Weer bloedverlies

lieve Dion,

Ik heb jou inderdaad al een aantal keren de revue zien passeren (dat bedoel ik niet lelijk hoor). Ik hoop dat deze zwangerschap nu stand voor je houdt je hebt dat echt verdiend.

Van deze kant uit steek ik een kaarsje voor je aan meid.

liefs en sterkte

talke

Hallo Dion,

Ik lees regelmatig mee en heb je topic de afgelopen dagen echt gevolgt.
Daarom even een berichtje.

Ik hoop van harte voor jullie dat het goed blijft gaan! Wilde je even een hart onder de riem steken.

Veel liefs van Mamaloe

dames,
ff snel berichtje vanaf mijn werk.

Hier nieuws, de bloeding is zaterdag gestopt!!! Hopelijk is dus nog alles goed en blijft dat ook zo. Volgende week dinsdag (25e) mogen we voor de echo gaan, dus hopelijk is er dan echt goed nieuws ;-)

groetjes,
Dion

Hoi hoi!

Wat goed!!! Ben hartstikke blij voor je!!!
Wat fijn zeg.. Ik hoop dat je volgende week van de echo nog veel blijer word  

Liefs antoinette

GOED DION !!!

ik hoop dat alle berichten zo goed blijven
xxsuzan

Hoi Dion,

Oh wat heerlijk meis dat het bloedverlies is gestopt!!! Ik duim voor je naar de 25ste toe en geen gekke dingen meer tussendoor hoor!!!

Dit moet gewoon goed gaan!

liefs en een knuffel,

Suus

He dames bedankt!

Ik hou jullie wel op de hoogte volgende week. Voel me momenteel prima, ben wel beetje zenuwachtig voor volgende week. Was het maar al zover. Maar goed, weer lekker aan het werk en nog allemaal leuke dingen gepland dit weekend. Zo moeten we de week toch wel doorkomen :) Komend weekend komt mijn neefje (bijna 2) bij ons logeren (tja, alvast een beetje oefenen met kleine kinderen  kan nooit kwaad toch?), hopelijk is het dan nog lekker weer zodat we met hem naar buiten kunnen.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan