weer een rondje: wat eten we vandaag?

Mijn zoontje gaat om de andere week naar zijn vader. Ik breng hem dus vanmiddag ernaartoe. Mijn man en ik hebben dus om de andere vrijdag een luxe diner. Dat hebben we op een gegeven moment in het leven geroepen want anders kom je helemaal nooit aan elkaar toe, en uit eten is ook niet altijd handig, met oppas.

Wij eten dus vanavond:

Vooraf: Amuses
Hoofd: Beef Wellington, rosti en groente
Toet: Monatoetje pudding

Jammie jammie!!!

Eline eet een leftover.... Bloemkool, aardappelen en vleesje. Ook lekker

Wij eten vanaaf gebakken aardappels, een burger (weet niet goed wat van de slager), en boontjes denk ik of sla?? BEn er nog niet helemaal uit hahah!!

X Saskia

Ik heb voor vandaag dus echt geen flauw idee. Extra handig dan dit topic want ben even bij jullie gaan kijken wat jullie gaan eten. Maar omdat ik echt geen honger heb en ook  geen zin heb om te koken  weet ik het echt nog niet. In dat soort gevallen wordt het dan altijd friet maar dat hebben we deze week al op. Anders hebben we hier een "eten waar je zin in hebt dag" We gaan dan naar de Albert Heijn en pakken elk gewoon wat we lekker vinden. Mijn man meestal pizza en ik maak dan vaak pasta met champignons, boursin cuisine en kipfilet reepjes voor Marissa en mij want dat vind mijn man niet lekker. We hebben ook een groenteboer die elke dag diverse verse stamppotten maakt. Het kan ook zijn dat ik daar gewoon een bakje stamppot haal voor Marissa en mij. Daar doe ik dan een Unox rookworst hot bij. Die zijn zo lekker want daar zit sambal in. Marissa vindt dat ook al erg lekker

Wij eten kip tandoori vandaag. Volgens mij van Knorr. Erg lekker!

Liefs Debby.

Wij eten frituurhapjes!
Zoals bijna elke vrijdag, mhhhhhhhhhhhhh.

Gisteren bloemkool, gekookte aardappels en een kipfiletje en vandaag andijviestamp met ? (ben eigenlijk vergeten wat het was!! hoezo dement?)
Normaal eten we op vrijdag pasta, maar we hebben heel de week zo slecht gegeten dat ik aardappels wel erg belangrijk vond!

x miranda

Vandaag eten wij : Maaltijdsalade met avocado, tonijn, en nog allemaal andere lekkere dingen met stokbrood.

Morgen eten we een tartaartje, gebakken aardappelen, en groente moet ik nog bedenken......

spaghetti met gerookte zalm en slagroom. Marissa vond het echt heerlijk!

Terug
Bovenaan