Weer bloedverlies

He puckylief,

Sorry meid, toch weer rare dingen hier  . Vandaag gaat het wel, nog steeds bloedverlies maar verder nergens last van. En bloed is zonder stolsels o.d. Hopelijk komt de bleoding van de evt bloedverdunners en niet als begin van de miskraam. Maar dat kunnen we alleen maar afwachten. Of het gaat alsnog mis de komende dagen of we zitten nog 1,5 week in spanning en krijgen eindelijk duidelijkheid bij de echo op 25 sept.
We zullen zien, maar ik hoop dat er toch een hartje te zien is op de echo.

Hoe is het nu eigenlijk met jou?

groetjes,
Dion

hoi Dion,
mag je niet eerder komen voor een echo?
het lijkt me vreselijk om zo lang in spanning te moeten zitten.

hoop snel te lezen dat alles goed is
xxsuzan

Hee Suzan,

Eerder dan 6 weken kunnen ze toch niet zien of er een vruchtje in het vruchtzakje zit. Dat hebben we bij de 2e mk ook gehad. Ze zagen toen wel een vruchtzakje met 5w4d, maar konden niet zien of er ook een vruchtje in zat. Dus moest toen 2 weken later weer voor een echo en die was toen niet goed.
Dus eerder dan 25 sept een echo maken heeft geen zin, dan weten we nog niets (helaas). 25 sept ben ik (als het vruchtje niet afkomt) 6w3d dus zou er in ieder geval een hartje zichtbaar moeten zijn. We moeten dus nog maar ff volhouden.
Heb het idee dat het bloedverlies vandaag iets minder is dan gisteren, nog steeds zonder klonters, dus wellicht positief te noemen. We hopen verder :)

groetjes,
Dion

Lieve Dion,

ik denk zo veel aan je meid!! ik hoop echt dat het allemaal positief uitvalt voor je!!!!

Het is wel prettig te noemen dat je vandaag minder bloedverlies hebt, en zeker dat er geen stolsols inzitten!!

Ik blijf voor je duimen.

Dikke knuffel,

Suus

Hey dion,

Ik vind het echt zo erg, dat je weer in zorgen zit, maar ik bid voor je dat alles goed is.
Maar ik heb zelf ook bloedverlies gehad, en nam bloedverdunners. Toen moest ik daar onmiddelijk mee stoppen. Want anders stopt het bloeden niet. Ik nam de bloedverdunners omdat ik ook een mk heb gehad, en omdat dit een mk kan voorkomen. Dan neem je dat de eerste maanden, behalve als je bloedverlies hebt. Ik moest daarmee stoppen en kreeg in de plaats Utrogestan. Wat een progesteron dosis is. dit kan een beginnende miskraam stoppen. Ik kreeg ook progesteron injecties, en het heeft geholpen. Het bloeden is gestopt, en ik ben nu bijna 15 weken zwanger. Het is geen zekerheid, maar misschien toch eens navragen.
Hou ons op de hoogte.
Ik duim echt voor je
Heel veel knuffels, sita

He dames,

Ik wil jullie ff heel erg bedanken voor alle lieve reacties! Doet zo ontzettend goed in deze onzekere tijd. Thanx!
Vanochtend nog geen rood bloed gehad, alleen bruin. Zal wel oud bloed van vannacht zijn. Geen stolsels of niets, dus ik hoop dat het vandaag ophoudt en dat toch alles nog goed komt.

@ mamasita,

Ik doe mee met de Alifestudie en heb daardoor dus een kans dat ik bleodverdunnersaan het slikken ben. Maar dat weet ik dus niet zeker, ik kan ook in de placebogroep zitten. Heb gisteren nog gebeld met het ziekenhuis over die studei en dat loopt gewoon allemaal door. ik moet ook  gewoon doorgaan met slikken.

groetjes,
Dion

Hai Dion,

Ik wil je graag laten weten dat ik erg met je meeleef en hoop dat alles toch goed blijkt te zijn! Wat verschrikkelijk die onzekerheid!
Ik wens je veel sterkte.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan