we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hallo,

Ik wil me ook graag aanmelden. Dacht dat het niets voor mij zou zijn maar realiseer me dat het toch prettig is om er met iemand over te praten. De spanning en de teleurstelling met iemand die hetzelfde mee maakt te delen.

Wij zijn sinds september gestopt en zitten nu in ronde 4.  Na weer een spannende maand toch weer ongesteld geworden  . Op na de vierde ronde.

Hi Patries,

Welkom!  
Je kunt hier zo veel (of zo weinig) vertellen als je zelf wilt! Snap je teleurstelling; je wilt iets zo graag en dan duurt iedere maand dat het niet lukt weer een maand te lang

Meiden.....wat is het hier rustig?

Groetjes Joen

Tis inderdaad rustig hier! iedereen in de pre-kerst-stress?
Bij ons is het afwachten weer eens begonnen, al denk ik niet dat in januari de vlag uitkan, door griep is er weinig gesnuggled (vind ik ook leuker dan klussen). Maar ja, je weet het niet...

Gisteren weer met mn neus op de feiten gedrukt dat mn schoonzusje wel zwanger is; op de verjaardag van mn moeder is er over weinig anders gesproken dan haar zwangerschap. Nu kan ik dat nog wel handelen, maar sms-jes, kerstkaarten en verjaardagskaarten die ondertekend worden met Liefs X en X en baby, gaan me veel te ver, zeker als je bedenkt dat ze net 11 weken zwanger is... Zucht het zal wel jalousie zijn van mijn kant, maar een beetje normaal doen, is toch niet te veel gevraagd?

Liefs,
Fren

Dat kan ik me zo goed voorstellen. Bij ons in de vriendengroep & familie kondigt zich ook de ene na de andere aan.....
Een kaart ondertekenen met X, X en baby......zou bij mij ook wel een  reactie oproepen!!!! Aan de andere kant.....ze zijn blij en willen dat aan iedereen laten weten......

Bij mij is dinsdag mijn NOD (uitgaande van 28 dagen). Voel van alles, maar denk dat bij ons ook de valg niet uit kan. We zullen zien......

X Joen

Hey allemaal,

Het is hier inderdaad een beetje stil, dus ik zal maar eens wat typen weer
Mijn vriend en ik gaan zo lekker uit eten, we zijn vandaag 5 jaar bij elkaar

Verder ook druk met de voorbereidingen voor kerst.
Ik vind die dagen wel leuk en erg gezellig, heb er zin in!

Het is idd even confronterend als ze de kerstkaarten zo ondertekenen.
Ik zou er ook even goed van balen, maar ze zullen het idd graag met iedereen willen delen.

Onze tijd komt ook nog wel!

Liefs Sjesje.

Hey Sjesje,

Gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen zijn!! Fijne avond!!

Sorry meiden,

Hier ben ik weer even, het zit niet mee hier en moet het even kwijt!
Afgelopen donderdag ben ik ongesteld geworden en gistermiddag stopte het
ineens! Afgelopen nacht is er NIKS gekomen en vandaag nog maar een heel
klein beetje en het ziet eruit alsof ik 6 dagen ongesteld ben geweest en nu
alleen nog de restjes eruit komen.

Ben dus 1 dag en 1 ochtend echt ongesteld geweest!!
HOE KAN DAT NOU?????
Ik ben normaal niet zo paniekerig, maar heb nou wel zoiets van "moet ik hiermee
naar de dokter??". Jaren geleden, in de tijd dat ik de pil nog niet slikte, was ik
altijd 6 á 7 dagen hevig ongesteld en nou dit....
Mijn laatste menstruatie (die dus nog geregeld werd door de pil)   was ook al 2 dagen korter dan normaal....

Wat zouden jullie doen?? Maar laten gaan, of naar de dokter gaan?

Thanks meiden!!

Dagdag

Hey,

Hier vanuit de bouwstof effe een berichtje van mij....

Puck, wat raar idd van je menstruatie, ik weet alleen dat je menstruatie zonder pil anders is dan met pil......en bij mij is het ook niet zolang, laatste keer 3 daagjes..Heb je wel de andere klachten, zoals menstruatiekrampen, enz gehad??? En was het ook je tijd???

Wij zijn verder druk bezig in ons nieuwe huis en heb zo dus niet de hele dag de tijd om over zwanger zijn na te denken....Heb woendag 28e dag, en ik voel eigenlijk niets, hetzelfde als de andere maanden...

Alvast iedereen een fijne kerst gewenst....en een vruchtbaar 2009!!!

Gr Han

Hoi Han,

"Vanuit de bouwstof" hahahahaha arme jij!!!

Na precies 1 week buikpuin (erg laag in m'n onderbuik) werd ik op dag
32 van mijn cyclus ongesteld (had rond mijn 15de jaar altijd een cyclus tussen
de 28 en 31 dagen, dus dat zat wel ok).
Afgelopen donderdagmorgen dus ongesteld geworden, hele dag normaal ongesteld
geweest, niks aan de hand dus en gister merkte ik dat de tampons er wel weer
heel "droog" uitkwamen...vreemd! S'nachts gebruik ik altijd een inlegkruisje en
kon daarom mooi zien vanmorgen dat er dus NIKS gekomen was vanacht.
Vanmiddag is er wat bruinige zooi gekomen, maar that's it!
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Zoals ik al zei was ik vroeger (voor de pil) altijd 6 dagen ERG ongesteld.
Tijdens de periode dat ik de pil gebruikte, was ik altijd 5 dagen licht ongesteld.

Ik heb inmiddels ook weer heel licht zeurende pijn in m'n onderbuik en m'n boobs
voelen ook een beetje vervelend aan.....

Mijn man en ik hebben  vanmiddag een nieuwe keuken gekocht, dus ik had wat afleiding, anders had ik de hele dag lopen janken! Ik ben gewoon een vreemde in m'n eigen lijf!!!
Ik zou zo graag NU de telefoon pakken en een dokter bellen om te vragen of dit normaal is!! Maar ze zien me aankomen in het weekend....

Terug
Bovenaan