Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

Nou ik ben benieuwd of het deze keer wel raak is:d duim voor jullie. Het is inderdaad wel fijn om niet naar het zkh te hoeven pff had ik dat maar:S
Voordat ze die handelingen gaan doen zijn we wel weer in oktober ben ik bang:S
Ik ga volgende week vrijdag lekker op vakantie nou ben der wel even aan toe.

liefs iloontje

Voor je het weet is het oktober en beginnen ze ermee. Ik hoop het ook echt voor ons en hoop dat het bij jullie allemaal snel on gang gezetvzal worden. Wij vertrekken ook volgende week vrijdag, toevallig! Alvast een prettige vakantie en als ik terug ben laat ik je weten of het gelukt is.
Liefs Tam

Eerst lekker genieten van de vakantie. Even de gedachten ergens anders. Ik laat het wel weten als we weer zijn geweest denk dat we 3 sept weer moeten voor de rongenfoto.
fijne vakantie!

liefs iloontje

Hé! Hoe is het en hoe was de vakantie? Bij mij super! Zijn gisteravond terug gekomen en hebben vanochtend een test gedaan omdat ik niet ongesteld was geworden: positief, we zijn zwanger!
Weet je al wanneer je weer naar het ziekenhuis moet of ben je al geweest?

Liefs Tam

Eij Tam111
Wat een goed nieuws zeg! gefeliciteerd.
Ik ben helaas nog steeds niet zwanger.
Heb een rongenfoto gehad en blijkt dus dat mijn linkereileider verstopt zit verdikkie:S dus moet waarschijnlijk onder narcose worden doorgespoeld.
En de samenlevingstest moet ook weer opnieuw omdat de vorige keer na de eisprong was gedaan dus die moesten we niet mee tellen zei mijn gyn hmm sjonge ben der wel zat van moet nu eens actie komen ben verdikkie zo weer een half jaar aan het doorrommelen zonder dat het wil.

liefs iloontje

Hé Iloon!

Is echt rot voor jullie, is er al een datum geprikt voor het doorspoelen? Wel raar dat ze de test de vorige keer op een verkeerd tijdstip gedaan hebben, lekker handig. Die mag dus ook opnieuw? Zo loopt de tijd inderdaad maar voorbij zonder dat er iets gebeurd. Nu al datums bekend?

Wij hebben gister onze 1ste echo gehad: niet goed... Volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 6 weken moeten zijn maar omdat ik een lange cyclus heb (36 dagen) kan het dus ook een week korter zijn. Hetgeen we gister op de echo zagen kan een vruchtzakje van 5 weken geweest zijn maar het kan ook dat ik een miskraam gehad heb. Dit heeft de gyn. geconstateerd aan de vorm en aan het aantal weken dat ik zwanger zou zijn. Ik ben echt zo bang dat het fout is/gaat. Over anderhalve week moeten we terug voor een echo en dan kunnen ze het als het goed zeker zeggen.
Dit voelt echt zo raar, voel me nog steeds zwanger: misselijk, zere borsten. We proberen positief te blijven en er van uit te gaan dat we korter zwanger zijn en het daarom alleen nog maar een vruchtzakje was maar het is moeilijk. Wil ook niet te veel stressen omdat mocht het wel goed zijn dat natuurlijk niet goed is. Afwachten dus maar....

Liefs Tam

Jeetje wat een verhaal zeg! goh werkelijk je zou bijna denken wat je in godsnaam de wereld hebt aan gedaan dat je amper geluk is toe gewenst he. (tenminste zo denk ik dan wel eens haha) Dus je moet binnenkort weer terug komen? Wat een verhaal zeg vind het echt vet rot voor jullie. Is het eindelijk zover is het misschien nog eens niet goed ook :S Als het goed is moet ik 22 sept weer ongesteld worden (ook nog eens op me verjaardag dus word weer leuk:s) en dan bellen en dan moet ik op dag 12 ong terug komen dus denk dat dan 4 okt moet worden. En ik hoop dat ze dan het 1 en ander kan vertellen hoe nu verder.
Wil wel graag ff wat actie...
Nou ik hoor het wel hoe het met jullie gaat! blijf positief je hoort zo vaak dat het toch goed blijkt te zijn!

liefs iloontje

Gefeliciteerd met je verjaardag! Jullie zijn dus nog niks wijzer? Echt irritant dat het allemaal zo lang moet duren, iedere keer weer wachten....om gek van te worden! Snap helemaal wat je bedoeld, kan niet snel genoeg gaan.
Ik probeer idd mezelf voor te houden dat ik gewoon minder ver ben maar ik vind het toch ook wel heel eng hoor. Moeten volgende week dinsdag weer voor een echo, kan niet wachten tot het zover is. Die onzerheid....

Liefs Tam

Terug
Bovenaan