weer terug na miskraam

Hoi meiden,

Allereerst allemaal heel veel sterkte met jullie miskraam. Wat een verveldende ervaring.
Zelf begon m ´n miskraam vorige week woensdag. Donderdag zette ie door. Is de tweede keer, in september heb ik er ook eentje gehad. Allebei rond 5 a 5,5 week. We gaan gewoon door. In ieder geval wel een teken dat bevruchting en innesteling mogelijk is.
We hebben een zoontje van bijna 2.

Het lijkt me prettig om hier lekker te praten. Zo te zien hebben we allemaal deze week of vorige week een miskraam gehad en wachten we allemaal op ons eitje en NOD.

In september was m ´n hele cyclus een week opgeschoven. Ben benieuwd hoe het nu gaat. In september werd ik een paar dagen na m ´n miskraam ziek. Dat is nu weer zo (alhoewel het ook heerst hoor, maar misschien door mk ook een lagere weerstand???).
Ik heb de ovulatietesten vandaag binnengekregen. Volgende week woensdag ga ik er denk ik mee beginnen. Ik ga ervan uit dat m ´n cyclus zoiezo een week weer is opgeschoven.

Groetjes Sientje

Hoi meiden,

Ook in kan me aansluiten bij jullie. Afgelopen dinsdag kregen wij bij de termijnecho te horen dat mijn zwangerschap niet verder was gekomen dan 5 weken, terwijl ik op dat in de veronderstelling was  10 weken en 3 dagen zwanger te zijn. Dat was wel een klap, maar gelukkig bleek het geen mola-zwangerschap te zijn dus in dat opzicht waren we weer erg opgelucht. Omdat m'n lichaam me al ruim 5 weken voor de gek had gehouden, heb ik me afgelopen donderdag laten curreteren. IIk had geen zin om op een spontane miskraam te wachten. Ik heb al een zoontje van 2 jaar en toen ik zwanger was van hem, had ik op moeheid na, nauwelijks zwangerschapsklachten dus ik had nu ook nooit kunnen vermoeden dat ik een miskraam droeg. Onze kinderwens is er nog steeds dus wie weet kan ik over een tijdje weer goed nieuws brengen op dit forum.

Gr. Angie75

Ha meiden,

Nou ik heb dus inmiddels, twee weken  na  m'n miskraam,  een eisprong (gisteren positieve ovulatietest en vanmorgen voelde ik duidelijk de eisprong), maar nu heb ik er wel wat bloedverlies bij. Het ziet er uit als oud bloed (bruin) en er zit veel slijm bij (sorry voor de details). Kent iemand dit? Ik heb op internet gelezen over ovulatiebloedingen, maar ik heb dit nooit eerder gehad. Zou dit komen omdat het de eerste keer is na de miskraam? Ik heb zelf bedacht dat door die eisprong er nog wat oud bloed los komt maar ik weet het niet zeker. Heb ook best last van mijn buik. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij er meer over kan vertellen.

Liefs dream_girl

Hoi hoi

Dreamgirl: Jeetje, wat lekker zeg nu al een eisprong! Best snel zo na een miskraam! Lekker hoor. Nu zijn voor jou de spannende tijden aangebroken...

Hoe is het met de andere meiden? Hier nog steeds geen eisprong (zou ook een beetje vroeg wezen). Aankomende woensdag is zeg maar dag 1 van m ´n cyclus. Dus als m ´n cyclus zich meteen weer oppakt heb ik m rond woensdag. Maar daar ga ik niet teveel op hopen. Toch lijjkt het al wel of dat slijmerige begint te komen.

We zullen zien!

Groetjes Sientje

hoi hoi

dreamgirl watsnel al weer een eisprong bij mij word het5 vloeien nu minder de ene dag bijnsa niks en gister was het weer wat erger dus ik denk dat ik n og even moet wachten op mijn eisprong ik denk er over om testen te gaan gebruiken ik heb alleen geen idee welk merk ik weet welke jullie gebruiken ik las dat sientje gebruikte.
verder voel ik me goed wil alleen weer graag zwanger zijn.
maar dat geldvoor iedeen hier.

liefs silke

Hallo meiden,

Ik heb net na Silke een miskraam gekregen op 19 november dat vergeet je nooit meer. Op 20 november zou ik mijn eerste echo krijgen bij de vk, maar helaas het was gestopt met groeien bij 8 weken. De miskraam is spontaan op gang gekomen en daar ben ik wel heel blij om. Het was en is een hele verdrietige periode, maar we moeten toch verder. Ik hoop in iedergeval dat ik snel weer zwanger word net als iedereen hier. Ik vind het wel heel fijn om te lezen dat iedereen zo betrokken is met elkaar.

Happy

hallo allemaal

ik heb even een vraagje het vloeien bij mij gaat een beetje vreemd de ene dag is eigenlijk hellemaal weg en de andere dag vloei ik weer even veel als bij een ongesteldheid hebben jullie dit ook?
ik vind het een beetje vreemd maar mischien is het ook wel normaal.

liefs silke

Hoi silke,

Ik denk niet dat ik je kan helpen.
Ik heb ongeveer 4,5 dag gevloeid, maar had een vroegere miskraam.
Hoe lang vloei je nu?

Sientje

Terug
Bovenaan