Weer miskraam of toch niet?!

Hoi DeeDee,

Ik snap precies wat je bedoelt! Dat is ook een reden dat ik het niet aan veel mensen wil vertellen, alhoewel ik dat nu best moeilijk vindt, ik ben nogal een open iemand en moet altijd de dingen kwijtraken door er over te praten, maar goed, misschien vertel ik het nog wel aan een goeie vriendin die zelf ook 2 miskramen heeft gehad.

Spannend voor je!!!
Ik kom morgen nog wel even kijken of je nieuws hebt.

Weltrusten en hopelijk morgen een hoge temp!
Groetjes,
Angel

He Angel

Ik denk dat het fijn zou zijn voor je om met je vriendin te kunnen praten die ook twee miskramen heeft gehad. Die snapt beter dan wie ook wat je doormaakt.

Ik heb een drukke dag morgen, maar probeer zeker even op het forum te komen.

Slaap lekker.
DeeDee

Hee Angel.

Gatsiedarrie zeg! Dit is toch niet leuk! Bah!
Heb in september dus ook miskraam gehad (met 5 weken) en kan donderdag of vrijdag testen of het deze ronde weer raak is. Inderdaad, je heb toch wel een beetje het vertrouwen dat als het weer raar is, het die keer wel goed zou gaan. Dat heb ik nu namelijk ook een beetje...

Ik hoop voor je dat het weer snel raak zal zijn en het  wel goed gaat!
Heel veel succes en geef jezelf de rust en tijd die nodig is.

Groetjes sientje

Lieve Angel,

Wat erg zeg dacht echt dat het deze keer goed raak was!!!
Snap dat je lamgeslagen bent en ff geen zin meer hierin hebt!!!
Wil je de komende tijd toch veel succes en kracht wensen om dit weer een plekje te geven!!
Praat er veel over of schrijf het van je af dat helpt allemaal om het te verwerken het is niet niks!!!
Geestelijk hakt dit er ook goed in!!!
Maar je weet dat je zwanger kunt raken, das wel postief!!! Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten tot de volgende zwangerschap!!!
Denk aan je hoor!!!

Dikke knuffels Sandy

Hoi Sientje en Sandy,

Bedankt lieve meiden!! Ja, het is best heftig, ook al is het nog vroeg in de zwangerschap, het hakt er toch best in. Jullie weten daar ook alles van! Maar...we gaan vol goede moed verder, deze maand even rustig aan doen. En gelukkig heb ik al een mooi wondertje hier rond lopen, daar ben ik des te blijer mee nu!

DeeDee, al nieuws?! Wanneer ga je testen?

Allemaal veel succes met zwanger worden!!
Fijn weekend.

Groetjes,
Angel

He Angel, wat ontzettend rot voor jullie! Ik kan me voorstellen dat het vertrouwen nu nóg minder is. Denk je dat het je lukt om er even minder mee bezig te zijn? Ik wens je heel veel sterkte toe!!

Liefs, Kim

Hoi Kim,

Bedankt!! Ja, best heftig 2x, maar goed, we houden de moed erin.
Weet niet hoor of het inderdaad lukt om er minder mee bezig te zijn, eerlijk gezegd denk ik van niet, je wilt toch gewoon graag zwanger worden hè!

Groetjes,
Angel

He Angel ik had beloofd je op de hoogte te houden.

Ik hoef niet te testen de

Dat wordt naar de huisarts voor mij

Hoe gaat het met jou?
De schrik van de miskraam al een beetje te boven?
Ben je het weekend goed doorgekomen?

DeeDee

Terug
Bovenaan