Weer bloedverlies

He lieve Dion!

Het bloeden is gestopt bij jou las ik?
Wat geweldig!!!! Ik hoop zo dat jullie er van mogen genieten!

Ik ben net bij de vk geweest....nou echt ik viel van de stoel toen ik mn beebje zag met een kloppend hartje.....Het is gewoon blijven zitten!!!!!
na al die bloedingen!!!!!!
Wijffie, het kan echt goed komen hoor!
Ze zei dat het waarsch. alles kon zijn. Van vaginale bloeding tot oude stolsels van je vorige menstruatie tot baarmoedermond bloedingen.
We hebben een foto mee gekregen. Echt geweldig!!!!!!
Ik kan het niet geloven, het is toch blijven zitten, zoals ik in het begin al dacht dat het 300% goed zat deze keer.

Lieverd, heel veel geluk voor jullie xxxxxxxxxxxx

He lieve maantje,

GEFELICITEERD meid!! geweldig dat het toch goed is gegaan bij jullie en dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt. Geniet er maar lekker van, je hebt het verdient!!
Ik hoop volgende week dinsdag  hetzelfde nieuws te kunnen brengen :) Sinds zaterdag nergens last meer van gehad. Ik eet momenteel meer, en moet vaker naar het toilet, verder voel ik me prima.

Hoe lang ben jij nu zwanger? Ik vandaag 5w3d (ga er tenminste gewoon vanuit dat het nog goed zit).

groetjes,
Dion

He Dion!

Aaahhhh ik kan niet wachten tot je geweest bent!!!!
Ben morgen 7 weken, uitgerekend dan op 07 mei.
Jij dan toch ook in mei? Wat gaaf!!!!!!!
Ja het was heeeeel byzonder, maar doordat ik er niet op had gerekend was ik maar aan het huilen en het was wel heel snel voorbij hoor. Dus geniet ervan!
Het is al gestopt dus das goed!
Dikke extra kus xxxxxx

He lieve maantje,

Ja, als alles goed is en blijft gaan ben ik 17 mei uitgerekend :) Zou echt geweldig zijn als we samen mei-mama's worden! Hopelijk komen er nog meer mei-meiden bij :)

groetjes,
Dionne

He Janneke,

Nee geen bloedverlies meer gehad de hele week niet. Alleen gisteren en vanochtend beetje bruin bij afvegen, maar echt minimaal. Waarschijnlijk vannacht iets verkeerd gelegen of zo. Verder gaat het hier prima, wel moet, maar dat geeft niet.
Nog 3 nachtjes slapen :)   Fijn afleiding hierzo: mijn neefje van bijna 2 logeert bij ons dit weekend. Ligt nu in bed voor zijn middagdutje, en dat ga ik zometeen ook nog maar ff doen. Is best vermoeiend om hem de hele dag bezig te houden. Gelukkig zijn we met 2 volwassenen, dus kunnen beetje afwisselen. Vanmiddag gaan we naar de speeltuin.

groetjes,
Dion

Fijn om te horen zeg!! Dit klinkt wel goed!
Enne dat moe zijn is een goed teken!

Gelukkig heb je wat afleiding dit weekend en dan is het zo dinsdag!
Fijne dag nog!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan