weer een rondje: wat eten we vandaag?

Hoiiii,
we gaan zo een eitje bakken, we komen nl net uit de stad vandaan (kerstinkopen)en hebben daar al heerlijk een zakkie patat opgesmikkeld....Mike heeft net een potje gehad en ligt nu ff te dutten....
Gr. Syl

Mike en Brian hebben net lekker sperziebonen op met aardappelen en roerei
Ze hebben echt super goed gegeten dus ik ben helemaal tevreden.
Als de jongens straks op bed liggen eten Ron en ik lekker gehaktprut op brood
Klinkt misschien een beetje vaag maar het is rulgebakken gehakt (gekruid) met reepjes ontbijtspek verse tomaat en mais (lekker ketjap erbij) op wit brood echt om de vingers af te likken
Zondag is het hier altijd patatdag morgen zijn we van plan om naar Ballorig (indoor speeltuin) te gaan dus zal het waarschijnlijk een uithuizig patatje

wat een lekker eten allemaal! kan niet iedereen er even een receptje bij zetten? ha ha! spaghetti met zalm en slagroom? klinkt heerlijk!
hier vandaag gebakken aardappelen met een rundvleeshamburger en broccoli met kaassausje. En morgen hutspot, we hebben nog een restje in de diepvries zitten.

Groetjes Alberdien

De kinderen hadden zich vanmiddag volgestopt met chips, worstjes, kaasjes etc. (feestje van onze oudste) en er was 1 oom blijven hangen op het feestje en die heeft gezellig met ons Chinees gegeten! MMMM

x miranda

quote: AKK reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2008 19:06:56'));

wat een lekker eten allemaal! kan niet iedereen er even een receptje bij zetten? ha ha! spaghetti met zalm en slagroom? klinkt heerlijk!
hier vandaag gebakken aardappelen met een rundvleeshamburger en broccoli met kaassausje. En morgen hutspot, we hebben nog een restje in de diepvries zitten.

Groetjes Alberdien

Hoi Alberdien,

Het is een kei simpel recept maar o zo lekker.

Kook een willekeurige pasta zoals je dat altijd doet. Ik had deze keer spaghetti. Dan gerookte zalm in kleine stukjes snijden. De zalm doe je in een koekenpan en bak je even tot het lichtroze is. Er hoeft geen boter of olie bij omdat de zalm zelf vet genoeg is. Bekertje slagroom er bij en even warm laten worden. Spaghetti op borden en de saus er over en klaar. Nog geen 10 minuten werk.

groetjes Linda

gisteren een lekker stoofpotje  .
Van de week boerenkool uit eigen tuin op. Tot mijn verbazing vond Merel het heerlijk.
Nu op het werk en dan is het zaterdag altijd soep met een broodje. vandaag broodje slavink Vraag me weleens af hoe de kok het verzint.

Terug
Bovenaan