we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Grrr, soms krijg ik wat van deze site! Net een heel bericht getikt, is het ineens pleite...

Nou ja, wilde in ieder geval kwijt dat ik het leuk vind om met iedereen mee te leven. Het is een fijn gevoel om je onzekerheden, hoop  en twijfels te kunnen delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten!

@ Mammik: fijn is dat, een weekendje weg! En vooral goed om de gedachten weer even te verzetten en het 'gewoon'  leuk te hebben. Mn vriend en ik hadden het er gisteren nog over; we willen natuurlijk heel graag zwanger worden en nu in de 13e ronde slaat de wanhoop soms wel toe, maar we willen wel van de sex blijven genieten en er geen moetje van maken...

@Sjuud, wat goed dat je het geduld hebt om nog niet te testen! ik heb dat geduld niet en heb zo al heel wat testen 'verspild'. Ik duim voor je!

@ Deb, heel veel succes morgen. ik hoop dat je een goed gevoel krijgt van jullie gesprek met de gyn. Gaat je vriend/man ook mee? Laat ons weten hoe het ging, misschien kan ik mijn voordeel er nog mee doen ;-)

@ Suus en Linnie, spannende tijden weer! We kunnen nog wel wat zwangeren gebruiken deze maand!

@ de rest, succes allemaal!

Liefs
Fren

Hoi hoi,

Gisteravond kwam ik na mijn avonddienst thuis en ik kon echt niet meer wachten met testen. Mijn vriend wilde eerst nog even afwachten, maar ik heb de stoute schoenen aangetrokken en getest. Binnen een minuut was het duidelijk zichtbaar: ZWANGER!!! Jippie! Het voelt zo fijn, maar ook zo raar dat ik nu ineens zwanger ben. Ik had heel de week nog last van pijnlijke borsten. Meestal verdwijnt dat net voordat ik ongesteld moet worden, maar deze keer dus niet. Heb idd ook wel even een paar momenten gehad dat ik duizelig was, maar weet dat natuurlijk weer ergens aan. En nu onze mond houden natuurlijk. Bedankt voor jullie lieve reacties.

Suus: heel veel sterkte en succes vandaag!!!

Liefs

Sjuud! Van harte meis! Wat goed en ontzettend fijn voor jullie!!! Ik had al een beetje een vermoeden, je 'symptomen waren te overtuigend!! Nu lekker genieten!

@ De rest: das al 4 deze maand! Lijkt een vruchtbaar begin van het jaar te zijn! Succes dus maar weer voor ons allemaal!

@ Suus en Deb, succes vandaag! Ik duim voor jullie.

X Fren

Hallo dames!

Allemachtig...zeer verslavend deze site (en alle andere zwanger en babysites...!).
Leef ook erg met iedereen mee...

@ Suusjuh:   waanzinnig veel succes gewenst vandaag...

@ Sjuud: van harte! Super joh! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!

@ Tammytjuh: Leuk joh! Ik heb dus ook een eigen nagelstudio al bijna een jaartje en die ga ik dit voorjaar uitbreiden met een schoonheidssalon, dus ik ga mijn vak als shs weer oppakken en heb dr waanzinnig veel zin in!!! Met welk merk werk jij in de salon? Ik voornamelijk met Hollywood Nails, is iets duurder dan gemiddeled, maar kan er fantastisch mee werken.

Nou dames, veel succes allemaal en klus ze!

@ sjuud Gefeliciteerd!!!ik wens  jou/jullie een goede zwangerschap en geniet er samen van

@ Channiell Ik ben vooral veel bezig in het kappersvak en doe de nagels "erbij"er zitten bij ons namelijk errug veel nagelstudio's ik werk voornamelijk met Entity en Ezflow maar heb ook enkele kleuren van Hollywood Nails.

@Mammik lekker zo'n weekendje weg en even de zinnen verzetten is wel eens fijn om even ergens anders mee bezig te zijn,maar ja makkelijker gezegd dan gedaan want zo gauw die eisprong in de buurt komt.....

@Llinda jij maakt het wel spannend hoor zal er dan toch snel nog  een
bijkomen?

@Alle dames nog succes met klussen deze week en op naar nog meer van die mooie

Liefs Tammytjuh

sjuud gefeliciteerd meid

hier minder goed nieuw

heb inderdaad mn eisprong gehad en de dok vind het niet de moeite waard om nog een IUI te doen voor de 3e keer

met andere woorden, voor ons wordt het IVF 19 februari hebben we de intake

liefs suus

Hi Meiden,

Suusjuh, wat balen zeg dat je toch je eisprong al had gehad en de 3e IUI poging niet doorging. Bah! Kan me voorstellen dat zulk nieuws je even helemaal onderuit haalt. Hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt waar je goed mee kunt praten (waaronder natuurlijk je partner).

Na verdrietig nieuws, ook heel heel fijn nieuws…..Sjuud…gefeliciteerd zeg! Geniet va je zwangerschap!
Hoop dat dit goede begin van 2009 doorzet! Misschien wel met jou LLinda…… spannend hoor! Duim voor je.

Voor iedereen, fijne avond!
X Joen

Terug
Bovenaan