Weer bloedverlies

Hallo Dion

Heb je gebeurtenissen gevolgd, heel veel succes met je echo komende dinsdag en ik duim voor je.

Groetjes M.L

Hallo allemaal!

Ik ben al 1 jaar bezig om zwanger te raken.
Wij hadden vorige week zondag besloten (omdat ik zaterdag/zondag  bruin vloed had)  om toch maar eens naar de dokter te gaan.
Ik dacht ik ga toch  nog maar  ff een test halen..en wat bleek...Ik ben ZWANGER!

Wij zijn echt supergelukkig!

Heel de week heb ik geen last meer gehad van bruin vloed...
Alleen...gisteren en vandaag weer wat bruine vloed..niet veel..maar toch...

Heb al veel op internet zitten lezen...maar daar wordt ik dus echt niet vrolijk van!

Mijn vriend zegt dat ik eens niet gelijk zo negatief moet denken...

Hebben nog meer mensen bruin vloed?? Ik ben morgen 7 weekjes..

Graag reacties.

Groetjes,
Jorhoromo

He Jorhoromo,

Bruine afscheiding duidt op oud bloed. Tijdens de zwangerschap is alles  beter doorbloed daarbinnen, dus als er een haarvaatje knapt, kan dat ff bloeden. Meestal is dat erg weinig en kan een aantal uren later (of een dag of zo) als bruine afscheiding naar buiten komen. Meestal idd geen reden tot paniek dus.
Ik heb zelf de afgelopen dagen een  beetje bruinverlies 's ochtends. Dan zal ik 's nachts verkeerd gelegen hebben of zo. Want de rest van de dag heb ik nergens meer last van.

Ik hoop dat dit je een beetje gerust kan stellen. Als er iets is, laat het maar weten.

groetjes,
Dion

O ja, en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!!!! hoe kan ik dat nou vergeten, sorry!

groetjes,
Dion

Lieve Dion,

Allereerst ook jij hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap...!!
Ik ga net als zovelen meeduimen voor een goede afloop morgen...

Bedankt voor je lieve reactie.

Sinds gistermiddag heb ik geen bruine afscheiding meer.
Ik principe heb ik er dus een dag last van gehad...wel was het lichtbruin.

Maar ja de zorgen zijn echt nog niet voorbij (al moet ik zeggen na jouw berichtje voel ik mij wel beter!)...Heb ook 's ochtends een beetje last van kleine steekjes onderin mijn buik. Ik heb erg veel last van mij borsten...en ook mijn rug is kei-gevoelig!
Ben absoluut niet misselijk...al neem ik beter geuren op en heb ik niet overal meer zin in.

3 oktober mag ik naar het ziekenhuis voor een echo.

Tot die tijd zal ik moeten proberen om zeker positief te denken!

Jij heel veel succes morgen.

Liefs,
Jorhoromo

hoi jorhoromo,

ik had bij mijn vorige zwangerschap ook bruine afscheiding en heb nu een gezeonde dochter!!!!
dus maak je niet al te druk, het hoefd idd niks te betekenen.

groetjes!

Hoi Dion,
Fijn om te lezen dat het bloeden weer is gestopt.
Hopelijk blijft het deze keer goed gaan!!!! Ik gun het je zo.

Had je nou deze week je echo?
Spannend!!!

Groetjes,
Sara

hoi hoi
hoop dat het bij jou nog goed afgelopen is ,weet waar je het over hebt ,heb bij me dochtertje 15 weken lang bloedverlies gehad en ben nu net 9 weekjes zwanger en sinds vorige week verlies ik bloed en stolsels   heb een tussentijdse echo gehad maar zag er goed uit ,nu net een week laterverlies ik erg veel bloed en weer een stolsel maar heb er geen pijn bij ,verloskundige gebeld maar moet toch afwachten want me 2e echo staat gepland voor 10-10 dus kan weer ff stessen tot die tijd.heel veel succes verder en duimen dat het niet meer gaat voorkomen voor beide :)
groetjes natascha

Terug
Bovenaan