Weer bloedverlies

Heee dion

hier weer even een berichtje van mij! Ik ga erg voor je duimen vandaag en hoop op een positieve uitslag. Bij mijn eerste had ik ook veel last van bloedverlies tot de 16e wk, nu een gezonde dochter van   bijna 2,5 jr!!! Maar het maakt je toch onzeker he.
Nu bij deze 2e gewoon heel erg heftig ongie geweest met stolsels en veel bloedverlies wel 2 wk lang!!! paar dagen later testen voor de eisprong en die bleek al positief, terwijl dit veeeek te vroeg was want ik had altijd pas mijn ei rond dag 21.
Dus toen een ztest gedaan en ja hoor zwanger; ik moest toen nog best lang wachten voor een echo en dat wachten maakt je zoooo onzeker! Toen een echo en bleek geen vruchtje in te zitten, zou binnen 2 wk afgestoten worden.
2 wk later weer terugkomen als het niet vanzelf losgelaten had. Bij die echo zagen we een kloppend hartje en ik ben nu 35 wk!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop dat jij vandaag jullie wondertje mogen zien!
dikke kus Puckylief

JAAAAAAA!!! Het hartje klopt!!!!

Hoi allemaal,
We zijn net terug uit het ziekenhuis en ja hoor, dit keer is alles goed. Het hartje klopte!!! geweldig om te zien, zover waren we nog nooit gekomen! Na 3 vroege mk mag het dan eindelijk ook voor ons zover zijn.

Ik krijg nu de komende 3 weken elke week een echo om te zien hoe het met ons wondertje is. Dat vind ik wel erg fijn :) en de gyn kwam er zelf mee!
Heb flink zitten janken van vreugde in het ziekenhuis en mannetje is ook door het dolle heen. We hebben er nu toch vertrouwen in en ik durf nu echt te zeggen: IK BEN ZWANGER!!
Nou, tot zover onze update.

De mevrouw van Moeders voor Moeders staat zo op de stoep, en daarna  ga ik lekker naar  een vriendin toe, tjee ben wel in feeststemming nu :)

groetjes,
Dion

Hee meid

Gefeliciteerd dat alles goed gaat.
Weet precies hoe jij je voelt, heb na 5 vroege miskramen een gezonde zoon op de wereld gezet, het is zo,n emotioneel moment als je het hartje hoort.
Geniet er lekker van en laat je maar flink verwennen door je man of vriend.

Groetjes Chantallekuh
zwanger van wonder 2 en mama van Noah

Hee lieve Dion!!!!
JIPPIEIEIEIEIE!!!!
Zo ontzettend gefeliciteerd!!!
Meid, wat een opluchting moet dit voor jullie wezen!!
Ik ben zo blij voor jullie en ik wens je dan ook heel veel plezier met genieten!
En natuurlijk een fantastische verdere zwangerschap!
Dikke kus Soela

geweldig!!!!!!!!! Wat heerlijk dat het hartje klopt!!!!!

En wat fijn dat je nu even elke week een echo krijgt! Ik begrijp dat je je er misschien niet helemaal aan toe durft te geven, maar geniet van elke stap vooruit!!!!

dikke knuffel van mama van MD

Hallo Dion,

Ik hoop echt dat alles goed is vandaag, het is je erg gegunt dan kun je eindelijk genieten van je welverdiende zwangerschap.

groetjes, Oelie

Hoi daar ben ik weer,  sorry ik had een stuk gemist geloof ik met lezen maar ik zie dat alles goed is en daar ben ik heeeeel blij om, heel veel geluk en geniet er lekker van!!!!!!
fijn dat je nu iedere week een echo krijgt dat is toch wel een geruststelling denk ik.

groetjes en veel plezier nog vandaag

Hoi Dion,

GEWELDIG MEID!!!! onwijs gefeliciteerd!! ben zo blij voor je dat het nu goed zit!
En wat heerlijk dat je nu elke week een echo krijgt, gewoon voor je gemoedsrust kun het kleine wondertje elke week even zien!!

Geniet er lekker van,

Liefs,

Suus

Terug
Bovenaan