weer terug na miskraam

hoi hoi

ik ben zaterdag niet ongesteld geworden.
ik heb vandaag getest en ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben zo blij maar ik vind het ook wel weer heel erg eng allemaal
het is maar weer afwachten ik hoop zo dat het deze keer goed zal blijfen gaan.
hoe is het verders met jou?
~je hebt je echo nog niet gehad of wel?
nou ik hou je op de hoogte.

liefs silke

Hoi Silke
Wat fijn voor je. Gefeliciteerd.
Ik had indezelfde tijd een miskraam. ook missed abortion, en ben nu 8 weken zwanger. Morgen dezelfde dag zwanger als waar het leven vorige keer gestopt is. Voel me nu wel anders, op 20 mrt een echo

Hey Silke,

Was even een weekje niet geweest en helemaal je goede nieuws gemist. Super super zeg, gefeliciteerd! Komt helemaal goed nu, weet ik zeker. Gewoon vertrouwen hebben. Voel je je verder goed? Heb je al de verloskundige gebeld voor een afspraak of zo?

k heb over 1,5 uur m'n echo, zooooo spannend. Ik sterf duizend doden hier, maar ik probeer er op te vertrouwen dat we straks een spartelende beeb zien. Laat het je wel effe weten. Ben je hier nog wel actief of ben je verhuist naar het zwanger zijn forum ???

X Dreamgirl

hoi hoi

spannend laat je weten hoe je echo was!
ik wou dat ik zo ver al was maar ja nog even wachten ben nu 5 weken en een paar dagen ik voel me nog goed alleen een beetje moe maar van mij mag de misselijkheid wel gaan komen zo me toch een beetje een zekerder gevoel geven.
ik heb de verloskundige nog niet gebeld ik denk dat ik dat vrijdag ga doen.
hoeveel weken ben jij nu en hoe voel jij je?
ik kijk hier eigenlijk alleen nog maar bij dit topic kijk meer op het zwangerzijn forum en op het nov forum als alles goed blijft gaan ben ik ongeveer 7 nov uitgerekend.

liefs silke

Hoi,

Nou daar ben ik weer. Alles was goed. Zo bijzonder om te zien! Je kon heel goed zien dat het hartje klopte en hij bewoog ook goed, echt super. Nu is het wel wat echter voor me omdat ik het ook gezien heb! Ik ben nu 8 weken en 6 dagen, nog 3 weken en dan mag ik er eindelijk met iedereen over praten.

Ik had eerst ook dat gevoel van laat me maar elke dag spugen, dan weet ik tenminste zeker dat het goed is, dus ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Wanneer ben je nu precies uitgerekend?

Misschien moeten we ons topic verhuizen naar het 'zwanger zijn' forum hi hi. Ik kijk hier ook niet meer zo vaak.

Liefs dreamgirl

Terug
Bovenaan