Weer miskraam of toch niet?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet even m'n verhaal kwijt!
Ik heb 11 aug. een vroege miskraam gehad, bij 5 weken zwangerschap.
Nu voelde ik me sinds vorige week weer zwanger, m'n NOD was afgelopen dinsdag. Ik heb maandag een test gedaan van Sensitest en ja hoor, een licht streepje! Maar ik was nog wel erg onzeker erover door die miskraam van augustus. Dus gisteren weer een test gedaan van Sensitest, weer een licht, maar iets duidelijker streepje. En vandaag kon ik het weer niet laten, heb de digitale van ClearBlue gehaald en die zegt NIET ZWANGER!
M'n borsten voel ik sinds gisteren een stuk minder, dus ik denk dat het dan misschien weer een vroege miskraam is. Heb nog geen bloedverlies en geen krampen. Ik heb net de info-lijn van ClearBlue gebeld en die zeggen dat die Sensitesten misschien gevoeliger zijn en dat het HCG-gehalte voor de ClearBlue-test nog niet hoog genoeg is! Ze adviseerde m'n huisarts te raadplegen. Dat kan ik pas morgen doen, dus zit nu in grote onzekerheid!!!
Pff....niet fijn, heb er niet veel vertrouwen meer in, maar nog wel een klein beetje hoop!

Hebben jullie zoiets weleens meegemaakt? Of heeft er iemand advies?

Groetjes,
Angel

Och jeetje wat vervelend zeg die onzekerheid! Ik kan er niks zinnigs over zeggen, maar ik hoop dat de test van clearblue minder gevoelig is dan die andere en dat je waarden gewoon te laag waren om te meten. Heb je s'ochtends getest met clear blue?
Ik wil je in ieder geval veel succes wensen en ik hoop dat je toch echt zwanger bent.
Ik zal flink voor je duimen meid!

Liefs Yvonne

Ik ben benieuwd wat er bij de dokter uit komt. Want duidelijkheid die wil je nu wel.
Pfff spannend hoor!

Groetjes Bloem 25

Ik hoop van harte voor jullie dat het nu goed mag gaan. Die onzekerheid is erg vervelend, hopelijk kan je huisarts je meer zekerheid geven.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Angel,

Wat ik vaker heb gelezen over die digitale test van Clearblue is dat als je m eruit haalt en bekijkt (heb m zelf nog nooit gedaan) dat je evengoed een streep kan zien.

En misschien ligt de gevoeligheid van de sensitest een stuk lager dan die van Clearblue, ik weet het niet. Misschien even op internet neuzen.

Heb je nog een test liggen van Sensitest? Anders misschien op dit merk houden en kijjken of de concentratie van het streepje toeneemt?

Heel veel succes!

Groetjes sientje

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!

Helaas is het weer misgegaan, de bloeding brak gisteren door.
2e keer dat ik dus even zwanger ben en het dan snel misgaat.
Ik heb me voorgenomen om me de komende tijd er iets minder mee bezig te houden en ik hoop dat het toch nog een keer goed gaat.

Jullie ook allemaal succes met gezond zwanger worden.

Groetjes,
Angel

Oh verdorie Angel, wat vind ik dit k*t voor je! Ik hoop ook echt dat het de volgende keer goed mag gaan voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Angel,

kl!@#te hoor! Herken je verhaal wel helemaal.

Heb zelf een in april ong hetzelfde meegemaakt. Had toen een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en moest zaterdags mijn nod hebben. Nou heb toen zondag getest  :niks  Dinsdags met dig CB gestest: zwanger. Wat denk je?? Woensdags kwamen de RD's een heel klein beetje, en ja hoor donderdag braken ze helemaal door.

Wat vond ik dat een klote ronde zeg! Dacht ik dat ik  eindelijk zwanger was.. nee hoor!      Heb toen wel even flink potje lopen janken...

Inmiddels ben ik bijna  alweer een paar rondes verder en nogsteeds niet zwanger. Begin zolansamerhand weleens te twijvelen aan mn lichaam...

Heel veel sterkte en dat je maar snel zwanger mag worden(en blijven)
liefs tara (ronde 12)    

Terug
Bovenaan