Weer bloedverlies

Hoi Dion, was even benieuwd hoe het met je gaat.

Liefs Mamaloe

Hoi Dion,

Hoop dat alles goed blijft gaan. Er zijn vrouwen die veel bloedingen hebben gedruende de zwangerschap. Zelf heb ik vanaf 5,5 week tot 12 weken veel bloedingen gehad. Maar alles is goed gegaan, ben morgen 26 weken zwanger.
En er zijn ook vrouwen waarvan de placenta voor de barmoeder ligt en die hebben ook veel bloedverlies. Dus bloedingen hoeft niet meteen te betekenen dat het verkeerd gaat.
Al denk je dat zelf wel elke keer, ik althans. Het geeft een hoop stress, maar probeer ook te genieten van je zwangerschap!

Hoi Dion,

Hoop dat alles goed blijft gaan. Er zijn vrouwen die veel bloedingen hebben gedruende de zwangerschap. Zelf heb ik vanaf 5,5 week tot 12 weken veel bloedingen gehad. Maar alles is goed gegaan, ben morgen 26 weken zwanger.
En er zijn ook vrouwen waarvan de placenta voor de barmoeder ligt en die hebben ook veel bloedverlies. Dus bloedingen hoeft niet meteen te betekenen dat het verkeerd gaat.
Al denk je dat zelf wel elke keer, ik althans. Het geeft een hoop stress, maar probeer ook te genieten van je zwangerschap!

Hoi Dion,

Nou ik hoop heel erg dat het goed is!!!

Ik leef met je mee en wens je veel plezier dit weekend, vooral om zo de tijd tot dinsdag positief door te komen!
Hoe is jouw gevoel nu, wat zegt die?

gr mama van MD

He dames, thanx voor alle interesse en berichtjes,
Is vanavond al erg gezellig geweest met mijn neefje, hij is ook zo gemakkelijk, echt een heerlijk kind! Hij was wat later hier, toen hebben we gegeten, nog wat gespeeld en toen het waws en bedritueel. Hij ligt sinds half acht lekker in bed te slapen. En als het goed is, meld hij zich niet voor half 8 morgenvroeg.

@griebelbaby: ja, ik weet dat het ook goed kan gaan, maar na 3 vroege mk die zich met bloedingen tussen 4,5 en 6,5 week aandienden ben ik er absoluut niet meer gerust op.

@ mama van MD: voel me in principe goed, veel honger en behoorlijk luie darmen die wel erg veel gas produceren ;-) Vanochtend weer een paar druppels bloedverlies, maar daar is het vandaag bij gebleven dus gaat goed zo. Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Voel me in principe wel goed, maar durf nog niet ervanuit te gaan dat dit keer echt alles goed is en dat ik echt zwanger ben. Ik hoop dat die echo dinsdag een bevestiging brengt (kloppend hartje)  die mij ervan kan overtuigen en kan laten gaan genieten. Zover zijn we nog nooit gekomen dus ik hoop dat het er nu toch van mag komen.

Zo, ik ga nog ff op de bank vor de tv liggen en op tijd naar bed. Ben behoorlijk  moe en heb last van mijn rug want ik heb vandaag bijna de hele dag moeten staan.

groetjes en een fijn weekend,
Dion

Lieve Dion,

Ik hoop dat het aanstaande dinsdag allemaal goed mag zijn. De berichten die ik tot nu toe van je lees vind ik zeer positief. Ik zal dinsdag aan je denken. Ik moet dinsdag ook weer voor een echo, ik hoop echt te lezen als ik inlog dat jouw beebje er gezellig bij ligt.

liefs
talke

Hoi Talke,

Ja, ik hoop het ook meid. Klinkt idd allemaal positief en ik voel me goed, maar durf nog steeds niet erop te hopen (soort zelfbescherming voor een tegenslag??). Gelukkig nog maar 3 nachtjes slapen ;-) en dan weten we meer.
Hopelijk krigjen we dinsdag beiden heel goed nieuws!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan