weer terug na miskraam

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

ik zal me even voor stellen ik ben silke 28 jaar en heb 3 kinderen
ik heb afgelopen zondag een miskraam gehad met 11 weken zwangerschap
we wisten dat het mis zou gaan want met 10 weken geen goede echo gehad het was met 7,5 weken gestopt met groeien.
ik vloei nog een beetje maar als het over gaan we er meteen weer hellemaal voor nu maar hopen dat mijn ei niet lang op zich laat wachten.

liefs silke

Silke meid wat vreselijk voor jullie. Wil je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag raken.

Sharine

quote: silke28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 09:15:08'));

hallo meiden

ik zal me even voor stellen ik ben silke 28 jaar en heb 3 kinderen
ik heb afgelopen zondag een miskraam gehad met 11 weken zwangerschap
we wisten dat het mis zou gaan want met 10 weken geen goede echo gehad het was met 7,5 weken gestopt met groeien.
ik vloei nog een beetje maar als het over gaan we er meteen weer hellemaal voor nu maar hopen dat mijn ei niet lang op zich laat wachten.

liefs silke

Hoi Silke,
Wat erg voor jullie dat deze zwangerschap niet goed is gegaan. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is en alles goed gaat. Sterkte!
liefs Aapje

hoi Silke,
Wat een verschrikkelijk bericht! Kan me wat voorstellen hoe je je voelt, al is het voor iedereen natuurlijk anders. Ik ben 28 jaar en heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad, na 8 weken zwangerschap. Mijn echo stond al eerder gepland, toen ik donderdag bloedverlies kreeg. Maar toch mocht het niet zo zijn.
Ik voelde zelf al dat het mis was. Nu ben ik emotioneel en lichamelijk behoorlijk een wrak. Heb ook regelmatig nog steken in mijn onderbuik. Hoe is dit voor jou?
Ook wij willen ons weer richten op een nieuwe zwangerschap, maar mijn partner wordt voor een aantal maanden uitgezonden, dus snel zal dat er niet in zitten.
Overigens was dit mijn 1e zwangerschap.
Groetjes, Heuvel

hoi meiden

Ik weet hoe je voelt. Zelf heb ik gister een miskraam gehad. Vrijdag hadden we het hartje zien kloppen en zaterdag begon ik hevig te bloeden. Dit was erg schrikken. Ik heb zelf al twee schatten van kinderen waardoor ik weet dat ik gezonde kindjes kan krijgen dat steunt me wel. Ook wij willen zo snel mogelijk weer zwanger worden. Ik moet alleen van de gyn nog even wachten omdat ik bloedingen in mijn baarmoeder had en nog steeds heb waardoor een volgende zwangerschap waarschijnlijk ook weer uitloopt in een miskraam dus zodra dat goed is gaan we er weer voor. Jullie in iedergeval heel veel succes en misschien komen we elkaar nog tegen op het zwangerforum
groetjes suzanne

Hallo allemaal,

Helaas kan ik me ook aansluiten op dit forum. Twee weken geleden had ik net ontdekt dat ik zwanger was en een paar dagen later was het mis. Ik had dus een miskraam, heb er veel verdriet van want ik was toch al echt zwanger en in je hoofd maak je dan al allemaal plannen. Nu het bloeden gestopt is, ben ik wel minder verdrietig. Ik wil ook heel graag weer snel zwanger worden, dus ik wacht met smart op m'n eisprong. Ik ben al heel de week aan het testen met ovu-testen, maar het blijft steeds een streep. En daar wordt ik soms heel sacherijnig van. Ik wil ook (weer) zwanger zijn, op m'n werk word ik omgeven door zwangere collega's en ook vriendinnen en dan moet ik er steeds aan denken dat ik daar ook (heel) eve bij hoorde .. Ik probeer me er maar aan vast te houden dat het de vorige keer heel snel ging (2e ronde raak), dus ik hoop dat dat nu weer lukt.  

Heeft iemand ervaring met hoe snel je eisprong weer op gang komt? Als ik uitga van eerste dag miskraam als ongesteldheid had ik vandaag normaalgesproken mijn eisprong moeten hebben, maar niets te zien dus. Ik las pas dat het een halve tot een hele week langer kan duren dan normaal, vooral omdat het bij mij ook een vroege miskraam was. Ik hoor graag ervaringen!

liefs dream_girl

Hoi meiden,

Wat ontzettend rot voor jullie. Veel sterkte en hopelijk mogen jullie weer snel zwanger raken!

Liefs,
Leeuwtje

hallo meiden

bedankt voor jullie liefe reacties ik las hellaas dat er meer zijn die het zelfde mee hebben gemaakt.
suzanne het lijkt me voor jou verschrikkelijk dat je partner straks ook nog uit wordt  uit  gezonden ik hoop voor je dat je steun in je omgeving hebt hier bij want ik kan me voorstellen omdat je nog geen kinderen hebt je echt het gevoel hebt met lege handen te staan want ik heb al drie kinderen en heb dat gevoel soms maar mijn kinderen helpen me er altijd weer doorheen.
en heuvel wat naar dat je je nog zo slecht voelt ik voel me zelf wel al redelijk goed alleen nog een beetje last van mijn buik als ik te veel doe maar verder valt het gelukkig wel mee.ik heb idd ook wel steken ik mijn buik maar denk dat dat er bij hoort.
dream girl  ik vraag  me ook af wanneer de eerste eisprong weer gaat komen ik hoop vrij snel maar heb geen idee als je een vroege miskraam hebt gehad dan komt hij volgens mij wel eerder maar dat weet ik ook niet zeker ik denk dat je gewoon zult moeten afwachten.
ik wens idereen veel sterkte en hoop dat we allemaal weer snel zwanger zullen zijn met een goede afloop.

liefs silke

Terug
Bovenaan