Weer een grote forumdag???

Ons lijkt het ook leuk om mee te gaan met een grote forumdag. Leuk om ook de anderen eens te ontmoeten. Strand Nulde ziet er goed uit!
Wij zijn eind augustus op vakantie, maar als er een datum in september komt zijn we vast van de partij.

Groetjes,
Geeske, Wieteke en Freek

Strand Nulde vind ik een erg goed idee!   Het ligt supercentraal in nederland, dus voor de meesten (goed) te doen.  
Het is natuurlijk wel erg weersafhankelijk van of  het een geslaagde dag wordt, maar er zal vast een indoorspeeltuin ergens in de buurt zijn waar naar we kunnen uitwijken.

Als de gekozen datum past dan zijn wij van de  partij! Gezellig!

Groetjes,
Ellen en Julian

Het is vanuit Hoogezand ook 156 km hoor!   Als er een grote forumdag komt dan is het voornaamste toch dat er zoveel mogelijk mama's komen van dit forum?

Niet dat ik nou strand Nulde er door heen wil drukken, dat absoluut niet. Tis maar een voorstel  Maar ik ben wel een voorstander van een centraal punt en das Breda dus absoluut niet. Volgens Routeplanner is het vanuit Groningen 270km, das echt te ver en niet te doen voor een dagje.

Kan ff het topic niet vinden waar iedereen woont en weet ook ff niet meer waar jij woont Nelly. Ik snap dat het een eindje is maar tis ook niet zo dat er elke week een meeting is.

liefs jen

Persoonlijk heb ik meer met het zand van Scheveningen  maar ik begrijp wel dat het neutraler moet dus ik pas me wel aan hoor!

ZOLANG HET DUS MAAR NIET OP 23 AUGUSTUS IS!!!!!! want dan ben ik er echt niet hoor, dan hebben we miniforumdag in Zevenhuizen .

Afijn, ik hoor het wel...

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan