Hey meiden, ik zal me even voorstellen. Ik ben maaike 26 jaar en sinds september gestopt met de pil. Ik had ook de afgelopen maanden ineens een hele korte menstruatie's maar nu na 3 ronde begint het weer 'goed' op gang te komen. De laatste menstruatie duurde weer 5 dagen toen was het helemaal over. Dus het zal inderdaad wel bij het ontpillen horen. Ik dacht in het begin dat het ook niet goed was,maar niks aan het handje dus. Nu zou het pil effect bij mij ook helemaal uit mijn lichaam moeten zijn. Mijn NOD is 13 jan. Dus volgend weekend beginnen hier de klusdagen weer. Ik zit trouwens in Ronde 4 voor Kindje 1. Hopelijk word 2009 ons jaar dames!
@ Floep ik heb sterk het vermoeden dat jij weleens zwanger zou kunnen zijn, zeker nu je misselijk bent en draaierig s'morgens. Spannend hoor, hoop voor je op een positieve test!
groetjes maaike
@ Floep ik heb sterk het vermoeden dat jij weleens zwanger zou kunnen zijn, zeker nu je misselijk bent en draaierig s'morgens. Spannend hoor, hoop voor je op een positieve test!
groetjes maaike