Weer een grote forumdag???

Ja lijkt me heel erg leuk, alleen voor ons is Amersfoort echt te ver.
En Nelly je kan meerijden hoor ik rol je er wel naar toe hahaha

Liefs Ilse mv Danique en Fay

Supergezelli!!! Alleen niet op zaterdag 23 augustus hoor, want dan wordt Fabio 2 jaar en hij wil dan graag een aantal forumvriend(innet)jes uitnodigen op de camping!

En idd, ik denk ook dat we niet naar een "kijk" locatie moeten gaan maar een "doe" locatie. Ik geloof dat ze dat leuker vinden.

Groetjes van Cissy

Monkeytown Amersfoort hebben we toch al eens gehad? Er is nog zoveel te doen in Nederland!!

Ik ben toch voor het stadspark in Breda  of wat dachten jullie van het strand in Scheveningen. Heerlijk in het zand ploeteren met zijn allen en je kiept er een paar zakken speelgoed neer en succes verzekerd. Bovendien kunnen we er ook nog lekker ergens wat eten (bij Cissy bijvoorbeeld, even hun kas spekken!!    hahaha).

En eerlijk is eerlijk, wie gaat er nu nooit eens naar het strand????? Moet in mijn ogen voor iedereen te doen zijn! Ook al is het niet zo'n stralend weer, zolang het droog is, kun je een kind niet blijer maken met zand volgens mij. Een paar ballen en wat vliegers voor de oudere kindjes, geen kind meer aan!!

Groetjes Fonske.

Ok, een "doe"locatie zal idd waarschijnlijk leuker zijn! Apenheul valt dan af!

Het strand zou ik zeker heerlijk vinden (en Julian ook, die vreet zand nl.!), maar zonder files is het voor mij al 2,5 uur rijden (enkele reis dus)! Dat vind ik echt te ver! Ik zou het erg  jammer vinden als er voor De GROTE FORUMDAG 2008 een locatie werd gekozen die voor meerdere moeders die wel zouden willen komen domweg te ver weg is!

Is er bij Almere niet een leuk strand?   Dat ligt centraler, dus voor de mensen uit Groningen en Drenthe ook nog te doen.

En dan kunnen de moeders uit de (omgeving van de) Randstad toch een andere keer samen afspreken in  Scheveningen ofzo?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Als het eind augustus begin september plaats gaat vinden dan zijn wij ook van de partij !!
Liefts wel in de regio Amersfoort want verder weg is voor ons bijna niet te doen. En ik ben het eens met diegene die riep dat een doen date waarschijnlijk het leukst zou zijn, want de kids zijn wel zeer actief..

Groetjes Jolanda

Hello ladies!!

Ben het met Ellen eens dat Scheveningen en Breda voor de dames uit Gronungen/Drenthe echt te ver is. Zeker Scheveningen is dan 265 km vanuit Groningen en ik kan het weten, we rijden regelmatig naar Den haag vanuit Hoogezand.

Ik heb ff zitten kijken op google...ik rij vaak langs Strand Nulde  en dat lijkt me een leuke plek. Er is genoeg te doen, lekker strand en speelmogelijkheden. Vanuit Groningen is het 1 1/2 uur rijden en lijkt me te doen? Voor mij wel iig!

Er is een site dus bekijk em allemaal eens!!

http://www.rgv.nl/index.php?id=72

Het lijkt me zo leuk om ook eens andere gezichten te zien, het zou jammer zijn dat afstand  de reden is dat mensen afhaken!!!!

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan