Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

Goh wat leuk je me feliciteerd:D
Nou ik moet vandaag ongesteld worden dus ffies spannend weer. Normaal gesproken zie ik het 1a2 dagen voor de ongesteld al dat ik ongesteld word. Maar ik zie niks word er een beetje ongerust over eigenlijk. Het zal toch niet dat... je kent het wel:p
Wil me geen hoop geven. Heb wel hele zere borsten ma dat heb ik altijd als ik ongesteld wordt. Dus je zou dan zeggen het komt er dan aan toch:s Nou jah even afwachten ik hou je op de hoogte;)
Oke dus dinsdag weer een spannende dag voor jou.. nou ik hoor het wel en als je die kwaaltjes nog hebt zou het toch wel goed zijn zou je denken.

liefs iloontje

Eij Tam111

Nou er is een wonder gebeurd ik ben ZWANGER! wauw he! nu hopen dat alles goed zit!

wou het je even laten weten. heb vandaag getest haha. kan het niet geloven kunnen we samen verder kletsen op een ander forum straks;)

liefs iloontje

Wat geweldig nieuws!!!!!! Joepie, zijn we alle 2 zwanger! Bij ons was gister alles goed, het hartje klopte! Wat een opluchting!!! Ben zo blij voor ons alle 2!!!! En, heb je last van kwaaltjes? Ik wel wat maar dat me maakt me helemaal niks uit hahaha...zal bij jou ook wel zo zijn.
Ik ben nu 7 weken en 4 dagen, ben 13-05-2010 uitgerekend (2 dagen voor mijn verjaardag, een mooier cadeau kan ik niet verzinnen).
Nou dat wordt samen naar het andere forum: zwanger zijn, gezellig!!!! Hoe ver ben je nu? Heb je al een afspraak gepland staan?

Liefs Tam

ow wat super zeg ik ben nu 5,5 week:D dus we schelen echt niks eind mei ben ik uitgerekend zo ongeveer ik denk zelf 2-6-10 maar super he!
Jah heb wel kwaaltje zere borsten, moe, weinig eetlust, veel dorst, moe, gevoel dat er van alles gebeurd in me buik haha grappig hoor.. hoop zo dat het allemaal goed is. Op me werk heerst 5de ziekte dus ben over geplaatst en vandaag bloed geprikt of ik immuum er voor ben.
Ik moet 15 oktober de eerst echo dan ben ik bijna 8 weken hopelijk kunnen ze dan genoeg zien.

liefs iloontje

Echt helemaal super! Dan kunnen ze echt al wel wat zien hoor. Wij mogen de 12de...spannend!
Hebben het al tegen de ouders verteld en die zijn helmaal blij, vanavond gaan we naar de broers en zussen. Misschien wel wat vroeg maar het hartje klopte dus de kans dat het dan nog mis kan gaan is heeel klein en daar gaan we natuurlijk niet van uit. De 5de ziekte, klikt akelijk, ken het eigenlijk niet. Wel fijn dat ze je gelijk overgeplaatst hebben.

Liefs Tam

oke ik heb ook iedereen meteen vertelt boeie ik ben ook blij kan het toch niet voor me houden haha. Heb jij al wat kwaaltjes? ik ben niet echt misselijk jij dan?

Ik ben echt wel misselijk, maar dat heb ik er voor over :)... Verder eigenlijk weining last van, ben ook niet extreem moe ofzo. Ben gewoon helemaal gelukkig hahahaha...wel toevallig dat we het nu alle 2 zijn!

Terug
Bovenaan