Weer een grote forumdag???

Wij willen ook graag komen, maar Breda is echt te ver weg voor ons.
Amersfoort is nog te overwegen.

En wat vinden jullie van de Apenheul in Apeldoorn??

Ellen en Julian

kan niet vroeg genoeg de agenda in, dus kom maar op met suggesties; wij tuffen hier vandaan overal wel heen (alhoewel, NY wat ver is, misschien meer iets voor het eerste lustum )

Jippie, da's gezellig! Ik stel voor dat we wel wat plannen als Ilja er ook bij kan zijn. Dat zou toch te gek wezen!
Maakt mij niet zoveel uit waar.
GroetjeS!!
Nelleke

Als het echt een grote forumdag moet worden idd dan een centrale plek!

Breda is voor ons, noorderlingen, echt te ver. Amersfoort is dan een betere optie!

Kan ook nog niet zeggen hoe ik er voor sta in sept. Ten eerste weet ik nog niet of ik nog werk heb en ten tweede mocht ik blijven dan hoor ik pas eind juli of zo welke dagen ik dan werk..nieuwe schooljaar dus.

liefs jen en mike

Ook wij zijn natuurlijk van de partij!! Eind augustus lijkt me ook ideaal, heb ik nog vakantie!! hihi..

Maar ik ben zelf niet zo van de dierentuin.. De kids vinden het veel leuker om met elkaar te spelen! Ik ben dus eerder voor een leuke speeltuin (binnen en buiten) oid waar ze lekker met elkaar kunnen ravotte.

Want wat was er het leukste in amersfoort destijds? Juist!! Toen ze allemaal bij elkaar lagen te krioelen!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan