weer een rondje: wat eten we vandaag?

A

Anoniem

Guest
Ik vind het altijd zo grappig om te lezen wat iedereen eet vandaag.
Ik heb net lekker makkelijk lasagnette gemaakt, staat nu in de oven. Ik had geen zin om te koken dus vandaar makkelijk.
Gisteren hadden we spitskool, had ik nog een bordje van over dus dat krijgt Daniëlle en misschien een paar hapjes Lasagnette, ze is wel gek op pasta, maar weet niet of dit misschien te zout is voor dr.

Groetjes van Sonja

Hoi,

Wij hebben vandaag sperzieboontjes, visschoteltje uit de oven en aardappels gegeten.

Groetjes
Inge

Wij hadden hutspot met een slavink....en Jesse lust het eindelijk, beloofde hem elke keer een stukje vlees als hij een hapje nam!

En lasagnette is zo lekker!! Jesse eet heel z'n bordje leeg en ik let niet meer op zout!

Morgen staat er bami op de menu!

Groetjes
Angel

Na de kinderen dit weekend zijn mijn man en ik vanacht ziek geworden. Bleeeh!

De kinderen wilden we een opwarmmaaltijd geven, maar daar hadden ze geen zin in. Dus dan maar een boterhammetje. Ilona heeft het lekker opgepeuzeld, maar patrick gaf weer over na 1 hap.
Mijn man heeft ook brood op en ik ben al blij dat ik mijn beschuitje binnen heb gehouden. Nu heb ik zin in een tostie, maar heb geen kaas in huis. BALEN!

Wat er morgen op het menu staat? Iets wat niet te zwaar valt, moet ik nog over nadenken!

x miranda

Ik had zaterdag spruiten gekocht (heb ik nog nooit lekker gevonden) en als je A zegt moet je ook B zeggen. Dus ik heb het gegeten met spekkies en een gefruit uitje erbij en jachtsaus en draadjesvlees en uiteraard aardappels.
Maar oh wat vond ik het smerig hahahaha.
Feline heeft wel gegeten, maar niet zo veel, volgens mij vond ze het niet lekker. Mijn man wilde het eigenlijk niet eens proberen, maar heeft dat wel gedaan en hij vond het lekker!! (misschien doordat hij nog verdoofd was van de tandarts....)

groetjes Maris

ps en morgen weet ik nog niet wat we eten.

hallo

vanavond hebben we nasi op en gisteren was het boerenkool met worst, en manlief at groene met witte maar dat lust ik niet. djaimy heeft wel hapje geproefd en vond het ook wel lekker.

groetjes angela

morgen weet ik het nog niet dus verzin maar mee!!haha

Wij hebben hier kip met roerbak groenten gegeten.
Gisteren hadden we lasange en morgen gaan we witlof schotel eten.

hoi hoi

BOERENKOOL

heeeeerlijk . met spek en worst

groetjes moekje

Terug
Bovenaan