we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hee meiden!

Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar. Dat het maar een liefdevol, vruchtbaar & gezond jaar mag worden.
Heb een gezellige avond/nacht gehad en heb t nieuwe jaar goed ‘ingesnuggled’ ;-) (@ sjesje….de nieuwjaarssnuggle, hihi! Spannend hoor, zal voor je duimen!)

@ Linnie: welkom! Vind het zelf heel fijn om je gedachten en ervaringen van je af te schrijven. Je zit idd in hetzelfde schuitje en dat schept toch een soort band. Had van mezelf nooit gedacht dat ik het internet af zou zoeken naar info over zwanger worden, maar het is toch echt zo…. Elke maand hoop je toch dat t raak is en ook al probeer je er niet teveel mee bezig te zijn, dat lukt lang niet altijd.
Het gevoel wat jij hebt (steken in je buik, borsten, vlaag van misselijkheid, etc) herken ik heel erg en heb ik ook gehad toen ik net met de pil was gestopt. Wist toen echt niet wat me overkwam…. Mijn lichaam deed zo raar!!!! Een heel goed vriendinnetje was gelijk zwanger nadat ze was gestopt met de pil (en had deze ook ruim 10 jaar geslikt)…. Bij mij was t echt ontpillen. Duim voor jou dat t positief nieuws is!

Voel me nog steeds raar. Mijn buik is onwijs gevoelig (zelfs mijn broek zit niet lekker). Voel me met vlagen misselijk en ben snel moe. Zou ik mezelf dan echt voor de gek houden? Toch nog maar een test doen misschien (al ben ik bang voor een teleurstelling)…

Ga er nog maar eens een nachtje over slapen.

Liefs Joen

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Yvonne
28
1
3 dec

12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec

15 augustus 2009

Kip84
24
4
7 dec

17 augustus 2009

Mariël
26
1
11 dec

Mamaita
27
5
12 dec

Niek1981  
27

15 dec

Starter1979
29
1
16 dec

Puck28
28
1
17  dec

Bon20
22
1
17 dec

Missy1979
29
1
19

Stan1981
27
3
19-20

TWLH    
27
1
19 dec

Wen
29
6
20  dec

Joen
30

23 dec

Han        
28
7
24 dec

Hoopvol
23

?

Floep
26
1
30 dec

Junestar
30
1
3 jan
gok ik

Fren
29
12
3 jan      
denk ik...

Tinkerbell
29
2
3 jan      

Linnie75
33
1
3 jan
denk ik

Mammik
28
2
9 jan

Beibi
35
2
12 jan

Sjesje
26
2
15 jan

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

LLiinda
27
4
20 jan

Wen
29
7
24 jan

Van hieruit ook allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!! Dat het maar veel positieve testen mag brengen!

Ik heb het lijstje weer iets aangepast, ben benieuwd hoe het gaat met alle meiden die paars gekleurd zijn...

Groetjes,
Beibi

Ha meiden,

Allereerst voor jullie allemaal een knallend en vooral vruchtbaar 2009!!! Ik hoop dat iedereen heeft genoten van kerst en de jaarwisseling.

Ik ben er heerlijk een week tussenuit geweest, moet zeggen dat dat wel even lekker was om de aandacht even te verleggen. Vandaag thuisgekomen, maar nu breken de spannende tijden toch wel weer aan. Mijn cyclus is niet heel regelmatig, maar als ik uitga van het gemiddelde, dan zou morgen mn NOD moeten zijn. Durf er niet op te hopen eigenlijk, hoewel ik al een week of 2 pijn in mn rug heb waar geen duidelijk aanwijsbare oorzaak voor is (tillen/sporten etc). Zou het dan misschien? Heb geen pijnlijke borsten, maar wel het gevoel dat ze iets groter zijn... Maar misschien wil ik het allemaal wel zien!

Heb me wel voorgenomen om - mocht het deze maand niet gelukt zijn - de stap naar de HA te maken. Na ronde 12 is dat denk ik wel een volgende stap... (Hoewel ik dat eigenlijk niet wil, het haalt wel een beetje de romantiek van het zwanger worden af).

Hoe is het met de meiden die hun NOD hadden in de laatste weken van december? Door de storing op de site is dat nieuws nog niet doorgekomen. ik hoop dsat het goed nieuws is!

Fijn weekend allemaal,
Liefs Fren

Hallo dames,

@Linnie, welkom op deze forum!! Herkenbaar  dat je schrijft, dat je het  hele internet afgezocht hebt. Ik heb dat inmiddels ook gedaan. Je leest alle bijwerkingen van  het zwanger zijn en je voelt gewoon je lichaam (als ware) veranderen. Heel raar!!    

@ fren en Joen. Het lijkt wel dat jullie zwanger zijn!! Ik zou maar een testje doen.  Zou het jaar 2009 voor jullie gelijk goed en mooi uitpakken??  Ik hoop het voor jullie!! Ik zal duimen voor jullie!!  

Ik ben 23 dec. ongi geworden. Ik had gewoon een baaldag.  (Ik was nameljk 4 dagen overtijd). We zaten thuis echt van: zou het, zou het?? Maar helaas. Op naar de volgende ronde. Volgende week weer de eisprong, dus  dat wordt weer flink klussen. Ik schat dat ik 24ste/25ste weer de rode gloed mag/kan ontvangen (hoop het niet natuurlijk!!).

Hebben jullie ook ontzettend last van vocht verlies?? Ik mag bijna om het half uur naar de wc om me te verschonen.  

Ik wens iedereen een goed, gelukkig en  gezond 2009!! Hopelijk kunnen jullie  dat delen met een mooi wondertje!!

Veel liefs van mij

Hallo iedereen,

Hoe krijgt iedereen het voor elkaar in mijn omgeving, in 3 dagen tijd, hoor ik van 3 kenissen dat ze zwanger zijn.....Kan er zo al weer een stuk of 5 opnoemen die in de zomer een baby krijgen....
Overal waar ik kom of loop is er wel iemand zwanger, zou het mij nou ook eens gegund zijn??? Wel frustrerend hoor!!!

Hebben al gesnuggeld, want ik voel mijn eierstokken weer.....hoop zo dat het eindelijk lukt...zijn nu overgehuisd, dus het kan echt.....

Hoop voor  iedereen op de  site dat het goed gaat...En @ Fren; ik zou naar de huisarts gaan, hoor......Helaas moeten wij nog een half jaar wachten...

Gr Han  

@ han, heel veel plezier in jullie nieuwe huisje! Goed dat je het al   ingesnuggled hebben ;-) Misschien werkt het feit dat je nu geen stress meer hebt van de verhuizing wel heel positief! Ik duim voor jullie. Dat het zijn vruchten af  mag werpen hihi!

X Joen

Hallo dames.....

is idd frustrerend dat iedereen maar zwanger wordt, terwijl wij ook zo graag willen, maar dat komt wel!

Bij mijn zijn gisteren de Rds gekomen, terwijl ik wel vermoedens van zwangerschap had, maar goed, alweer voor de gek gehouden...

Op naar ronde drie, NOD 30 jan!!

Kus Tink

Terug
Bovenaan