we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hallo allemaal,
@Puck:ik had eerder ook altijd ruim 5 dagen flinke ongi.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik het nog maar 2 dagen en stelt echt niks meer voor.
De 3e dag heb ik ook die bruine zooi waar je het over had
en dan houdt het ook echt op.
Dus het zou best kunnen dat je ongi bent geworden maar dat het nu een stuk minder is.

Ik heb  vandaag mijn Nod.
Ben nog niet ongi maar heb al wel last van flinke buikpijn.
Afgelopen donderdag heb ik een test gedaan en die was hartstikke negatief.
Dus ik denk dat we weer doorschuiven naar ronde 7....
Pfff begin er nou toch echt wel de balen van te krijgen hoor.

Fijn weekend allemaal.
Gr Wen.

Hey Meiden,

Aangezien het hier rustig is zal ik ook even wat schrijven...niet echt hele veel te melden trouwens.
Mijn zus is wel gisteren bevallen van haar twee kindje, een jongetje. Echt geweldig!!! En een super mooi mannetje.... dan begint het weer helemaal te borrelen, IK WIL OOK!

Eergisteren mijn eisprong gehad, en 1 jan mijn NOD, dus even afwachten nu. Hoop niet dat mijn lichaam me weer zo in de steek laat, pfff raar lichaam zeg.
Iedereen alvast fijne dagen en geniet van het klussen.... ;-)

Kus Tink

Hey Tinkerbell,

Gefeliciteerd met je neefje! Wat zal dat "moeilijk" zijn om zo dichtbij in de familie
een klein baby-tje te hebben, je hormonen zouden de pan uitvliegen zeg!

Wen,

Wat bijzonder dat jij hetzelfde hebt en jij ben al een tijdje van de pil af en het is dus ook niet weer zo geworden als vanouds (5 dagen) begrijp ik?
Heb jij dat nooit eens aan een dokter voorgelegd ofzo?
Ik vind het gewoon zo onvoorstelbaar! Hoe kan iemand nou ZO kort ongesteld zijn????
Heel eerlijk gezegd ben ik er nu dus van overtuigd dat er iets niet in orde is met me, slaat misschien nergens op, maar dat gevoel heb ik gewoon.

Misschien dat ik maandag toch even de dokter bel, al heb ik geen idee wat die voor me zou kunnen doen...tja...misschien zeggen dat er meer vrouwen zijn die dit hebben als ze stoppen met de pil....?

Jemig meiden, als ik heel eerlijk ben, valt me het nu allemaal al zwaar tegen en dan zijn we nog maar net begonnen!
Ik weet niet of dit allemaal wel voor mij is weggelegd, misschien is voor mij de prijs wel veel te hoog.....

Dagdag..en bedankt voor je reactie Wen!

Hey Puck,

Ik herken wat jij schrijft. Ik had tijdens de pil geen hevige ongesteldheid maar ook bij mij is het deze keer erg raar. Ook ik ben donderdag ongesteld geworden en had er anderhalve dag last van. 's nachts niet.

Ik voel me ongeveer zoals jij voelt, er klopt iets niet. Misschien is het toch, al is het alleen voor de bevestiging dat alles ok is en dat het niet raar is, handig om langs de huisarts te gaan. Na het lezen van jouw verhaal bedacht ik me pas dat het inderdaad geen slecht idee van jou is. Al zegt de huisarts dat het normaal is, die bevesting heb je misschien wel nodig.

Het belangrijkste is misschien toch wel om positief te blijven ( I know makkelijker gezegt dan gedaan). Elke maand duurt lang, maar kan ook weer telkens zorgen voor geweldig nieuws.

Mijn advies, doe waar jij je prettig bij voelt. Heb je de bevesting nodig, gewoon doen. De huisarts wordt er immers voor betaald om jou te adviseren. Ook al kan hij niet meer doen dan zeggen dat het normaal is als je met de pil gestopt bent. Dan weet je wel dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Hoop dat je er wat aan hebt

Groet

Hi Puck,

Ook ik had tijdens het slikken van de pil een ongesteldheid van ongeveer 5 dagen. Toen ik gestopt was met de pil werd het ook veel korter en minder heftig (alleen de krampen in mijn buik werden heftiger en mijn moodswings). Ik zit nu ongeveer op 3 dagen.
Ik denk dat het helemaal niet verkeerd is om je situatie met de Huisarts te bespreken en om zijn advies te vragen. Daar is hij voor!

Hopelijk ben je snel gerustgesteld!

Liefs  Joen

quote: Tinkerbell79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2008 19:14:29'));

Hey Meiden,

Aangezien het hier rustig is zal ik ook even wat schrijven...niet echt hele veel te melden trouwens.
Mijn zus is wel gisteren bevallen van haar twee kindje, een jongetje. Echt geweldig!!! En een super mooi mannetje.... dan begint het weer helemaal te borrelen, IK WIL OOK!

Eergisteren mijn eisprong gehad, en 1 jan mijn NOD, dus even afwachten nu. Hoop niet dat mijn lichaam me weer zo in de steek laat, pfff raar lichaam zeg.
Iedereen alvast fijne dagen en geniet van het klussen.... ;-)

Kus Tink

gefeliciteerd met je baby neefje!!!!!!
X Joen

Hey Patries en Joen,

Het feit dat wij het sowiezo alle 3 hebben, geeft mij wel het gevoel dat het wel "normaal" zal zijn.

Ik heb ook echt een record aantal dagen last van kramp/zeurende pijn gehad, dus ik dacht nog "als het eenmaal losbarst daar beneden, houd het voorlopig niet op!!".

Ik bel morgen wel even de assistent van de dokter, zij zal me via de telefoon al wel kunnen vertellen of ik me zorgen moet maken of dat veel vrouwen het hebben nadat ze stoppen met de pil....inderdaad gewoon even voor de bevestiging.
Ik zal jullie zo snel mogelijk na mijn telefoontje verslag uitbrengen, dat vinden jullie misschien wel prettig...?

Fijne avond nog!!

Groetjes, Puck.

Hee Puck,

je bent zeker normaal hoor! Je cyclus moet alleen zijn weg nog vinden :)
Ben wel benieuwd wat de huisarts (of assistente) zegt..... Dat zeurende, kramperige gevoel herken ik ook. Heb ik veel meer dan doen ik de pil nog slikte........

Fijne avond!

Groetjes Joen

Terug
Bovenaan