Hé Iloon!
Is echt rot voor jullie, is er al een datum geprikt voor het doorspoelen? Wel raar dat ze de test de vorige keer op een verkeerd tijdstip gedaan hebben, lekker handig. Die mag dus ook opnieuw? Zo loopt de tijd inderdaad maar voorbij zonder dat er iets gebeurd. Nu al datums bekend?
Wij hebben gister onze 1ste echo gehad: niet goed... Volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 6 weken moeten zijn maar omdat ik een lange cyclus heb (36 dagen) kan het dus ook een week korter zijn. Hetgeen we gister op de echo zagen kan een vruchtzakje van 5 weken geweest zijn maar het kan ook dat ik een miskraam gehad heb. Dit heeft de gyn. geconstateerd aan de vorm en aan het aantal weken dat ik zwanger zou zijn. Ik ben echt zo bang dat het fout is/gaat. Over anderhalve week moeten we terug voor een echo en dan kunnen ze het als het goed zeker zeggen.
Dit voelt echt zo raar, voel me nog steeds zwanger: misselijk, zere borsten. We proberen positief te blijven en er van uit te gaan dat we korter zwanger zijn en het daarom alleen nog maar een vruchtzakje was maar het is moeilijk. Wil ook niet te veel stressen omdat mocht het wel goed zijn dat natuurlijk niet goed is. Afwachten dus maar....
Liefs Tam