weer een rondje: wat eten we vandaag?

Wij gaan morgen aan de frieten... Heb morgen sportdag van werk, en heb daarna bij mijn oude werkgever (waar ik tig jaar geleden heb gewerkt) een afscheidsreceptie van iemand die nu volledig is afgekeurd. Ik heb met die man samengewerkt, dus ben uitgenodigd samen met mijn man (die heb ik op dat werk leren kennen) Mijn schoonouders passen op de kinderen en eten daarna gezellig een frietje mee!!

Vandaag lekker macroni gegeten
Morgen wordt het spinazie ben er nog niet uit of het een ovenschotel wordt of aardappel, spinazie en stukje vlees!!

LEUK TOPIC!!!!!

Wij hebben vanavond worteltjes met gebakken aardappelen en een gevulde jachtsnitzel gegeten.
Morgen is mijn vriend trainen en dan eet ik altijd lekker ongezond, wat weet ik nog niet maar iig geen aardappelen en groente!
Daniëlle geef ik overigens wel groente, maar ik vind het dus echt niet lekker, maar wil niet dat zij dat van mij overneemt, dus als we samen eten eet ik wel netjes mijn groente op.

Gr. Sonja

Vanavond gebakken aardappels, spinazie en slavink gegeten. Feline vond de spinazie echt smerig hahaha. Dus die heeft wat aardappeltjes, vlees en ei gegeten en als extra een broodje smeerkaas.
En als toetjuh heeft ze vanilleyoghurt op. Eten jullie altijd toetje?

groetjes maris

ps morgen is het hier patatdag

Hallo,

wij hebben vandaag boerenomelet met brood op. En gesmuld dat Dylano heeft, haha!!
Erg lekker en niet duur ;-)

Liefs Debby.

Vanavond gaan we voor de verandering een keertje vegetarisch eten!
We hebben al champignons, Chinese kool, courgettes en paprika in huis gehaald.

Groetjes,
Shivana

Hoi allemaal,

Hier staan lekker bietjes met aardappel/puree en gehakt ballen op het menu..

Gisteren  gebakken aardappels op, met wortels, doperwten en gehaktschnitzel..

Gr Rina

Terug
Bovenaan