weer terug na miskraam

hoi sientje

ik vloei nu al een week had een miskraam met 11 weken dus mischien dat het dan wat langer duurt.

liefs silke

Heb je de verloskundige al gebeld?
Die  kan vast meer te vertellen.

Hallo meiden,

Hoe is het met iedereen? Ik heb a.s. zondag mijn NOD en tel echt de dagen af. Alleen heb  ik nu niet hetzelfde gevoel als toen ik de vorige keer zwanger was, toen had ik pijnlijke borsten en was ik moe. Dus ik ben bang dat het nu niet raak is (terwijl ik het zo ontzettend hoop!), of hoeft dat niets te zeggen? Ik heb nu juist wel wat last van vlagen misselijkheid. Hebben mensen hier ervaringen mee? Voelt een volgende zwangerschap hetzelfde of kan het ook heel anders voelen? Ik hoor het graag!

Ga nu maar snel slapen, dan duurt het vanaf morgen nog maar 5 nachtjes voordat ik ongesteld moet worden.

Liefs dreamgirl

Hallo meiden,

Ook ik kan me jammer genoeg bij jullie aansluiten, ik heb zondag een miskraam gehad! Zie hier dus wel dat ik absoluut niet de enige ben. Na een jaar van wachten, was ik voor mijn gevoel eindelijk zwanger. Vorige week maandag getest, donderdag naar de huisarts geweest beide keren een licht positieve test. Zaterdag begon ik te vloeien en zondag kwam dat waar ik al bang voor was. k ben ook heel erg verdrietig, maar kan het ook goed naast me neer leggen op de een of andere vreemde manier. Ik troost mezelf met het idee dat ik wel zwanger kan worden, want ook dat was voor ons nog een vraag.
Het rommelt nu nog steeds wat in mijn buik, maar echt ziek ben ik er niet van.
We hopen dat het vloeien snel stopt, want ook wij gaan er absoluut weer voor. We waren zo in de wolken met deze zwangerschap!
Iedereen succes weer, en sterkte!

Liefs Stefanie

hallo meiden

ik heb een tijdje niet gereageerd wou even een beetje afstand nemen maar ik heb toch maar weer even gekeken.
hier gaat alles goed het vloeien is eindelijk bijna over na twee weken ik wacht echt op het moment dat het stopt omdat we dan voor mijn gevoel echt verder kunnen heb wel alvast ovulatie testen gekocht.
dream girl ik hoop voor je dat het raak is ik zal voor je duimen.
en stefanie(hoop dat ik je naam goed schrijf) heel veel sterkte toe gewenst.

liefs silke

Hoi meiden,

Stephanie, jeetje na een jaar eindelijk zwanger en dan eindigt het zo.. Heel veel sterkte!

Dreamgirl, voor mij geldt het volgende. In september had ik last van m ´n rug, nog voordat m ´n NOD was. Ook kreeg ik een paar kleine pigmentvlekjes op m ´n gezicht, ook voor m ´n NOD  (we waren opp vakantie en ging lekkeer onder de turbobruineer). Na m ´n NOD werd ik een beetje weeig en honger! In november, helemaal niets behalve honger. Dus nu weet ik dat helemaal geen klachten ook kunnen wijzen dat je zwanger bent! Deze maand is het dan ook voor mij wel een "relaxed" gevoel, dat als ik nog niets merk voor m ´n NOD, het dus nog niets hoeft te betekenen!

Succes weer allemaal!

Groetjes Sientje

Hallo dames,

Stefanie, wat naar voor je. Ik hoop dat je snel wat opknapt!

Sientje bedankt voor je reactie, daar krijg ik weer wat hoop van. Heb sinds vandaag ook gespannen borsten en ben heel erg moe (maar dat kan ook komen omdat ik een paar dagen laat naar bed ben gegaan ...). Maar goed, ik blijf aftellen naar zondag. Nog zover weg! Wanneer is jouw NOD Sientje?

Silke jij ook bedankt voor het hopen hoor! Hoe gaat het met jou?

Ik houd jullie op de hoogte dames.

liefs dreamgirl

Hoi hoi,

Mijn NOD is pas volgende week vrijdag.
Maar aankomende dinsdag ga ik testen hoor!
dus we zijn benieuwd!

Voor jou (dreamgirl) is het al snel je NOD!
spannend!!!

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan