Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

Bedoelde dat eigenlijk ook, doorspuiten was bij gelukkig niet nodig. Ze hebben van dat blauw spul erdoor gespoten om vervolgens te kijken hoe het "stroomt". Wel fijn dat je gun zo snel gaat, hoe sneller hoe beter.
Ik heb maandag een belafspraak, vragen of ik een echo kan krijgen om mijn eisprong te volgen.
Succes maandag met de test!!
Liefs, Tam

Maar heb jij dit onder narcose gehad jah? sjemig nou dat wil ik ook wel. Zal het eens vragen hoe dat zit haha gossie ik durf eigenlijk niet hoor.
Ik hoop dat het deze maand dan raak is. Nou ik hoop dat je een echo mag maken raar dat ze dat gewoon zo al niet doen. Ze moeten toch weten of het eitje toch groeit. succes maandag ik hoor het wel
liefs iloontje

Hoi iloontje,

Volgens mij doen ze de hsg niet zomaar onder narcose hoor,zitten natuurlijk meer risico's dan aangebonden.Ik vond het echt heel erg meevallen.Vind de ivf puncties 10x pijnlijker.

Gr suusje

nou jah ik laat het op me afkomen en we zien wel. Als het moet dan moet het. Ga zo hopen dat het niet nodig is.eerst maandag ma weer afwachten en lekker genieten straks van de vakantie.

Nou vanochtend naar de gyn geweest en de samenlevingstest gedaan en helaas het is niet goed. Er waren geen zwemmers mijn baarmoederslijm is te dik waardoor het er niet doorheen kan zwemmen. Ze vertelde dat het kan doordat ik clomid gebruik dat zie je wel eens vaker. Nu moet ik nog wel een rongenfoto laten maken. En ik moet iui gaan doen. Mijn god:S wat een domper heb zitten janken sjemig dus normaal zwanger worden zit er dus niet bij helaas.
weet iemand hoe dat precies gaat iui of dat pijn doet en hoe ze dat doen? Ik moet met mijn eigen gyn (had nu een vervanger) bespreken hoe nu verder ma dat gaat gebeuren nadat ik de rongen heb gedaan.
liefs iloontje

Jeetje....wat een tegenvaller!! Weet niet goed wat ik erop moet zeggen. Kan je al snel bij je eigen gyn terecht, je zal wel veel vragen hebben. Ik weet hier helemaal niks vanaf dus aan mij heb je weinig. Heel veel succes de komemde tijd en probeer het op vakantie opzij te zetten en van je vakantie te genieten.
Liefs, Tam

Ja het was zeker een tegenvaller. Maar goed we gaan er weer voor.. we laten het er niet bij zitten ons tijd komt nog wel, En ik ben nog jong dus opzich is het niet meteen stress. Maar jij hebt maandag gebeld toch? mag je komen om je eisprong te laten volgen?

liefs iloontje

Nee, ze heeft me verzekerd dat het gewoon goed zit en dat 1x alles volgen voldoende is. Daar gaan we dus maar van uit. Eigenlijk ook wel fijn om even niet naar het ziekenhuis te moeten. Ben nu weer op cyclusdag 13 dus het wordt weer spannend. Ga volgende week op vakantie dus heb gelukkig afleiding.
Goed van je dat je er zo over denkt, is maar goed ook. En zoals je al zei...jullie tijd komt ook. Zo denk ik ook.

Liefs Tam

Terug
Bovenaan