we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hey meiden, ik zal me even voorstellen. Ik ben maaike 26 jaar en sinds september gestopt met de pil. Ik had ook de afgelopen maanden ineens een hele korte menstruatie's maar nu na 3 ronde begint het weer 'goed' op gang te komen. De laatste menstruatie duurde weer 5 dagen toen was het helemaal over. Dus het zal inderdaad wel bij het ontpillen horen. Ik dacht in het begin dat het ook niet goed was,maar niks aan het handje dus. Nu zou het pil effect bij mij ook helemaal uit mijn lichaam moeten zijn. Mijn NOD is 13 jan. Dus volgend weekend beginnen hier de klusdagen weer. Ik zit trouwens in Ronde 4 voor Kindje 1. Hopelijk word 2009 ons jaar dames!

@ Floep ik heb sterk het vermoeden dat jij weleens zwanger zou kunnen zijn, zeker nu je misselijk bent en draaierig s'morgens. Spannend hoor, hoop voor je op een positieve test!

groetjes maaike

Hallo dames,

Warme welkom voor de dames die net er bij zijn gekomen!!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden (had het afgelopen vrijdag moeten worden). Heb ook al stiekem een test gedaan, deze was helaas  negatief. Misschien stom dat ik met de eerste ronde al een test heb gedaan, wetende dat ik nog aan het 'ontpillen' ben. Maar je weet het nooit, toch??  Nu wil ik juist dat ik ongesteld wordt (omdat de test negatief was), zodat we voor de tweede ronde kunnen gaan.

Ik heb een klein vraagje:

Sinds een aantal dagen verlies ik veel vocht van onderen. Ik mag zowat om het half uur wel naar de wc om het te verschonen. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?? of weten jullie wat dit betekent?

Vorige week had ik ook een halve dag dat ik om het half uur naar de wc kon om gewoon te urineren. Ik weet dat het één van de "zwangerschapskwaaltjes" is. Maar dan heb je het toch niet (maar)  een halve dag. Iik heb toen niet veel gedronken, dus dat kan niet de reden wezen, dat ik om het half uur naar de wc kon gaan. Wie kan mij meer vertellen hierover??

veel liefs van mij

Hoi allemaal,

Sinds al een heeeel lang tijdje zijn wij ook serieus bezig om een wondertje op de wereld te zetten.
Helaas hebben we heel erg veel stress gehad, wat onze wens niet echt bevorderd...
Sinds 1 maand is alles wat rustiger en nu zijn we er ook echt klaar voor.
Ik slik de Etos pillen en we hopen gewoon dat 'het lukt'.
Mijn NOD is pas 6 of 7 januari....We wachten het af.
Ik ben trouwens 27 en nieuw op dit forum.
Heel veel succes allemaal!

Liefs Hope

Hoi allemaal,

Echt raar idd al die kwaaltjes en menstruaties waar je niet van weet of het goed is...
Heb ik ook, voelde de laatste maanden echt mijn ei, maar er gebeurt verder niks!!!

Voel ik nu mijn RD weer aankomen???

Gr Han

@ Floep; dat klinkt idd als positief nieuws! Afwachten tot je NOD (die is de 30e...toch?)

Mijn NOD is morgen, voel me al 1,5 week weer raar (kan het niet anders omschrijven), maar de krampjes van vandaag lijken toch sterk op de RD'tjes die in aantocht zijn.....
 (moet soms zo lachen om al die afkortingen, haha! Voordat ik met de pil gestopt was had ik hier nog nooit van gehoord, hihi)

Fijne avond allemaal!

X Joen

@ Joen, ik duim voor je, misschien zijn de dingen die je voelt wel geen RD... Hoop blijven houden!

@Floep, zou je niet zwanger kunnen zijn, al die 'kwaaltjes'   klinken veelbelovend!

Na mijn griepaanval is nu vriendje geveld. Gelukkig is de wachtperiode aangebroken, want als mannen een beetje verkouden zijn, denken ze dat ze dood gaan, althans, die van mij wel!

Heeft iedereen nog leuke plannen voor de Kerst?

Fijne avond,
Fren

Jippie, de boel werkt weer hier.

even wat reacties op oudere berichtjes:
hahaha helemaal herkenbaar, mannen die ziek zijn, hopeloos, tenminste, bij die van mij dus ook! hihi.

@Joen en Floep, het klinkt allemaal positief. Ik vind persoonlijk dat alle klachten op elkaar lijken, dus als je denkt dat je ongi gaat worden hoeft dat niet eens zo te zijn. Ook als je soms zowat zeker bent dat je zwanger bent komen de RDtjes alsnog door. Ik hoop voor jullie natuurlijk dat het raak is. Nog even afwachten, ik duim voor jullie!!

@Alle wachtenden: Houden jullie het nog een beetje vol?
Ik duim natuurlijk ook voor jullie!!
Zijn er nog nieuwtjes?
Het is namelijk even geleden dat er iets gepost is.

Ik zit nu nog in de fase waarin ik mijn eisprong afwacht. Niet echt de meest spannende periode omdat ik weet dat ik op dit moment niet zwanger kan zijn. Mijn RDtjes hebben het gebouw inmiddels alweer verlaten, eindelijk. Mijn eerste menstruatie na de pil was gewoon normaal (zoals ik ervoor had). Ik heb 11,5 jaar de pil geslikt. Ik hoop dan ook dat het zo door blijft gaan en mijn cyclus snel en normaal op gang is gekomen.

Ik wacht alweer op die laatste weekjes voor mn NOD. Die zijn spannend. Je voelt dan vanalles en het wachten is enorm spannend. Wat duurt de tijd dan lang!

Hebben jullie allemaal goede feestdagen gehad?
Ik wens jullie alvast een hele goede jaarwisseling!
Dat 2009 maar een vruchtbaar jaar mag worden.

Liefs Sjesje.

Daar zijn we weer,

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen van de NOD lijst.

Wij hebben een erg leuke kerst gehad. Had mijn eisprong rond kerst en tussen alle gezelligheid door hebben we 'geklust'. Ben benieuwd wat het word.
Nu nog wachten tot het 9 januari is. Dan zullen we het pas echt zien.
Heb nu nog geen dingen waardoor ik denk dat het wel eens raak zou zijn, maar ik weet ook niet precies wanneer ik dat zou moeten voelen.

Liefs

Terug
Bovenaan