He dames, thanx voor alle interesse en berichtjes,
Is vanavond al erg gezellig geweest met mijn neefje, hij is ook zo gemakkelijk, echt een heerlijk kind! Hij was wat later hier, toen hebben we gegeten, nog wat gespeeld en toen het waws en bedritueel. Hij ligt sinds half acht lekker in bed te slapen. En als het goed is, meld hij zich niet voor half 8 morgenvroeg.
@griebelbaby: ja, ik weet dat het ook goed kan gaan, maar na 3 vroege mk die zich met bloedingen tussen 4,5 en 6,5 week aandienden ben ik er absoluut niet meer gerust op.
@ mama van MD: voel me in principe goed, veel honger en behoorlijk luie darmen die wel erg veel gas produceren ;-) Vanochtend weer een paar druppels bloedverlies, maar daar is het vandaag bij gebleven dus gaat goed zo. Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Voel me in principe wel goed, maar durf nog niet ervanuit te gaan dat dit keer echt alles goed is en dat ik echt zwanger ben. Ik hoop dat die echo dinsdag een bevestiging brengt (kloppend hartje) die mij ervan kan overtuigen en kan laten gaan genieten. Zover zijn we nog nooit gekomen dus ik hoop dat het er nu toch van mag komen.
Zo, ik ga nog ff op de bank vor de tv liggen en op tijd naar bed. Ben behoorlijk moe en heb last van mijn rug want ik heb vandaag bijna de hele dag moeten staan.
groetjes en een fijn weekend,
Dion