)

Voor de meiden die nog in spanning zitten, ik duim voor jullie!
X Fran

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik me maar bij dit forum aansluit want de vruchtbaarheid hangt hier in de lucht!!!!!!

Ik ben 27 jaar en zit in de Medische Molen. Wij zijn bezig met KI.
De 1e behandeling was gelijk raak....helaas was het een EUG (buitenbaarmoederlijke)
Nu heb ik net mijn 6e behandeling gehad en 15 dec is mijn NOD.

Nu heb ik alleen met mijn stomme kop al 2 testen gedaan. 1 op 6 dec en 1 een dag later.
Nu zullen jullie wel denken 'wat vroeg!!!'   en dat is het ook, maar bij de bijsluiter stond dat het zeer gevoelige testen zijn en dat je ze 6 dagen na je ovulatie al kon gebruiken.
Ik dacht dat moet ik zien. Ik zat al op dag 9 na de ovulatie.
Resultaat: positief, dag later ook.
Nu ben ik alleen onzeker of het wel echt zo is. Morgen ga ik er nog 1 doen.

Ik heb pregnyl gebruikt (en daar zit zwangerschap hormoon in) dus nu zou het daar door kunnen komen dat hij positief is. Al lijkt me dat sterk want de maanden daarvoor deed ik extra op dag 3 na die pregnyl spuit een test om te kijken of het hormoon al uit mijn lichaam zou zijn. Dit was er steeds na 3 dagen al uit. (had dan negatieve test)
Zou het dus zo vreemd vinden als het er nu na 9 dagen nog wel in zou zitten.
Maarja ik twijfel dus nog een beetje.

Verder pijnlijke borsten als ik aan de zijkant druk...soort spierpijnerig. Maar dit heb ik ook als ik ongi moet worden...heb het nu alleen ietsje erger naar mijn idee.
Ook ben ik al een aantal dagen misselijk...LET OP: niet sochtends maar savonds!!!  beetje opgeblazen gevoel alsof ik veel lucht in me heb zitten...beetje boerderig.

Verder heb ik een paar dagen geleden 2 dagen last gehad van steekjes in mijn zij/onderbuik (innesteling????)

Oh wat is dit spannend.

Wil iemand mij op de lijst erbij zetten want ik ben daar niet handig in.

Succes allemaal.

Gr. Niek

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier. Mijn man en ik zijn in augustus getrouwd en na wat opstartproblemen (ik werd maar niet ongi, gelukkig 2 december eindelijk wel, na 97 dagen) gaan we er nu echt voor. Erg spannend omdat ik niet goed weet hoe m'n cyclus is omdat ik dus net pas voor het eerst ongi ben geworden nadat ik met de pil ben gestopt.
Ik ben van plan om te temperaturen om te zien wanneer m'n eisprong is. Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben zou dat rond 16 december moeten zijn. Maar voor de pil was m'n cyclus al heel onregelmatig dus ik ga eerlijk gezegd niet uit van 28 dagen. Ik hoop dat het temperaturen wat meer duidelijkheid geeft. Ik vind het namelijk ook een beetje zonde om meteen dure ovulatietesten te kopen terwijl het nog weet ik hoe lang kan duren voor m'n ei springt
Ik vind het allemaal wel heel spannend hoor.

Ik hoop dat de vruchtbaarheid van dit topic ook een beetje op mij afgeeft.

@ Niek. Ik zou ook even onzeker zijn hoor! maar welkom hier!

@ Junestar.. Ik zal wat vruchtbaarheid op je afstralen.. haha..

Nou hier is het een beetje raar. Ik voel niets echt niets.. af en toe een vlaag van misselijkheid maar die duurt dan 2 min. nou denk je natuurlijk wees blij! daar doen sommige vrouwen een moord voor.. maar ik heb eerder zoiets van.. hallo zit er wel wat?????

vriendlief ging door z'n dolle heen.. haha.. alleen hij wou wel graag een nieuw bord want ik had toch geplast over die test.. hahaha.. had de test op zijn bord gelegd.. toen ie thuis kwam.. en nu heb ik al 2 smsjes gehad hoe ik me voel en of het wel gaat. ben namelijk wel heeeeel snel moe, eet voor 5 en zit onder de puistjes.. lag gisteravond om half 9 in bed en vanmorgen moest hij er om 6 uur uit en toen kon ik ook niet meer slapen.. terwijl ik daar nooit last van heb.. toen ben ik de was maar gaan ophangen enzo..

Ik ben alleeen zooooooooooo bang dat het niet goed is.. je hoort allemaal van die enge dingen.. aan de andere kant.. er zijn geen erfelijke factoren, ik eet gezond, ik rook niet, slik folium, slaap genoeg en sport nu wat minder maar toch genoeg.. maar toch ik voel gewoon bijna niks.. mijn vriend vroeg of ik verwachtte dat ie nu al schopte.. haha dat niet maar had verwacht dat ik hondsziek zou worden..

maar wat niet is kan nog komen.. bij hoeveel weken zouden jullie het aan de buitenwereld bekend maken? ik zou dan nu in de 5e week zijn en ongeveer donderdag de 6e ingaan.. 30 januari zou ik dan ongeveer 3 maanden zijn of toch maar eerder vertellen? na de vakantie ofzo? rond 7januari? ik zit gewoon in dubio..

ga tussen de middag even de dokter bellen.. even voor de zekerheid bij hem navragen en wat tips vragen..

hoe is het met de rest? sorry maar ik zit weer eens niet met 2 schermen te werken..

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6 dec

Mammik
28
1
6 of 13