Weer bloedverlies

hoi Dion
Hoop zo voor je dat je morgen een mooi kloppend hartje te zien krijgt, leef met je mee. Gelukkig heb je veel afleiding gehad de afgelopen tijd, heel veel succes morgen,
liefs Roos

Hai Dion,

Ik doe het maar ff hier.
Hier is het nu met je?
Hoe laat mag je voor de echo? Ik duim voor je!!!!
Je verdient het zo om een mooi kloppend hartje te zien!!

Liefs,
J_J
(nu ook mei-mama)

JAAAAAAA!!! Het hartje klopt!!!!

Hoi allemaal,
We zijn net terug uit het ziekenhuis en ja hoor, dit keer is alles goed. Het hartje klopte!!! geweldig om te zien, zover waren we nog nooit gekomen! Na 3 vroege mk mag het dan eindelijk ook voor ons zover zijn.

Ik krijg nu de komende 3 weken elke week een echo om te zien hoe het met ons wondertje is. Erg fijn :)
Heb flink zitten janken van vreugde in het ziekenhuis en mannetje is ook door het dolle heen. We hebben er nu toch vertrouwen in en ik durf nu echt te zeggen: IK BEN ZWANGER!!
Nou, tot zover onze update.

Voor de meiden die zwanger zijn: ik sluit  me bij jullie aan!
Voor iedereen waar het nog niet gelukt is: hier heel veel glitters zodat jullie ons snel mogen volgen!!!***************** ******************************** ************************************* ********************************
***************** ************************** ***************************** ***************************** **************
************************* ******************************************* *************************** ***********************
********************** **************************** ********************* **************************** *******************
*********** ********************* *********************** ********************** ********************** *******************
******************** ************************** ******************** ************************* ***************************

De mevrouw van Moeders voor Moeders staat zo op de stoep, en daarna  ga ik lekker naar  een vriendin toe, tjee ben wel in feeststemming nu :)

groetjes,
Dion

Lieve Dion,

Wat een heerlijk fantastisch gezicht moet dat voor je geweest zijn een mooi kloppend hartje!!!! En nu lekker vertrouwen hebben hoor en lekker dit gevoel vasthouden en van genieten.Heel veel geluk en dat je een  prachtige zwangerschap mag hebben ( tot nu toe weinig kwaaltjes dus dat is een mooi begin!
Veel liefs Roos

Terug
Bovenaan