Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

He!! Dacht dat ik vanmiddag al een betichtje achter gelaten had, raar? Ben Ongesteld geworden, echt zo balen!! Ben vandaag ook weer begonnen met de Clomid, hopen op de 2de ronde. Het is me echt tegen gevallen, had het eerlijk gezegd niet meer verwacht aangezien ik toch wel wat symtonen had. Maar ja, die zullen wel komen door de hormonen. Ik ga voor ons alle 2 duimen!
Liefs, Tam

Ow jeetje wat een teleurstelling! ik dacht echt nou je bent vast zwanger. Maar niet dus jammer zeg.. ma die clomid zorgt echt voor verwarring he. Volgende keer de symtomen ook maar nergeren dus. Goh vind het echt rot voor je. Ma hoop hebben voor de volgende keer hoe moeilijk dat ook steeds is. Ga je nog op vakantie? dat je dan wat afleiding hebt?

liefs iloontje

He!! Ja, gaan gelukkig bijna op vakantie. Helaas is het wel zo dat we met 3 stellen gaan waarvan 1 zwanger (ook door het gebruik van Clomid, en bij de 1ste keer raak). Hoop dat ze het er niet te veel over gaan hebben. Heb er verder veel zin in, idd wat afleiding.
Ben ondertussen over de teleurstelling heen en ga voor de 2de ronde! Jullie ook veel succes!!

Liefs Tam

Oke jah dat is irritant soms he. Nou jah niet te veel op letten haha. Zijn vast wel mensen die jou ook wel begrijpen hoe jeje voelt toch. Hopelijk denken ze na dat het gesprek niet steeds moet bestaan uit zwangerschap. Ik moet morgen naar de gyn pff ben heel benieuwd vind het echt verschrikkelijk eigenlijk vorige keer niet ma kijk er nu wat meer tegen op krijg als het goed is een echo hmm. kijken hoe groot het eitje nu is. Hopelijk wat groter dat weet ik meteen wanneer mijn eisprong is haha wel handig toch hihi. Ik ga eind aug op vakantie alleen dan word ik net ongesteld of niet.. twijfel alleen of een zwangerschapstest moet meenemen anders moet ik 1,5 later testen dat is super lang natuurlijk. ga wel met nog 2 anderen dus kan het dan niet voor me houden haha lastig.
liefs iloontje

Nou ik ben vanochtend geweest hoor. Mijn eitje was 15 mm ik reageer goed op de clomid. Dus mijn gyn was tevreden. Wel moet ik maandag terug komen voor een samenlevingstest. En ik moet een rongenfoto laten maken waarschijnlijk ergens in sept/okt. Omdat ik straks op vakantie ben en het moet op dag 9 tot 12 een foto maken. Verschrikkelijk zeg! kijk daar enorm tegen op. Ze had het er over dat ik een zetpil krijg voor de pijn die moet ik eerst in doen. En dan wordt er contrast vloeistof ingespoten en kijken ze of het verstopt misschien zit:S laten we dus hopen dat dat niet nodig is. En ik mag nog 3 maand clomid slikken en dan kijken ze weer. En dan moet ik misschien hormonen spuiten:S nou vind het steeds minder leuk worden haha. Gossie zeg:S nu hopen op een wonder dus.

Idd hopen op een wonder, poeh... wat een info heb je vanochtend gekregen. En dan dat doorspuiten, is volgens mij geen pretje. Ik heb dit ook gehad maar dan onder narcose. Dan heb je er minder last van. Samenlevingstest heb ik wel eens van gehoord maar niet gehad. Wat houdt het precies in? Raar dat ze in ziekenhuizen andere methodes gebruiken. Ik hoop dat het binnen 3 maanden lukt, wel goed dat Clomid goed werkt!!
Ik hoop dat ze maandag zeggen dat ik nog een keer mag komen om te kijken of het weer goed werkt.

Liefs Tam

nou het is niet doorspuiten maar contrast vloeistof ma weet niet of dat ook meteen spuiten is? nou verschrikkelijk:S jah mijn gyn is behoorlijk snel met aanpakken wel erg handig hoor, maar soms volg ik het niet meer haha. Samenlevingstest gaan ze kijken hoe het zaad reageert op het slijm kijken of het wel goed op elkaar reageert en er doorheen kan. Hopelijk is dat goed.
Maandag moet jij weer heen?

Terug
Bovenaan