we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hey meiden!

@ sjuud: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat was kort maar krachtig ;)

@ suusjuh: jullie geduld word wel maximaal op de proef gesteld zeg! Sterkte!

@ LLiinda: ik volg het nou al een tijdje natuulijk, en heb al vaker gekeken naar wat de meiden die zwanger bleken te zijn, van tevoren zoal voelde en VOORAL niet voelde....het word toch wel HEEL spannend bij jou.
Over 1 ding zijn de zwangeren onder ons het toch wel eens...ze voelde niet of nauwelijks wat vlak voor hun NOD! Gooi er anders even een test tegenaan.......vanavond nog ofzo ...ben echt benieuwd!!

Groetjes, Puck.

O meiden, dan nog wat.....

Ik weet niet hoeveel berichten we nog kunnen plaatsen voordat ze hem "dicht gooien" omdat deze topic vol zit.....misschien een idee om vast na te denken over een nieuwe topic titel?

We moeten elkaar straks wel terug kunnen vinden natuurlijk!
Ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, maar heb al eens gezien dat meiden een nieuwe
topic starten omdat de "oude" gesloten was....zouden ze die zo dichtgooien dan??

@ sjuud: wow!!! gefeliciteerd :D

kaartje   :)

@puck: volgens mij heb ik eens ergens gelezen dat een topic na 700 berichten gesloten wordt...maar inderdaad, we gaan voor een 1e kindje deel 2 lijkt me het makkelijkst.

@ iedereen die binnenkort kan testen: ik duim op mn allerhardst!

Zelf gisteren mn ei flink gevoeld, was voor het eerst, vorige maand niet zo gevoeld en daarvoor tijdens de pil natuurlijk ook niet... Auw, aardig wat steken aan de linkerkant zeg...nu maar hopen dat de zwemmers goed hun best doen en mn ei een beetje aardig is voor ze ;)

En nu begint dat ellendige wachten.... 2 feb pas mn nod.. gaap ;)

Ben nu lekker 5 dagen vrij, zaterdag met die kleine naar de winterefteling, beetje afleiding allemaal :p

liefs Lin

@ suusjuh, vergeet ik helemaal te reageren op jouw berichtje, wat balen zeg... ik kan me, omdat ik pas in de 2e ronde zit, nog helemaal geen voorstelling maken van hoe frustrerend dat allemaal moet zijn, kan me voorstellen dat je soms de moed laat zakken enzo, maar als je maar weet dat we allemaal voor je duimen, en met je mee leven. (ben even zo vrij om voor iedereen te spreken ;-) )

knuf

Sjuusjuh wat ontzettend balen meid, ik ga echt keihard voor je duimen, meid wat moeten jullie een engelengeduld hebben.

Sjuud van harte gefeliciteerd, wat leuk voor jullie, kun je het al een beetje bevatten?

Het is nu al laat, niet veel onthouden, maar Deb wil ik ook veel succes wensen, en verder iedereen, ontzettend veel succes!!!

Ik ben erg onzeker nog, vanmorgen weer getest, was nog steeds positief, Ik duim echt dat jullie snel volgen,

Liefs,
Beibi

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik durf ook nog niet te testen. We hebben nu afgesproken dat als ik vrijdag nog steeds niet ongi ben, dan we dan gaan testen. Sinds gisteravond wel af en toe een beetje kramp in mijn buik, net zoals voor mijn ongesteldheid...

Een nieuw topic openen is wel een goed idee. 1e kindje deel 2 is een goed idee. Ik zal hem wel openen!

Terug
Bovenaan