weer mis!!!

Jeeee, Natas!

Wat een goed nieuws!
Dus eigenlijk zeg ik dan ook: Gefeliciteerd meis!
Doe lekker rustig aan en strakies op de echo zie je je mooie, lieve baby!
Ben heel erg blij voor je!

Hier nog steeds geen ongi...vandaag dag 27...mn cyclus zit tegenwoordig tussen 26 en 28. Waarsch weer laat deze maand....

Geniet ervan meis en als er wat is....je kan altijd even lekker je ei kwijt hier!

xxxx maan

ooooeeehhh klinkt goed
En de 21 echo.... das ook al 'bijna' (ahum als het om zwanger worden/zijn en echo's gaat is elke dag errug lang, maar oké dan)

groetjes,
Marije

hoi petra,

Het gaat nog steeds goed, althans daar ga ik nog maar vanuit, volgende week gelukkig mijn eerste echo, kan niet wachten.
de buikpijn is zo goed als weggebleven, alleen wat zeurderig soms, maar met mijn buien gaat het op en neer, de ene dag loop ik op wolken en weet ik zeker dat alles goedkomt, maar vandaag bijvoorbeeld weet ik weer zeker dat het niet goed zit, echt om gek van te worden. Ik ben echt blij als ik een goede echo heb gehad en gewoon kan gaan genieten maar dat zal wel pas na de 12 weken echo zijn.
en hoe gaat het met jou???

xx natascha

Ha Natascha,
Ja het gaat wel hoor. Heel heel soms komt er nog een beetje verdiet omhoog. Als iemand iets te enthousiast over haar zwangerschap praat ben ik wat jaloers. Maar verder.... Volle kracht vooruit! Mijn lijf doet ook alweer wat normaler dus dat helpt mee.
Lief van je!
Liefs D

Terug
Bovenaan