Weer miskraam of toch niet?!

Hoi DeeDee,

Balen meid!!! Hè, niet fijn dat ze toch gekomen zijn.
Wanneer ga je naar de huisarts? Heb je al een paar maanden getemperatuurd?

Ja, met mij gaat het wel goed hoor. Merk wel dat het er even inhakt, ben erg moe en lusteloos, maar goed, dat gaat wel weer over.
Ik verlies nog bloed, dacht gisteren dat het bijna over was, maar vandaag is het weer meer.

Sterkte meid en ik hoop dat het met een beetje hulp snel gaat lukken!!

Groetjes en liefs,
Angel

Hallo

Wat onzettend k*t dat het weer uitloopt in een miskraam! Ik weet uit ervaring dat dit er gewoon inhaakt hoe pril de zwangerschap ook al was.
Mijn vk gaf aan dat het niet uitmaakt hoe ver je bent maar op het moment dat je weet dat je zwanger bent ga je in je hoofd 6 stappen verder. Je weet de uitgerekende datum, wanneer je met verlof gaat enz.
Op het moment dat het mis gaat moet je die stappen weer terug en dat is zwaar!
Dus neem de tijd om dit rustig te verwerken!

Wat ik wel weet is dat bij een vaag streepje ik er zelf gewoon niet meer gerust op ben. Ik wil meteen vette strepen zien!
Dus doe rustig aan en geef dit een plekje! Praten helpt en zeker met mensen die dit hebben mee gemaakt!
Succes met alles!!

Hoi Evi,

Bedankt voor je berichtje!
Ja, zo is het inderdaad, ook al ben je maar net zwanger, het hakt er toch in! Had ik eigenlijk nooit verwacht, maar het is wel zo.
Jaaa, mocht ik weer zwanger worden, dan wil ik inderdaad eerst een vette streep zien, wil ik een beetje blij worden en ik denk dat ik pas echt kan gaan genieten na 12 weken zwangerschap. Maar goed, dat zien we dan wel weer, eerst dit maar eens een plekje geven weer. Ja, ik heb nog  2 vriendinnen die ook miskramen hebben gehad, zij weten het nog niet, maar denk wel dat ik het ze ga vertellen.

Heb jij ook 1 of meerdere miskramen gehad en ben je alweer zwanger?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan