Weer bloedverlies

Hoi Dion,
Wat een geweldig nieuws!!!! Dat zal een flinke opluchting zijn. Veel succes met de rest van de weken!!!!

Groetjes,
Sara

Hoi Dion,

Echt super nieuws.
Heel veel plezier samen met zwanger zijn.

Groetjes Angelique

Hé Dion,

GEFELICITEERD, wat geweldig! Ik ben vandaag teruggekomen van vakantie en las net je goede nieuws!

En inderdaad erg fijn dat je iedere week voor een echo mag komen. Ik mocht in het begin iedere 2 weken komen en die weken konden me niet snel genoeg gaan. Met de laatste controle (17,5 weken) heb ik voor het eerst alleen maar het hartje geluisterd en ben ik daar door gerustgesteld. Ook heb ik zelf een doptone om af en toe te luisteren als ik weer eens onzeker ben over hoe het gaat daar binnen, het is soms even zoeken maar erg geruststellend.
Donderdag gaan we voor de 20 weken-echo (met 21 weken precies) en volgende week weer controle bij de vk. Ben heel benieuwd hoe ik ervoor sta!

Geniet ervan!!

Liefs,
Karin
(20+5)

Super wat een goed nieuws, geniet van je zwangersschap

Groetjes M.L

super Dion!

en nu lekker 34weken eraan plakken hoor!
geniet er lekker van

xxsuzan

HIEPERDEPIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!!
Nou meid, probeer er heerlijk van te genieten!!! Het is jullie gegunt!

dikke kus Puckylief

Ik heb even meegelezen in dit onderwerp.

Allereerst iedereen van harte die zwanger is. Dion heb je verhaal gelezen en ben blij dat alles er nu goed uitziet. Van harte!

Ikzelf heb ook bloedverlies gehad van ca 4 1/2 week tm de 6e week en ook iedere dag. Ik werd er erg onzeker van. Heb inmiddels met 7 weken een echo gehad en het hartje ook zien kloppen. Dat is echt een mooi moment.   Ik krijg 9 okt een nieuwe echo zodat je alles wat beter kan zien. Ik denk dat de onzekerheid altijd wel aanwezig blijft. Heb het nu zelf nog wel eens ook al heb ik geen bloedverlies meer en heb ik het hartje zien kloppen.

Groetjes Tessa

Lieve Dion,

Ik lees nu net pas je berichtje en als eerste gefeliciteerd met het supernieuws!!
Wat moet jij weer geschrokken zijn, ik ken het zo goed. Na 4 miskramen ben ik   u 24 weken zwanger en heb tot 3 weken terug regelmatig bloedverlies gehad. Ze hebben vanalles onderzocht maar kunnen de oorzaak niet vinden. Ik mag dus niet meer werken en dat helpt want ik heb sindsdien geen bloeding meer gehad.
Luister goed naar je lichaam en je gevoel he.

Ik ben zo blij voor je dat het hartje klopt dat is tenslotte de eerste grote mijlpaal in de zwangerschap!!

Een hele dikke zoen en deze keer blijft het goed gaan!

xx

Terug
Bovenaan