Weer bloedverlies

dames,
ff snel berichtje vanaf mijn werk.

Hier nieuws, de bloeding is zaterdag gestopt!!! Hopelijk is dus nog alles goed en blijft dat ook zo. Volgende week dinsdag (25e) mogen we voor de echo gaan, dus hopelijk is er dan echt goed nieuws ;-)

O Jeanette, ik hoop niet dat het weer mis is meid. We duimen voor je dat het goed gaat!

groetjes,
Dionne

Hoi Dion.

Meid wat fantastich dat eindelijk het bloeden is gestopt. He ik ken je ook van witswizzard. Daar sta ik onder de naam Sbabe. Hoop dat alles goed mag gaan meid.

Sharine

Hoi Dion,
Helaas is het bij mij echt mis, vreselijke buikpijn en veel bloedverlies. Ik zal op moeten naar een nieuwe poging, maar bij deze poging slikt ik ook pas net die poeders dus wie weet helpt het de volgende keer.
Jeanette

Lieve Dion!

Sorry dat ik al een tijd niet meer ben geweest maar heb aan je gedacht meis!!!!
Jeetje ik hoop zo voor je dat alles goed is! Heb je zo verdiend!!!!!
Ik denk aan je en brand een kaarsje voor je.

Bij mij deze keer weer niet goed gegaan....gister alles eruit gekomen....
We houden er voorlopig heel even mee op en gaan eerst met vakantie volg week.
Moet morgen voor de echo....
Ik zal voor je duimen meis!
xxxxxx maan

Dion wat een goed nieuws!! Ik hoop zo dat je de 25e goed nieuws hebt!!
Ik blijf duimen...

En Jeanette wat ontzettend rot voor je...
Heel veel sterkte!

Liefs Janneke

He Jeanette, tjee wat vervelend zeg dat het weer mis is gegaan. Ik was de poeder  gaan slikken net rond mijn eisprong, wellicht dat dat idd ideaal is. Hopelijk helpt het de volgende keer wel bij jou.

En och maantje, niet alweer! Ook voor jou een dikke knuffel meid. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, het is ook jou zo gegund en dan gaat het weer mis. Hopelijk kun je op vakantie idd bijkomen en even ontspannen. Snap dat je even rust wilt hebben. Waar gaan jullie naartoe? en hoe lang? Ondanks alle ellende toch een fijne vakantie gewenst.

Voor de rest van de meiden: nogmaals bedankt voor alle reacties!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan