WEER EEN MISKRAAM!

Hallo lieve meiden, Hier ben ik weer. Voel me nog steeds zo verdrietig. Het gaat niet over. Ben er nog zo mee bezig.
Ben na ong 4 weken weer ongi geworden, maar zit nu na 39 dgm nog steeds te wachten op mijn ongi. Heb gisteren een test gedaan, ik dacht misschien. ben iik wel......Maar nee hoor!
Waarom word ik dan nu niet ongi.
Heb vandaag een afspraak gemaakt in een ander ziekenhuis. Waar ik nu zit, Bronovo in den haag, word ik zo slecht geholpen. ze denken helemaal niet met je mee. Ze laten je gewoon aanmodderen.
Ik heb gewoon zo'n k*tjaar. Alle glans is er af.
Sorry, dat ik zo aann het klagen ben, maar ik heb nog steeds zo'n pijn van binnen.
Ik had goede hoop , maar dat is allemaal weg. Ik denk nü: het komt nooit meer goed. Het mag blijkbaar niet zo zijn.
Liefs, yvette

lieve yvette

wat ben ik blij weer wat van je te horen.
al had ik liever andere berichten gelezen.

het kan goed zijn dat je lichaam nog wat van slag is na alles wat het heeft meegemaakt.
maar als je je neit bergrepen voelt in een ziekenhuis, dan is het heel goed van je dat je naar een ander gaat. hopelijk denken ze daar wel beter met je mee!

wat je verdriet betreft, dat gaat ook niet zomaar weg. maar zolang je kinderwens groter is, dan kom je er echt wel hoor! ik geloofde er ook niet meer in, maar ben toch echt het beweijs dat het kan. al ben ik pas echt gelukkig als de kleine gezond en wel in zijn/haar wiegje ligt te slapen hoor!
en ook zwanger blijft dat verdriet nog wel, al moet ik zeggen dat ik er nu wel makkelijker mee om kan gaan.

kom gerust hier lekker mopperen, schrijf je frustraties maar van je af. ik weet zeker dat dat kan helpen!

kop op meid!  
liefs Carina

Hey Yvette,

Eindelijk een berichtje van je! We hebben er allemaal op gewacht weer iets van je te lezen en jammer idd nog niet zwanger maar dat komt heus goed meis. Ook voor jou!!! Enne schrijf idd lekker van je af hier. Er zijn zoveel lotgenoten hier die dit zo goed begrijpen. Wij ook natuurlijk en Carina zeer zeker met haar meerdere miskramen en moet je nu zien. Lieve Yvette geef de moed niet op. Dit K-jaar komt nooit meer terug en je maakt gewoon een nieuwe start. Fijn dat je elke dag opnieuw kunt beginnen. Niet meer achterom kijken meis en de pijn en het verdriet zijn nodig anders kun je niet verder. Als je er zo makkelijk overheen zou stappen zou er ook iets niet kloppen toch? Kop op meid. Hou vol.

Als je wilt kletsen weet je ons te vinden! Groetjes en een knuf vanuit zeeland!

Liefs Peet

Lieve Carina en Peet, Ik ben zo blij met jullie antwoord.
Ik hoop zo dat ik jullie mag volgen.
Heb jullie toch wel gemist. Gek he, je kent elkaar niet, maar toch ook juist weer wel. Je deelt de diepste gevoelens met elkaar.
Ik probeer me rustig te houden, maar soms wil ik 't wel uitschreeuwen van pijn, verdriet en frustratie!
Tot snel weer! Al weet ik niet hoe vaak ik op het forum kom. Ik vind het moeilijk om te lezen dat anderen weol zwanger zijn en ik niet.
Liefs  Yvette

hoi yvette.

ik snap dat het moelijk is hoor! heb iun hetzelfde schuitje gezeten.
als je liever persoonlijk mailt af en toe.. dan mag dat ook hoor!
jufcarina@hotmail.com

ik heb ook hyves, dus als je dat fijner vind dan dit forum.. dan hoor ik het wel.
al moet ik er wel bij zeggen dat mijn hyves pagina nu ook vaak in het teken van de zwangerschap staat.

en als je de behoefte hebt om te gillen! wel doen he!
hier in zeeland heb je hele fijne dijken en een strand ed. bij jou in de buurt is vast ook een plek waar je alles even van je af kunt gillen!

dikke knuffel!
Carina

Hey Yvette,

Ben al blij dat je weer boven water bent meid. En het uitschreeuwen is echt geen gek idee idd. Ik woon ook in zeeland net als Carina en ik heb dat ook weleens gezegt. Lekker op een dijk staan schreeuwen. In het bos of op de hei kan ook he. Maakt niet uit. Het lucht weleens op. En gek vinden we dat zeker niet. Leuk dat je dat zegt over dat je ons hebt gemist. Ik snap het wel hoor. En je deelt zeker veel met elkaar omdat we elkaar begrijpen. Ik hoop dat je vaker langskomt en dat je de moed weer een beetje hebt van het leven te genieten. Jouw tijd komt echt! Ik duim me 3 straten in de rondte voor je meid. Enne zoals je ziet, Carina die kan je gewoon mailen en je hart luchten zonder dat iedereen meeleest. Ze zit toch hele dagen te niksen  dus een mailtje van jou kan ze wel aan haha....(je weet wie dit zegt he carina haha)

Hee wijffie kop op he, de zon gaat weer schijnen ook voor jou dat weet ik zeker.

En als jij dan zwanger bent, zijn er weer anderen die daar moeite mee hebben. Het leven is een cirkeltje ook wat dat betreft. Geef de moed niet op en geniet van de dingen om je heen. Ze zijn er ook voor jou.

Liefs Peet

petra.. weet wat je zegt tegen een vrouw die vol zit met hormonen he!!
ghegheghe

en yvette.. gewoon typen of mailen hoor.. geeft helemaal niks!
weet immers donders goed hoe je je voelt!

Ach ja, ik kon me even niet beheersen haha.

@ Y, je ziet het, je bent welkom he. Mail naar hartelust of schrijf hier lekker van je af.

Hoe gaat het vandaag met je?

Terug
Bovenaan