JAAAAAAA!!! Het hartje klopt!!!!
Hoi allemaal,
We zijn net terug uit het ziekenhuis en ja hoor, dit keer is alles goed. Het hartje klopte!!! geweldig om te zien, zover waren we nog nooit gekomen! Na 3 vroege mk mag het dan eindelijk ook voor ons zover zijn.
Ik krijg nu de komende 3 weken elke week een echo om te zien hoe het met ons wondertje is. Erg fijn
Heb flink zitten janken van vreugde in het ziekenhuis en mannetje is ook door het dolle heen. We hebben er nu toch vertrouwen in en ik durf nu echt te zeggen: IK BEN ZWANGER!!
Nou, tot zover onze update.
Voor de meiden die zwanger zijn: ik sluit me bij jullie aan!
Voor iedereen waar het nog niet gelukt is: hier heel veel glitters zodat jullie ons snel mogen volgen!!!***************** ******************************** ************************************* ********************************
***************** ************************** ***************************** ***************************** **************
************************* ******************************************* *************************** ***********************
********************** **************************** ********************* **************************** *******************
*********** ********************* *********************** ********************** ********************** *******************
******************** ************************** ******************** ************************* ***************************
De mevrouw van Moeders voor Moeders staat zo op de stoep, en daarna ga ik lekker naar een vriendin toe, tjee ben wel in feeststemming nu
groetjes,
Dion