we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Hey meiden,

@LLiinda : had jij me even op de goede plek gezet in de lijst? Alles staat op NOD datum zie ik....heel goed! Thanks! Weet nog steeds niet goed hoe die lijst werkt

@ Deb : ja je hebt gelijk, ik wist donderdag al dat de RD-tjes eraan zaten te komen, maar zolang ze er niet zijn, hou je toch stiekem hoop inderdaad...
En jij morgen naar de gyn...ppffff spannend hoor! Kan me voorstellen dat je toch een beetje met lood in de schoenen daarheen gaat.
Vergeet niet waar je het voor doet he! En misschien is het wel met een kleinigheidje op te lossen. Een kennisje van me was al 2 jaar bezig en nog steeds niet zwanger!
Ook naar de gyn, bleken haar eierstokken verstopt te zitten. Ze hadden er kleurvloeistof ingespoten om te kijken wat er loos was, en door die kleurvloeistof is het weer "open geblazen als het ware"  en 2 maanden later was ze zwanger!
Zo kan het dus ook.

@ Fren : S P A N N E N D ! ! ! ! Als er iemand is die onderhand wel weet hoe het verloopt rond je cyclys enzo, dan ben jij het wel toch?!
Als je normaal niks "verliest" tussendoor......breekt dus weer een twijfelachtige tijd aan, dat is minder. Hou ons op de hoogte!

@ Floppie : hoe zit het met onze Floppie????? NOD 16-01 zag ik....

@ Mammik en Sjesje : zitten wij even dicht bij elkaar! hahahaha
Alle drie ronde 3 en NOD rond dezelfde tijd. Schept toch een band...wat jullie?? hihihi.

Afgelopen zaterdag en zondag leek het wel alsof er een kip geslacht was als ik naar de wc ging, dus ik dacht nog "we zitten weer op het oude niveau zie ik" (had als puber ook altijd van die heftige menstruatie's) en nu na 2 dagen is het weer over!
Tttssss...toch vreemd hoor. Was eerder echt 6 a 7 flink ongi, maar vind dit opzich geen straf zo .
Het stopt ook ineens heel abrupt, dat was de vorige keer   (na anderhalve dag!!) ook al zo.

Nou meiden...als ik zo naar buiten kijk, vind ik eigenlijk dat we allemaal maar lekker vroeg onder de wol moeten vanavond..ow..en neem je vent gelijk mee, je weet nooit .

Dagdag..

@ joen, tammetje en Puck: ik hoop dat het een innesteling is, maar heb eigenlijk het gevoel dat dat te vroeg is. Heb ook nog geen ei gevoeld, hoewel ik dat normaal gesproken wel voel. Nou ja, afwachten maar...

Hallo,

Ik lees dit forum al een tijdje mee en wilde nu toch ook mee kletsen. Ik ben 28 en we mijn vriend en ik hebben in September besloten om er echt voor te gaan. Dus meteen de pil strippen huppekee achter in de kast. Nu ben ik 3 dagen overtijd, heb al een test liggen maar nog niet gedaan. Ik geloof het eigenlijk nog niet echt. Misschien is mijn cyclus wel ineens onregelmatig geworden. Ik haal vanalles in mijn hoofd. Maar een dezer dagen gaan we toch echt testen hoor. Super spannend. Ik lees met jullie mee en hou jullie op de hoogte.
Succes allemaal!!!

Liefs

Hoi sjuud, welkom, inderdaad spannend zeg! :)

Als het goed is had ik gisteren mn ei...voelde ook echt van die ongi-krampen enzo. Ben er wel blij om want dat betekent dat mn eerste cyclus 29 was en ik nu weer op 28 zit. Nu maar hopen dat we goed genoeg gekroeld hebben ;-)

Even een vraagje, gisterenavond voelde ik me zo vreselijk duizelig, elke keer als ik opstond leek het wel of mn hersenen heen en weer geklutst werden en wankelde ik de kamer door. Heb dit eigenlijk nog nooit gehad en ik vroeg me af of het te maken kon hebben met mn ei. Herkennen jullie dit?

Vandaag lekker dagje ziek thuisgebleven door die duizeligheid (en voel me verder vandaag een beetje "schoolziek" hahaha, maar morgen weer braaf aan de slag en 12 ukkies entertainen :D

xx

ha meiden

minder leuk nieuw hier heb mn eisprong gehad gisteravond terwijl ik nog geen positievie ovu test had

morgen voor de zekerheid ter bevestiging een echo om te kijken of het echt zo is

als het idd zo is is deze maand verspilling geweest

kans dat ik toch zwanger raak is dan heell klein we hebben gisteren wel 2 keer geklust en vandaag doen we dat nog maar een keertje

en nu is het verder afwachten en morgen bespreken wat te doen omdat ik ook al intake IVF heb staan

liefs suus

Hee suus

Ik lees net je berichtje das echt K*T zeg!! sorry heb er geen andere woorden voor.
Succes morgen met de echo en hoop dat je het mis hebt met je eisprong,ik denk aan je

Dikke XxX Tammytjuh

Hier nog niks aan de hand, ook nog geen buikpijn, maar wel meer afscheiding. Wel heel wit, anders dan anders. Ik houd altijd mijn cervixslijm in de gaten, en dat is deze maand niet anders dan anders, alleen nu  de afgelopen dagen dus anders. Ik wacht het af, hoewel ik niet het gevoel heb dat ik zwanger ben. Wat een gekke maand is dit toch... Ik voel me hartstikke fit, geen zere borsten, stoelgang normaal. Vaag...

@ Puck: Ja, ik had je op de goede plek neergezet!

@ Fren: Ik heb ook altijd kort voor mijn eisprong wat rodere afscheiding. Dit betekent dat de eisprong er aankomt. Al mijn vrouwelijke familieleden hebben die kort voor de eisprong, misschien dat dat het bij jou ook is.

@ Sjuud: Wat spannend joh! Voel je je ook anders?

@ suusjuh: Pas op hoor dat je niet te vaak klust. Als je 2 keer op een dag klust, is bij de tweede keer bijna geen zaad op voorraad... het vergroot de kansen dus niet. Succes morgen met de echo

@ Deb: Jij ook veel succes morgenochtend. Spannend hoor... Inderdaad is het steeds weer grenzen verleggen.

Hoi hoi allemaal,

Even lekker een weekendje weg geweest. Naast dat het erg leuk is, is
het ook altijd prima voor het kroelen. We hebben ons voorgenomen alleen
maar heel erg van elkaar te genieten deze maand en wat minder bezig te
zijn met dat we het doen om zwanger te worden. Voorlopig zijn we daar
goed mee gestart. Maar ja, we zijn nog niet bij mijn ei dus ben
benieuwd hoe ik me dan voel.

@Puck: we zitten inderdaad goed op schema met Sjesje erbij. Inderdaad
alledrie al drie rondes en NOD heel dicht bij elkaar in de buurt.

@Fren & Deb: spannend hoor voor jullie. Fren het zou best wel eens
een innesteling kunnen zijn. Ik hoop het voor je. Deb ik zal aan je
denken morgen. Wel spannend lijkt me.

@iedereen die nu een spannende week heeft: hoe is het nu? Ik vind die
laatste week altijd (hoor mij, nog maar 3 rondes) zooo vreselijk.

Ik voel me een beetje snifferig, hoop niet dat ik ook geveld ga worden
door de griep. Die gaat hier nog al heftig rond. Hoop dat ie mijn
huisje voorbij vliegt.

Liefs,

Terug
Bovenaan